Autore: Louise Ward
Data Di Creazione: 11 Febbraiu 2021
Aghjurnamentu Di Data: 22 Nuvembre 2024
Anonim
15 Cunsiglii pratichi chì facenu chì Lascià a Casa si sente menu cum'è un Sport Olimpicu - Salute
15 Cunsiglii pratichi chì facenu chì Lascià a Casa si sente menu cum'è un Sport Olimpicu - Salute

Cuntenutu

Quandu eseguite una missione simplice cù un neonatu si sente cum'è imballà per vacanze di 2 settimane, ricordate stu cunsigliu di i genitori chì sò stati quì.

Di tutti i pezzi di cunsiglii ben intenzionati chì avete avutu quandu vi aspettavate (Dormite quandu u zitellu dorme! Sceglite un grande pediatre! Ùn vi scurdate di u tempu di panza!), Probabilmente ùn avete mai intesu parlà di un aspettu impurtante di a nova parentela: cumu surtite da a casa cù un neonatu.

Cù tutti l'attrezzi chì i zitelli necessitanu - per ùn parlà di u tempu di a vostra uscita intornu à u so prugramma - à volte pare chì passiate più tempu preparenduvi per lascià chè in realtà fora di casa.

Se baby-stuff-wrangling si sente cum'è un sport olimpicu - ùn v'inchietate. Ddà modi per simplificà u prucessu.

Avemu parlatu cù novi (è sperimentati) genitori per uttene i so migliori cunsiglii per fà sorte di casa cù un criaturu menu di una maratona. Eccu i so cunsiglii principali:


1. Stoccà a vittura

Cunsidendu tuttu u tempu chì a maiò parte di l'Americani passanu in vittura, hè praticamente una seconda casa. Perchè ùn stocku micca cum'è una versione mini-viaghju di a vostra casa pronta per u zitellu?

"Tengu u mo Baby Bjorn, u saccu di u pannolinu, è u carrughju in vittura", dice a mamma di 4 anni, Sarah Doerneman.

A mamma veterana, Lauren Woertz, accetta. "Mantene sempre un gruppu di vestiti di salvezza in vittura", dice ella. "Aghju ancu sempre pannolini, salviette, asciugamani di carta, è un ghjocu di scarpi in più in vittura."

Un veìculu ben preparatu significa menu tempu passatu à raccoglie cose ogni volta chì fate un viaghju.

Benintesa, hè impurtante per assicurà chì avete chjosu a vittura se tenite l'attrezzi quì, è ùn risicate micca di lascià qualcosa in u vostru veiculu chì ùn pò micca esse rimpiazzatu.

2. Doppiu

Probabilmente avete un inseme di chjave di riserva per quelli tempi chì ùn pudete micca truvà l'uriginale. U listessu principiu si applica à i forniture per i zitelli.

Doppiu nantu à l'essenziali cum'è salviette, pannolini, un tappettu cambiante è crema per pannolini in modo da pudè facilmente afferrà è andà. (Forse ancu magazzinalli in vittura.) Questu hè un ottimu modu per aduprà campioni gratuiti chì puderete uttene da e promozioni di u magazinu o di a marca.


O pigliate l'immersione di preparazione investendu in un secondu saccu di pannolinu, s'ellu hè fattibile. (In alternativa, pudete aduprà un sacchettu à a manu o solu riutilizabile cum'è u vostru extra.)

Avè un sustitutu pò risparmià u stress di corre intornu freneticamente l'ultimu minutu.

3. Limitallu

Se si radduppia nantu à l'attrezzi per i zitelli sembra schiacciante o fora di u vostru budget, pruvate un approcciu diversu.

Per un metudu più minimalista, passate u tempu à cunsiderà ciò chì in realtà bisognu nantu à una surtita data. Basta à spuntà per una spassighjata o à a buttrega? U scaldabottiglie è i bavaglie in più ponu probabilmente stà in casa.

