3 Ore à una Vita Cambiata

Cuntenutu
Una settimana dopu à avè compiu u mo primu triathlon, aghju pigliatu un'altra sfida chì richiede veste è forza, una chì mi hà fattu batte u core cum'è se stessi sprintendu per a linea d'arrivu. Aghju dumandatu à un tippu à una data.
Solu cinque mesi fà, a sola idea di apre u rigettu mi fece tremare i ghjinochje è e mo mani sudati (cum'è u pensamentu di fà un triathlon). Allora induve aghju avutu u mo nervu? Dopu avè fighjatu u telefunu è ripete ciò chì dicenu, mi sò motivatu cù una sola frase è aghju cuminciatu à chjamà: "Se possu natà un chilometru in l'oceanu, possu fà questu".
Ùn sò mai statu u tippu più atleticu. Aghju fattu ghjucà à u hockey à u liceu, ma aghju passatu più tempu in panca chè in u ghjocu. È mentre mi occupavo di 5Ks è di giri in bicicletta, ùn mi sò mai cunsideratu cum'è un "veru" atleta. Tuttavia, i triathlon mi anu sempre affascinatu. U focu! A resistenza ! A manera chì i cuncurrenti parianu eroi d'azzione lucidi, rivestiti di spandex mentre scappavanu fora di l'acqua. Dunque, quandu l'occasione hè venuta per registrà per un tri chì implicava una nuotata di 1 migliu, una corsa in bicicletta di 26 chilometri, è una corsa di 6,2 miglia per nome di Team in Training, u bracciu di raccolta di fondi di a Società Leucemia è Limfoma, mi sò iscrittu in impuls-ancu se ùn sapia micca natà.
I mo amichi, a mo famiglia, è ancu u mo duttore andavanu un pocu lentu quandu aghju parlatu di i mo piani. Aghju realizatu chì tuttu paria un pocu pazzu. Hè era pazza. Mi sterebbi svegliu in u lettu riprisentendu i sfarenti modi per pudè annegà o cumu puderebbi falleghja prima di ghjunghje à a linea d'arrivu. Sapiu chì sarebbe facile lascià chì e paure piglinu a suprana, allora aghju fattu silenziare quelle voci di "cosa succede se" parte di u mo pianu di furmazione. Oltre à pruibisce i penseri da a mo testa, quandu a mo famiglia mi hà barraccatu cun dumande è scenarii peggiori, li aghju dettu chì ùn a vulia sente.
Intantu, aghju patitu per allenamenti "brick" - sessioni di back-to-back, cum'è a bicicletta, poi correre in una pioggia battente è un calore di 90 gradi. Aghju suffucatu annantu à l'acqua durante e lezioni di natazione è aghju avutu un mini attaccu di panicu durante a mo prima natazione in acqua aperta.Quandu aghju passatu u mio venneri sera à ripusà mi per e spassighjate di 40 chilometri in bicicletta u sabbatu mattina, aghju capitu chì eru finalmente diventatu un "veru" atleta.
U ghjornu di a corsa, stava nantu à a spiaggia hyped up in una mistura di terrore è eccitazione. Aghju natatu. Aghju fattu una bissicletta. È mentre curria nantu à l'ultima cullina, un finitore urlò: "Una volta di più à diritta è site un triatleta!" Aghju guasgi scuppiatu in lacrime. Aghju attraversatu a linea di finita sentendu scossa, timore è esaltazione pura. Eiu, un triatleta!
Ddu telefonu nervoso dopu a corsa era solu u principiu di a mo intrepida nova attitudine. Aghju smessu di passà per l'elencu mentale di e ragioni per chì ùn possu micca o ùn deveru micca fà qualcosa. "Se possu natà un chilometru in l'oceanu ..." hè u mo mantra. A frasa mi ferma è agisce cum'è un ricordu à u mo sconfidente chì sò più capace di ciò ch'e aghju mai realizatu. Successu à u triathlon hà ancu resettatu u listinu per "pazzu": aghju passatu à cunsiderà imprese più putenti, cum'è viaghjà in solitaria in Sud America per qualchi mesi. È ancu chì u tippu ch'e aghju chjamatu hà finitu per rinfurzà mi, ùn esitaraghju micca à dumandà à un altru tippu - hè una piccula impresa paragunata à a mità Ironman (una nutata di 1,2 miglia, una corsa in bicicletta di 56 miglia è una corsa di 13 miglia). ) Sò firmatu per.