Saccharomyces Boulardii
Autore:
Gregory Harris
Data Di Creazione:
14 Aprile 2021
Aghjurnamentu Di Data:
18 Nuvembre 2024
Cuntenutu
- Probabilmente efficace per ...
- Possibilmente efficace per ...
- Possibilmente inefficace per ...
- Pruvenza insufficiente per valutà l'efficacità per ...
- Precauzioni speciali è avvertenze:
Saccharomyces boulardii hè più comunemente adupratu per trattà è prevene a diarrea, cumprese tippi infettivi cume a diarrea rotavirale in i zitelli. Hà qualchì evidenza di usu per altri tippi di diarrea, acne, è una infezzione di u trattu digestivu chì pò purtà à ulcere.
Malattia di coronavirus 2019 (COVID-19): Ùn ci hè micca una bona prova per sustene l'usu di Saccharomyces boulardii per COVID-19. Segui invece scelte di vita sana è metudi di prevenzione pruvati.
Base di dati cumpleta di Medicini naturali valutà l'efficacità basata annantu à evidenza scientifica secondu a scala seguente: Efficace, Probabilmente Efficace, Possibilmente Efficace, Possibilmente Inefficace, Probabilmente Inefficace, Inefficace, è Prove Insuffisenti da Valutare.
E valutazioni di efficacia per SACCHAROMICI BOULARDII sò i seguenti:
Probabilmente efficace per ...
- Diarrea. E ricerche mostranu chì dà Saccharomyces boulardii à i zitelli cù diarrea pò riduce quantu dura finu à 1 ghjornu. Ma Saccharomyces boulardii pare esse menu efficace di i medicinali convenzionali per a diarrea, cum'è loperamide (Imodium).
- Diarrea causata da rotavirus. Dà Saccharomyces boulardii à i zitelli è à i zitelli cun diarrea causata da rotavirus pò riduce quantu dura a diarrea da circa 1 ghjornu.
Possibilmente efficace per ...
- Acne. E ricerche mostranu chì piglià Saccharomyces boulardii per bocca aiuta à migliurà l'aspettu di l'acne.
- Diarrea in e persone chì piglianu antibiotici (diarrea associata à l'antibiotici). A maiò parte di e ricerche mostranu chì Saccharomyces boulardii pò aiutà à prevene a diarrea in adulti è zitelli trattati cù antibiotici. Per ogni paziente 9-13 trattatu cù Saccharomyces boulardii durante u trattamentu cù antibiotici, una persona menu svilupperà una diarrea ligata à l'antibiotici.
- Infezzione di e vie gastrointestinali da batteri chjamati Clostridium difficile. Prendere Saccharomyces boulardii cun antibiotici sembra aiutà à impedisce a diarrea associata à Clostridium difficile da ricorrere in persone cun una storia di recidiva. Piglià Saccharomyces boulardii cù antibiotici pare ancu aiutà à prevene i primi episodi di diarrea associata à Clostridium difficile. Ma l'esperti ùn cunsiglianu micca di aduprà Saccharomyces per prevene i primi episodi.
- Una infezzione di u trattu digestivu chì pò purtà à ulcere (Helicobacter pylori o H. pylori). Piglià Saccharomyces boulardii per bocca cù u trattamentu standard di H. pylori aiuta à trattà sta infezzione. Circa 12 persone anu da esse trattate cù Saccharomyces boulardii in più per un paziente chì altrimenti resterebbe infettatu per esse guaritu. Prendere Saccharomyces boulardii aiuta ancu à prevene effetti collaterali cum'è diarrea è nausea chì si verificanu cù u trattamentu standard di H. pylori. Questu puderia aiutà a ghjente à finisce u so trattamentu standard per H. pylori.
- Diarrea in e persone cun HIV / AIDS. Prendere Saccharomyces boulardii per bocca pare riduce a diarrea in relazione à HIV.
