Sò una donna è un corridore: chì ùn vi dà micca permessu di fastidiu
Cuntenutu
L'Arizona hè un grande postu per correre. U sole, i paisaghji salvatichi, l'animali è e persone amichevuli facenu chì l'eserciziu fora si senti menu eserciziu è più divertente. Ma pocu fà u mo divertimentu - è a mo pace di a mente - sò stati sfracellati quandu una vittura piena d'omi si ne stava accantu. À u principiu, anu ghjustu ritmu cun mè, mi ogling mentre aghju pruvatu à curriri un pocu più veloce per alluntanassi. Dopu, anu cuminciatu à urlà mi cose crude. Quandu aghju trovu infine un chjassu per pudè scappà, unu di elli chjamò u so colpu di parting: "Ehi, à u vostru sposu li piace u vostru sguardu? Perchè à l'omi ùn li piacenu micca e zitelle chì esercitanu troppu!"
Tuttu hè accadutu in uni pochi di minuti, ma mi pareva per sempre prima chì u mo core cessassi di battì è e mo mani cessanu di tremà. Ma mentre ch'e aghju scuzzulatu da u scontru, ùn possu micca dì ch'e aghju stunatu. Vede, sò una donna. È sò un corridore. Ùn puderete micca pensà chì a cumbinazione seria cusì scandalizante in u 2016, eppuru a quantità di fastidiu chì aghju ricevutu durante e mo corse mostra ci sò alcune persone chì vedenu sempre ste duie cose cum'è permessu di cummentà u mo corpu, a mo vita sessuale, a mo relazioni, e mo scelte di vita, è u mo sguardu. (Quì, a psiculugia dietro u fastidiu stradale-è cumu si pò piantà.)
In l'ultimi anni, sò statu chjamatu regularmente. Aghju avutu un sonu di basgiammi fattu à mè, mi sò dumandatu u mo numeru, mi anu dettu chì avia belle gambe, mi avianu mostratu gesti lascivi, aghju dumandatu se avessi un amicu, è (benintesa) sò statu insultatu è aghju chjamatu nomi per ùn risponde à e so linee fantastiche di pick-up. Certe volte va al di là di tentativi romantichi inept è minaccianu a mo sicurezza; Recentemente aghju avutu un gruppu d'omi chì gridavanu: "Ehi cagna bianca, hè megliu esce da quì!" mentre curria per una strada publica di a cità. Aghju ancu avutu l'omi chì cercanu di toccà o di piglià mi mentre corgu.
Queste sperienze ùn sò micca uniche per mè - è questu hè u prublema. Quasi ogni donna chì cunnoscu hà avutu una sperienza cum'è a mo. Sia chì femu eserciziu à l'aria aperta, fendu una spassighjata à u magazinu, o ancu ripiglià i nostri zitelli da a scola, ci ricurdemu chì cum'è donne duvemu navigà in u nostru mondu cutidianu cun a cunniscenza chì pudemu esse supranati, stuprati o attaccati da l'omi. È mentre l'omi ponu vede i so cummenti cum'è "micca un grande affare", "cose chì facenu tutti i ragazzi", o ancu "un cumplimentu" (grossu!), U veru scopu hè di rammintà ci chì simu vulnerabili veramente.
U fastidiu di strada ùn face micca solu chì vi sentite male, però. Cambia u modu di campà a nostra vita. Portemu cime sciolte, pocu lusinghe invece di vestiti più comodi per evità di attirà l'attenzione nantu à i nostri corpi. Currimu in u caldu di meziornu o à l'ora casuale di a ghjurnata ancu s'è no preferimu andà à l'alba o à u tramontu per ùn esse solu. Lasciemu fora un auricolare o rinuncemu à a musica per tuttu, per esse più attenti à e persone chì s'avvicinanu di noi. Cambiemu i nostri percorsi, scegliendu u percorsu "sicuru", noiosu per u nostru quartieru invece di u bellu percorsu eccitante attraversu u boscu. Portemu i nostri capelli in stili chì rendenu più difficiule da afferrà. Corrimu cù e chjave tenute à u stilu Wolverine in e nostre mani o spruzzu di pepe stringutu in u nostru pugnu. È, u peghju di tutti, ùn pudemu mancu sustene per noi. Ùn avemu micca altra scelta ma ignurà i cumenti, perchè chjappà l'uccello o affruntà à elli in una manera educata prubabilmente pruvucà più cumenti o ancu risicate danni fisichi. (Leghjite ciò chì deve sapè in anticipu per prevene un attaccu - è ciò chì pudete fà in u mumentu per salvà a vostra vita.)
Questu mi face incredibilmente arrabbiatu.
Mi meritu di pudè perseguite a mo passione è fà un pocu di eserciziu sanu senza teme di esse attaccatu, senza avè à sente cumenti sessuale, è senza vultà in casa pienghjendu (chì aghju fattu almenu duie volte). Recentemente sò diventata mamma di belli gemelli, Blaire è Ivy, è questu hà sviluppatu a mo determinazione di luttà. Sognu un locu induve un ghjornu puderianu sorte per una corsa senza preoccupassi di nulla, sentendusi cunfidenti, felici è benedettu liberi di fastidiu. Ùn sò micca ingenu; ùn hè micca u mondu in u quale campemu. Ma credu chì travagliendu inseme cum'è donna pudemu girà e cose.
Ci sò picculi modi chì pudemu tutti fà a differenza. Se sì un omu, ùn chjama micca è ùn lasciate micca i vostri amichi scappà cù fà lu davanti à voi. Sè vo site un genitore, insegnate à i vostri figlioli à esse fiduciosi è à rispettà l'altri. Sè site una donna è vedete un amicu, un zitellu, un cumpagnu di travagliu, o un altru significativu fà un gestu lascivo o cummentà versu una donna, ùn lasciate micca scivulà. Educalli chì e donne correnu perchè ci piace à sentasi sani, per alleviare u stress, per aumentà a nostra energia, per allenà per una corsa, per uttene un scopu, o solu per divertirsi. Ùn sona micca cum'è fattori per guasi ogni corridore-omu o donna? Ùn simu fora per piacè di nimu ma u nostru. E più persone chì sanu è campanu questu, più donne chì esisteranu fora, è questu hè u più bellu di tutti.
Per sapè di più nantu à Maiah Miller, fighjate u so blog Running Girl Health & Fitness.