7 modi naturali per calà a pressione alta (ipertensione)

Cuntenutu
- 1. Perde u pesu
- 2. Adopte a dieta DASH
- 3. Cunsuma solu 6 g di sale per ghjornu
- 4. Eserciziu 5 volte à settimana
- 5. Smetta di fumà
- 6. Ingerite più potassiu è magnesiu
- 7. Diminuisce u stress
U cuntrollu di a pressione sanguigna senza medicazione hè pussibule, cù abitudini cume praticà attività fisiche 5 volte à settimana, perde pesu è riduce u sale in a dieta.
Queste attitudini sò essenziali per prevene una pre-ipertensione da diventà pressione sanguigna alta, è ponu ancu esse guidate da u duttore cum'è un tentativu di cuntrullà a pressione, prima di inizià u trattamentu cù droghe, per 3 à 6 mesi, se a pressione scende. 160x100 mmHg.
Se l'usu di i medicinali hè dighjà principiatu, ùn devenu micca esse interrotti senza cunniscenze mediche, tuttavia, sti cambiamenti di abitudini di vita sò ancu assai impurtanti per chì u trattamentu sia capace di cuntrullà currettamente a pressione, ancu permettendu una riduzione di a pressione sanguigna. dosi di medicazione.
1. Perde u pesu
Perde u pesu è cuntrullà u pesu hè assai impurtante, postu chì ci hè una relazione diretta trà u pesu è a pressione sanguigna, chì tende à cresce in e persone in sovrappesu.
Oltre à a diminuzione di u grassu corporeu tutale, hè ancu assai impurtante di riduce a dimensione di a circonferenza di l'addome, chì u grassu addominale rappresenta un grande risicu per e malatie cardiovascolari, cume l'attaccu di core.
Per assicurà un pesu cuntrullatu, hè necessariu avè un pesu chì currisponde à l'indice di massa corporea trà 18,5 è 24,9mg / kg2, chì significa chì a persona hà a quantità ideale di pesu per a so altezza. Capite megliu ciò chì hè questu calculu è sapete se site in sovrappesu in ciò chì hè è cumu calculà l'IMC.
A circonferenza addominale, misurata cù una cinta à misura in a regione di l'altezza di l'ombilicu, deve esse inferiore à 88 cm, in donne, è 102 cm, in omi, per indicà un grassu addominale in quantità sicura per a salute.
2. Adopte a dieta DASH
A dieta in stile DASH offre una dieta ricca di frutti, ligumi, cereali integrali è prudutti di latte, cum'è yogurt naturale è casgi bianchi, è bassa in grassu, zucaroli è carne rossa, chì hè statu dimustratu per cuntribuisce à a perdita di pesu è a pressione sanguigna cuntrollu.
Hè ancu impurtante di evità u cunsumu di cunserve, cunserve o surgelati pronti per u cunsumu, postu chì cuntenenu un eccessu di sodiu è cunservatori chì portanu à una pressione aumentata, è devenu esse evitati.
Inoltre, hè impurtante di beie 1,5 à 2 litri d'acqua à ghjornu, per mantene u corpu idratatu, equilibratu è permettenu à l'organi di funziunà currettamente.
3. Cunsuma solu 6 g di sale per ghjornu
Hè assai impurtante di cuntrullà a cunsumazione di sale in modu chì menu di 6 g di sale sia ingeritu à ghjornu, chì currisponde à 1 cucchiaina pocu prufonda, è sia equivalente à 2 g di sodiu.
Per questu, hè necessariu osservà è calculà a quantità di sale prisente in l'imballu alimentariu, in più di evità l'usu di sale per staghjunà l'alimentu, è l'usu di spezie cum'è cuminu, agliu, cipolla, prezzemolo, pepe, origanu duveria esse preferitu., basilicu o foglie di alloro, per esempiu. Amparate à cultivà è preparà e spezie per rimpiazzà u sale.
U cambiamentu di l'abitudini alimentari pò riduce a pressione sanguigna finu à 10 mmHg, rendendulu un grande alliatu per evità o evità dosi più alte di medicazione. Verificate altre linee guida da u nutrizionistu alimentariu è da u menu di dieta per cuntrullà l'ipertensione.
4. Eserciziu 5 volte à settimana
A pratica di attività fisiche, di almenu 30 minuti à 1 ora à ghjornu, 5 volte à settimana, hè di primura per aiutà à cuntrullà a pressione, riducendu da 7 à 10 mmHg, chì pò cuntribuisce à evità l'usu di droghe in u futuru o per diminuisce a dosa di medicinali.
Hè perchè l'eserciziu migliurà a circulazione di sangue attraversu i vasi è aiuta u core à funziunà currettamente, in più di aiutà à cuntrullà i livelli di ormoni chì aumentanu a pressione, cum'è adrenalina è cortisol.
Alcune opzioni eccellenti sò a camminata, a corsa, u ciclismu, a natazione o u ballu. L'ideale hè chì un eserciziu anaerobicu, cun qualchì pesu, sia ancu assuciatu, duie volte à settimana, preferibilmente dopu a liberazione medica è cù a guida di un educatore fisicu.
5. Smetta di fumà
U fumu causa ferite è alterazione di a funzione di i vasi sanguigni, in più di cuntrae e so pareti, ciò chì provoca una pressione aumentata, oltre à esse un fattore di risicu impurtante per e varie malatie cardiovascolari, infiammatorie è u cancer.
U fumu di sigaretta ùn hè solu ligatu à l'aumentu di a pressione sanguigna, ma in parechji casi, pò ancu annullà l'effettu di e droghe nantu à quelli chì sò dighjà trattati.
Inoltre, hè impurtante chì l'abitudine di beie bevande alcoliche sia cuntrullata, chì hè ancu una causa di pressione sanguigna aumentata. Cusì, u so cunsumu deve esse muderatu, ùn supere micca a quantità di 30 grammi di alcolu per ghjornu, chì hè equivalente à 2 lattine di biera, 2 bichjeri di vinu o 1 dose di whisky.
6. Ingerite più potassiu è magnesiu
U rimpiazzamentu di sti minerali, di preferenza per mezu di l'alimentu, ancu s'ellu ùn ci hè prova assoluta, pare esse assuciatu à un megliu cuntrollu di a pressione, postu chì sò impurtanti per u metabolismu, in particulare in u sistema nervosu, i vini sanguini è i musculi di u core.
A raccomandazione quotidiana di magnesiu hè di 400mg in omi è 300 mg in donne è a raccomandazione per u potassiu hè di circa 4,7 grammi per ghjornu, chì di solitu si ottiene per mezu di una dieta ricca in verdure è semi. Scuprite chì alimenti sò ricchi di magnesiu è potassiu.
7. Diminuisce u stress
L'ansietà è u stress aumentanu i livelli di alcuni ormoni, cum'è adrenalina è cortisol, chì acceleranu i battiti cardiaci è restringenu i vasi sanguini, aumentendu a pressione sanguigna.
A persistenza di sta situazione pò ancu aumentà a pressione di più in più, ciò chì rende u trattamentu più difficiule è aumenta u risicu di malatie cardiovascolari, cume l'attaccu di core è l'ictu.
Per cumbattà u stress, hè cunsigliatu di praticà esercizii fisichi, attività cum'è meditazione è yoga, in più di viaghji stimulanti è riunioni suciale, per esempiu, chì aiutanu à regulà i sentimenti è à cuntrullà i livelli di ormoni in u corpu. In i casi severi, hè ancu raccomandatu di circà aiutu prufessiunale, per mezu di psicoterapia è cunsultazioni cù un psichiatra.