Questa donna di 110 anni hà sfracellatu 3 birre è un scozzese ogni ghjornu
Cuntenutu
Arricurdatevi quandu a donna più vechja di u mondu hà dettu chì i sushi è i piscioli eranu a chjave per una longa vita? Ebbè, ci hè un altru centenariu cù una presa assai più vivace nantu à a fontana di a ghjuventù: Agnes "Aggie" Fenton, chì hà righjuntu u grande 110 u sabbatu, dice chì u so abitudine di bere ogni ghjornu era ciò chì l'hà purtatu finu à a strada, NorthJersey.com raporta. .
Fenton hà dettu chì hà amatu trè birre è un colpu di scotch ogni ghjornu per quasi 70 anni. Se vulete ottene tecniche nantu à questu, in realtà, era Miller High Life è Johnnie Walker Blue Label. (U vostru abitudine di dui Buck Chuck dannu a vostra salute?)
Stupefacente, Fenton hà dettu ch'ella hà ricevutu i cunsiglii di un duttore da trè birre à ghjornu, dopu avè rimossu un tumore benignu parechji anni fà (miracolosamente, a so solu prublema di salute seriu finu à oghje). Mentre ch'ella avia da mette l'abitudine di beie daretu à ella (i so caregivers ùn volenu micca ch'ella sia alcolu perchè manghja menu avà), hà ancu infurmatu chì leghje u ghjurnale è ascolta a radiu ogni ghjornu, dicendu e so preghiere, è dorme assai. E, in casu chì vi dumandassi, i so alimenti preferiti sò ali di pollo, fagioli verdi è patate dolci (literalmente, a stessa Aggie). (In più, scopre perchè l'aspettativa di vita hè più longa per e donne in u mondu).
Dapoi cusì pochi arrivanu à u club "supercentenariu" uber-esclusivu (circa una per ogni 10 milioni di persone vive à 110 anni o più), hè impussibile sapè cun certezza ciò chì hè veramente rispunsevuli di una straordinaria bona salute, ma i studii mostranu chì i centenarii anu uni pochi di caratteristiche in cumunu - sò raramente obesi o anu una storia di fumatori, è ponu avè una capacità di trattà u stress megliu cà a maggior parte di e persone. E, sicuru, a genetica è a storia di famiglia sò ancu fattori enormi. (Vulete unisce à u club? Vede questi 3 Bad Habits chì Ruin Your Future Health).
"Ognunu di i nostri centenarii hà i so diversi secreti", hà dettu Stacy Andersen, capu di prughjettu cù u Studiu Centenariu di a New England di l'Università di Boston, à a quale Fenton hà participatu dapoi cinque anni. "Se Agnes sente chì a soia hè alcolu, forse sì, ma di sicuru ùn truvemu micca chì sia cunsistenti in tutti i nostri centenarii".
In altri palori, pudete micca vulsutu chjappà à a tenda di licori. L'ali di pollo, i fagioli verdi è i patate dolci, però, simu felici di cumincià à accumulà.