Parechji genitori sperimentati anu trovu questu menu-hè-più liberazione di stile. "Cù u mo ultimu criaturu, ùn aghju micca purtatu un saccu di diaper", dice Holly Scudero. «Aghju solu assicuratu di cambiallu subitu nanzu di parte. S'ellu ci vole, faraghju un pannolinu è un pannu è un saccu Ziploc in a mo borsa. "

4. Sceglite u wrap adattu

U mercatu di l'articuli per i zitelli hè saturatu di una vertiginosa serie di trasportatori è involucri, ognunu cù i so pro è contro.


A bona nutizia hè chì sti dispositivi ponu veramente rende a vita più faciule in viaghju, liberendu e mani è mantenendu u zitellu appiccicatu nantu à a vostra pelle.

A gattiva nutizia? Alcuni di elli occupanu una tona di spaziu.

Per alleggerisce a vostra carica, dà a priorità à truvà un involucru chì funziona per voi è ùn abbisogna u so propiu trasportatore di dimensioni di sedili. "Truveru chì l'usu di una fionda à l'anellu sia veramente utile", dice a mamma di 7 anni, Erin Charles. "Hè veramente faciule da mette u zitellu è fora - micca assai cinghje è cose cumplicate".

Altri raccomandanu involucri compacti cum'è K'tan o BityBean, chì si pieganu stretti per facilità a conservazione in un saccu di pannolinu.

5. Nutrisci prima di parte

Ch'ella sia l'alimentazione di u senu o di u biberon, l'alimentazione di u zitellu in viaghju ùn pò micca solu esse stressante, ma pò impastughjassi cun apparecchiature cum'è biberoni, furmuli è cuverti d'infermiera.

Eliminate a necessità di schlep questi accoutrements alimentendu u zitellu appena prima di abbandunà a casa, quandu hè pussibule. Ti mantene è u zitellu più felice mentre fora è circa.

6. Mantene una rutina

Cum'è ogni novu parente a sà, i prugrammi ponu cambià di ghjornu in ghjornu cù un neonatu. Ma una rutina pò fà una longa strada per aiutà à determinà un bonu tempu per esce.

"Se u vostru zitellu hè abbastanza vechju, uttene in un calendariu di sonnu stabilitu", dice mamma, Cheryl Ramirez. "Hè assai più faciule perchè sapete quandu pudete abbandunà a casa è quantu tempu avete prima ch'elli perdenu a mente". (O prima fà.)

7. Un locu per tuttu

Hè un principiu di basa chì si applica à ogni tippu d'urganizazione, in particulare l'organizazione di l'attrezzi per i zitelli: Designate un locu per ogni articulu. U passeggiu va sempre in l'armariu di u hall, per esempiu, o salviette in più appartenenu à un cassettu particulare.

"Sò metodicu per mette e cose in certi lochi", dice a mamma di criatura, Bree Shirvell. "Tengu u guinzaglio di cane è e mo chjave da u carrughju."

Ancu quandu site in autopilota da troppu pocu sonnu, saprete induve ghjunghje per e necessità.

8. Chjama avanti

Ci sò tante scunnisciute in una surtita cù u vostru zitellu. Avarà da esse impenseritu inaspettatamente? Avarà una splutazione è averà bisognu di cambià di vestiti? Fortunatamente, ci sò certi pezzi di informazioni voi scuprite in anticipu.

Quandu visitate un locu scunnisciutu, date li una chjama rapida per vede s'ellu ci hè un spaziu chì pudete nutà tranquillamente, o per accertà dettagli nantu à a stazione cambiante. Vi aiuterà à decide di ciò chì fate è ùn avete micca bisognu di portà, in più vi permetterà di preparassi mentalmente per qualsiasi situazione menu di l'ideale.

9. Esse un genitore 'attaccamentu'

Poche probabilità è fine anu una tendenza à andà MIA ghjustu quandu ne avete più bisognu. Diventate proattivu ligendu i must-haves più chjucu à u vostru passeggiu o saccu di pannolinu cù cordi bungee o clip di moschettone.

"Attaccu tuttu", dice mamma, Ciarra Luster Johnson. "A cuppa è u ghjoculu Sippy sò tramindui nantu à una catena in tuttu u tempu in u seggiolu di a vittura, in a seggiolone o in u passeggiu".

