100 Per centu Impegnatu
Cuntenutu
Un atleta per a maiò parte di a mo vita, aghju participatu à u softball, u basket è u pallavolu in u liceu. Cù pratiche è ghjochi tutta l'annata, sti sporti mi anu lasciatu in forma fora, ma à l'internu, era un'altra storia. Aviu una bassa autostima è poca cunfidenza in sè. Eru miserabile.
In l'università, aghju cessatu di fà sport. Eru cusì occupatu cù i mo studii, una vita suciale è un travagliu chì ùn aghju micca attentu à ciò chì aghju manghjatu è ùn hà micca pigliatu l'iniziativa di seguità ogni tipu di prugramma di eserciziu. Aghju finitu per guadagnà 80 liri in quattru anni.
Quandu a famiglia è l'amichi anu pruvatu à affruntà à mè nantu à u mo guadagnu di pisu, sò diventatu arrabbiatu è difensivu. Ùn vulia micca ammettà chì avia un prublema di pesu. Invece, aghju pruvatu à entre in i mo vechji vestiti chì eranu evidentemente troppu stretti per mè. In quattru anni, aghju passatu da una taglia 10/11 à una taglia 18/20. Quandu mi sò vistu in u spechju, sò diventatu arrabiatu è delusu. Ùn pudia più fà e cose chì vulia fà. I ghjinochje mi feranu è u mo spinu dulore da u pesu extra.
Dopu sò diventatu ispiratu da un amicu chì avia persu 30 sterline dopu aderì à un gruppu di perdita di pesu sponsorizatu da a chjesa. Ella m'hà parlatu di e so sperienze cù u gruppu è aghju capitu chì anch'eiu, puderaghju perde u mo eccessu di pesu. Per a prima volta in a mo vita, era impegnatu à qualcosa 100 per centu.
U gruppu mi hà educatu nantu à l'abitudini alimentari adeguate, autocontrollu è disciplina. Aghju tagliatu a quantità di grassu in a mo dieta è aghju gradualmente tagliatu dolci cum'è caramelle, torta è ghjacciu. U tagliu di i dolci era a cosa più difficiule perchè aghju un denti cusì dolce. Aghju rimpiazzatu i dolci cù frutti è quandu aghju ghjuntu à u pesu di u mo scopu, aghju aghjuntu i mo preferiti torna in a mo dieta, ma cun moderazione. Aghju ancu lettu etichette di l'alimentu è aghju tracciatu i mo grammi di grassu è e calorie in un ghjurnale alimentariu.
Mi sò impegnatu à travaglià trè à quattru volte à settimana. Aghju cuminciatu camminendu per 20 minuti. Quandu aghju custruitu a mo stamina, aghju cuminciatu à correre è aghju stabilitu un scopu di aumentà u mo tempu è a distanza ogni sei settimane. Sei mesi dopu, curria dui chilometri quattru à cinque volte à settimana. In un annu, aghju persu 80 sterline è sò tornatu à u mo pesu pre-universitariu.
Aghju mantenutu stu pesu per più di trè anni. Aghju finalmente vultatu à u sport è attualmente sò un ghjucatore di softball cumpetitivu. Sò assai più forte avà è aghju custruitu a mo resistenza. Aghju aspettatu di travaglià.
Ammettendu à mè stessu chì eru in sovrappesu è piglià l'impegnu di diventà sanu sò duie di e cose più dure chì aghju mai avutu da fà. Una volta aghju fattu l'impegnu, però, era faciule di seguità abitudini alimentari sani è di esercitassi. Manghjà in modu sanu è esercitassi hè un cambiamentu di vita, micca una "dieta". Avà sò una donna fiducia, forte è forte, sia da l'internu sia da fora.