Autore: Robert Simon
Data Di Creazione: 18 Ghjugnu 2021
Aghjurnamentu Di Data: 1 Lugliu 2024
Anonim
"Il mio Medico" - Curare il diabete a tavola
Video: "Il mio Medico" - Curare il diabete a tavola

Cuntenutu

Panoramica

Site quattru settimane da u mezu puntu. Site ancu in traccia d'entrà in una di e parti più eccitanti di a vostra gravidanza. Duvete cumincià à sente chì u zitellu si move ogni ghjornu avà.

Per parechje donne, pò esse difficiule à dì à l'iniziu se u sintimu in u vostru ventre hè u zitellu in muvimentu, gasu, o qualchì altra sensazione. Ma prestu, un schema si sviluppa è sapete se quellu muvimentu hè un zitellu chjucu cummuvente.

Cambiamenti in u vostru corpu

U secondu trimestre hè qualchì volta chjamatu "a fase di luna di miele" di a gravidanza. Puderete rimarcà chì dormite più sani è più pacifichi chè eri solu qualchì settimana nanzu. Duvete ancu cumincià à abituassi à dorme à fiancu à voi.

U vostru duttore pò cunsigliallu di smette di dorme nantu à a vostra schiena in questu momentu. Questu significa aduprà cuscini extra per sustene u vostru corpu. Ci hè parechji tippi di cuscini di gravidanza apposta cuncepiti chì pudete cumprà per aiutà à dorme o solu furnisce un pocu di cunfortu in più mentre riposu.

Cù più sonnu vene più energia durante u ghjornu. U vostru umore pò ancu schjarisce, ma ùn vi maravigghiate micca se sperimentate sempre u cambiamentu d'umore occasionale. È pudete mancà i vostri vechji vestiti mentre cuminciate à portà più vestiti di maternità.


U to ciucciu

Diventà più attivu hè solu una parte di ciò chì accade cù u to zitellu à settimana 16. I sistemi circulatori è urinarii di u zitellu funzionanu à un stadiu più avanzatu.

A testa di u to criaturu pare ancu più "nurmale" chì l'ochji è l'arechje si sò stallati in a so pusizione permanente nantu à a testa. A testa di u to ciucciu diventa ancu più eretta è micca inclinata in avanti cum'ella era stata per i primi mesi.

E zampe di u to zitellu si sviluppanu dinò prestu. È se u vostru zitellu hè una zitella, migliaia d'ove si formanu in i so ovari.

I zitelli in questu stadiu sò misurati da a testa à u fondu. Questu hè chjamatu a lunghezza di a corona-rump. À 16 settimane, a maiò parte di i zitelli sò circa 4.5 pollici di lunghezza è pesanu circa 3.5 once. Questu hè circa a dimensione di un avocatu. E dopu u vostru zitellu hà da cumincià una grande crescita di crescita.

Sviluppu di gemelli in a settimana 16

Sentite ancu qualchì muvimentu? Alcune donne cumincianu à sente chì i so criaturi si movenu da a settimana 16, ma e donne chì sò mamme per a prima volta spessu ùn sentenu micca u muvimentu finu assai più tardi.


U muvimentu fetale, chjamatu dinò accelerazione, hè un gran segnu chì i vostri zitelli esercitanu i so musculi in via di sviluppu. Cù u tempu, sti picculi colpi è colpi si trasformeranu in rotuli è calci.

16 settimane di sintomi incinta

Parechje donne passanu a fase di malatia di a mattina di a so gravidanza in questu tempu. Questu hè ancu u mumentu quandu pudete diventà un pocu scurdatu o avè prublemi di cuncentrazione.

Mentre a maiò parte di i vostri sintomi di e settimane passate ùn saranu micca novi sta settimana, cum'è i seni teneri, eccu un ochju à i sintomi chì pudete aspettà di continuà sta settimana:

  • pelle più luminosa (per via di u flussu di sangue aumentatu)
  • pelle più unta o più lucente (per via di l'ormoni)
  • stinimentu
  • ardore di stomacu
  • sanguinamenti nasali
  • congestion
  • cuntinuazione di l'aumentu di pesu
  • emorroidi pussibuli
  • scurdà
  • prublemi di cuncentrazione

Sì vi truvate frustratu, parlate cù u vostru duttore, o un amicu chì pò avè sperimentatu sintomi simili durante a so gravidanza.


Incendiu di gravidanza

L'aumentu di u flussu di sangue in tuttu u vostru corpu pò fà chì a to faccia sia più luminosa. È quessi ormoni sempre più attivi ponu cumincià à fà a vostra pelle più untuosa è più lucente in questi ghjorni.

Hè qualchì volta chjamata "incandescenza incandescente", ma pudete micca vede sti cambiamenti in termini cusì rosati. Pruvate un detergente senza oliu se u to visu diventa troppu oliu.