10. Ripigliate quandu ghjunghjite in casa

Pò esse un fastidiu, ma u rifornimentu di tutti l'essenziali appauriti dopu u ritornu da una gita salva un grande mal di testa a prossima volta chì avete bisognu di jet.

"Aghju sempre imballatu u mo saccu di pannolinu quandu tornu à a casa per ùn finisce senza pannolini, salviette, vestiti, ecc." dice Kim Douglas. Dopu tuttu, una uncia di prevenzione vale una libbra di guarigione - ancu quandu si tratta di sacchetti di pannolini.

11. Mantene corta

Ci hè un pezzu classicu di cunsiglii per u zitellu chì in realtà sona vera: Pruvate à ùn fà più di una commissione à a volta cù u vostru chjucu.

Nè voi nè u zitellu ùn anu bisognu di u stress per entrà è sorte da a vittura (o trasportu publicu) più volte, o andà troppu longu senza dorme o manghjà. Mantene e vostre surtite brevi significa chì pudete ancu mantene l'equipaggiu di u zitellu à u minimu.

12. Pad u vostru tempu

Quandu si principia per a prima volta, ci hè una seria curva di apprendimentu per tutte e cose relative à u neonatu. Lascià a casa ùn face micca eccezione.

Ùn vi batte micca se ùn pudete micca saltà è andà cum'è prima. Basta à custruisce in un cuscinu di tempu in più quandu pudete.

"Dàtene 20 minuti in più per lascià ch'è avete bisognu", cunsiglia mamma, Cindy Marie Jenkins.

13. Fate una data

Avè un pocu di accountability pò furnisce a motivazione chì avete bisognu per uttene u tempu assai necessariu fora di a casa, ancu cù u zitellu in trappula. "Stabilite i tempi per incuntrà cù l'amichi per chì hè più difficiule di fiancà", dice Jenkins.

Risa McDonnell, cumpagna di mamma, s'arricorda: "Aghju avutu a furtuna di avè uni pochi d'amichi cù zitelli di listessa età in u quartieru. Ùn mi sò mai organizatu bè, ma mi sò assicuratu di pianificà e date di marchja per rende mi responsabile per esse surtitu da a porta ".

14. Ùn vi stressate, fate un fiatu

Cum'è un novu parente, hè prubabile chì e vostre emozioni sianu alte mentre affruntate l'adattamentu mentale è emotivu à a parentela. Cù tuttu u stress dighjà nantu à u vostru piattu, pruvate à ùn lascià chì a preparazione per una surtita venga u megliu di voi.

Quandu u compitu pare intimidante, pigliate un fiatu.

Chjamate un amicu per una conversazione rapida o pruvate uni pochi di minuti di respirazione profonda. A maiò parte di a ghjente capisce se si mostra un pocu tardu cù un criaturu.

15. Basta à andà, ancu s'ellu ùn hè perfettu

Rassicuratevi, averete u colpu di questu mentre u tempu passa. Intantu, ùn abbiate paura di francà a strada, ancu sè ùn vi sentite perfettamente preparati.

"Ricunnosce chì avete probabilmente dimenticatu qualcosa", incuragisce a mamma, Shana Westlake. "Portemu tante cose chì ùn usamu micca quandu surtemu. Certe volte basta à andà! "

Sarah Garone, NDTR, hè nutrizionista, scrittore di salute freelance è blogger alimentariu. Vive cù u so maritu è ​​trè figlioli in Mesa, Arizona. Truvate a so spartera nantu à a terra infurmazioni nutrizionali è di salute è (per u più) ricette sane à Una Lettera d'Amore à l'Alimentazione.

Scelta Di Lettori

Inserzione velata

Inserzione velata

L'in erzione velata hè un prublema in a cunne ione di u cordone umbilicale à a placenta, riducendu a nutrizione di u zitellu durante a gravidanza, chì pò cau à equelazioni...
Sclerite: chì hè, sintomi, cause è trattamentu

Sclerite: chì hè, sintomi, cause è trattamentu

A clerite hè una malattia caratterizata da l'infiammazione di a clera, chì hè u tratu magru di te utu chì copre a parte bianca di l'ochju, purtendu à l'apparizione...