Custipazione

Se a stinimentu diventa fastidiosu, assicuratevi di manghjà cibi ricchi di fibre, cume frutti freschi è secchi, verdure, fagioli, amandule, cereali di crusca, è altri cereali integrali. Attenti à l'alimenti ricchi di grassu è pochi di fibre, cum'è u furmagliu è e carni trasfurmate, chì ponu aggravà a stinzia.

Bruciore di stomacu

Se si sviluppa l'ardore di u stomacu, fate una grande attenzione à l'alimenti chì ponu esse inneschi. L'alimenti fritti o piccanti sò spessu di colpa. Arricurdatevi chì l'alimenti chì avete gustatu una volta senza prublemi ponu avè da esse fora di limiti durante a vostra gravidanza.

Se seguite una dieta sana, duvete figurà à guadagnà trà 12 è 15 sterline stu trimestru. Questa stima pò differisce se site in sovrappesu o sottopeso à l'iniziu di a vostra gravidanza.

Sanguinari nasali

Un altru cambiamentu chì pò accade hè l'uccasione di sangu o nasu di e gengive. I sanguinamenti nasali sò di solitu innocu, è risultanu quandu u flussu di sangue addizionale in u vostru corpu provoca a rottura di i picculi vini sanguini in u nasu.

Per piantà un sanguinamentu:

  1. Posa à pusà, è mantene a testa più alta di u vostru core.
  2. Ùn appiccate micca a testa in daretu postu chì questu puderà fà inghjuttà sangue.
  3. Pizzica u nasu cù u to pulgaru è l'indice in permanenza per almenu cinque minuti.
  4. Applica un pacchettu di ghiacciu nantu à u nasu per aiutà à restringe i vostri vini sanguini è fermà u sanguinamentu rapidamente.

Congestione

Prima di piglià qualsiasi medicazione senza prescrizione o prescrizione per congestione, prublemi di digestione, o altri prublemi di salute, parlate cù u vostru duttore. Puderanu risponde à e vostre dumande nantu à quali medicazione sò sicuri da aduprà avà.

Durante u vostru prossimu appuntamentu prenatale, ricordate di parlà à u vostru duttore di qualsiasi altri sintomi chì sperimentate.

Cose da fà sta settimana per una gravidanza sana

Dopu chì a vostra malatia di a mattina hè andata, hè un bellu momentu per fucalizza nantu à una alimentazione sana è fitness.

Sè avete brama di cibi dolci, ghjunghje per fruttu o yogurt invece di quellu candy bar. Pruvate a merendella nantu à u casgiu à corda sè vo vulete alimenti salati. U vostru corpu è u vostru zitellu apprezzeranu e proteine ​​è u calciu.

Scopu di 30 minuti di eserciziu à ghjornu. Natà è marchjà sò grandi allenamenti à bassa intensità. Ricurdate solu di parlà cù u vostru duttore prima di inizià una rutina di eserciziu.

Puderete ancu vulè principià a ricerca di culle, sedili di vittura, passeggini, monitori di criaturu, è altri articuli cun biglietti elevati per u zitellu. Cù tante opzioni, è postu chì parechji di sti elementi averanu un impattu nantu à a sicurezza di u to zitellu, puderete esse surpresu da quantu tempu pò piglià.

Quandu chjamà u vostru duttore

Se sente chì u vostru zitellu si move in modu regulare, ma poi custattate chì ùn avete micca sentitu un muvimentu dapoi almenu 12 ore, chjamate u vostru duttore. Pò esse solu chì ùn avete micca nutatu u muvimentu di u to babbu, ma hè sempre megliu à ghjucà lu in modu sicuru.

Se ùn avete micca sentitu chì u vostru criaturu si move da sta settimana, siate pazienti. Parechje donne ùn rimarcanu micca un fluttu finu à 20 settimane o più.

Mentre u risicu di aborto spontaneu hè assai più bassu in u secondu trimestru ch'è era in u primu, ùn duverete mai ignurà spotting, sanguinamentu o dolore addominale severu.

Sponsorizatu da Baby Dove

Articuli Fresche

A matina dopu à a pillola: quandu, cumu piglià è altre dumande cumuni

A matina dopu à a pillola: quandu, cumu piglià è altre dumande cumuni

A mattina dopu a pillula hè un metudu contraceptivu d'urgenza, adupratu olu quandu u metudu contraceptivu abituale falla o hè dimenticatu. Pò e e cumpo tu di levonorge trel o ulipri...
Cosa hè a nefrite è cumu identificà

Cosa hè a nefrite è cumu identificà

A nefrite hè un in eme di malatie chì cau anu infjammazione di i glomeruli renali, chì ò trutture di i reni ri pun evuli di eliminà e to ine è altri cumpunenti di u corpu...