- Una malatia intestinale seria in i zitelli prematuri (enterocolite necrotizante o NEC). A maiò parte di e ricerche mostranu chì dà Saccharomyces boulardii à i zitelli pretermini impedisce NEC.
- Diarrea di i viaghjatori. Piglia Saccharomyces boulardii per bocca pare impedisce a diarrea di i viaghjatori.
Possibilmente inefficace per ...
- Infezzjoni di sangue (sepsis). E ricerche mostranu chì dà Saccharomyces boulardii à i criaturi prematuri ùn impedisce micca a sepsis.
Pruvenza insufficiente per valutà l'efficacità per ...
- Una infezzione di l'intestini chì provoca diarrea (colera). Saccharomyces boulardii ùn pare micca migliurà i sintomi di colera, ancu quandu hè datu cù trattamenti standard.
- Abilità di memoria è di pensamentu (funzione cognitiva). E prime ricerche mostranu chì piglià Saccharomyces boulardii ùn aiuta micca i studienti à fà megliu à l'esami o à riduce u so stress.
- Un tippu di malattia infiammatoria intestinale (malattia di Crohn). Prendere Saccharomyces boulardii sembra riduce u numeru di muvimenti intestinali in e persone cù a malattia di Crohn. E prime ricerche mostranu ancu chì piglià Saccharomyces boulardii cù mesalamina pò aiutà e persone cun a malattia di Crohn à rimanere più longu. Ma piglià Saccharomyces boulardii da sola ùn pare micca aiutà e persone cun a malatia di Crohn à stà in remissione più longu.
- Fibrosi cistica. E prime ricerche mostranu chì piglià Saccharomyces boulardii per bocca ùn riduce micca l'infezioni di lieviti in u trattu digestivu di e persone cun fibrosi cistica.
- Fallimentu di u core. E prime ricerche mostranu chì l'assunzione di Saccharomyces boulardii puderia migliurà a funzione cardiaca in e persone cù insufficienza cardiaca.
- Colesterol altu. E prime ricerche mostranu chì Saccharomyces boulardii ùn pare micca influenzà i livelli di colesterolu.
- Un disordine à longu andà di l'intestini grossi chì causa dolore di stomacu (sindrome di l'intestione irritabile o IBS). E ricerche mostranu chì l'assunzione di Saccharomyces boulardii migliora a qualità di vita in e persone cun IBS predominante in diarrea o mista. Ma Saccharomyces boulardii ùn pare micca migliurà a maiò parte di i sintomi IBS cum'è u dolore di stomacu, l'urgenza, o u gonfiore.
- Infezzione di l'intestini da i parassiti. E prime ricerche mostranu chì piglià Saccharomyces boulardii per bocca cù antibiotici riduce a diarrea è u dolore di stomacu in e persone cun infezioni ameba.
- Ingiallimentu di a pelle in i zitelli (icterizia neonatale). Alcuni zitelli sviluppanu icterizia dopu a nascita per via di alti livelli di bilirubina. Dà Saccharomyces boulardii à i zitelli chì anu pussutu prevene l'itterizia è riduce a necessità di fototerapia in un picculu numeru di sti zitelli. Ma ùn si sà se Saccharomyces boulardii riduce u risicu di icterizia in i zitelli à risicu. Dà Saccharomyces boulardii à i zitelli cun fototerapia ùn abbassa micca i livelli di bilirubina megliu cà a fototerapia sola.
- I zitelli nascuti chì pesanu menu di 2500 grammi (5 liri, 8 once). Dà un supplementu Saccharomyces boulardii dopu a nascita sembra migliurà l'aumentu di pesu è l'alimentazione in i zitelli pretermini cù pocu pesu di nascita.
- Crescita eccessiva di batteri in l'intestinu chjucu. E prime ricerche mostranu chì l'aghjunzione di Saccharomyces boulardii à u trattamentu cù antibiotici riduce a crescita di batteri in l'intestini megliu cà l'antibiotici solu.
- Un tipu di malatia infiammatoria di l'intestione (colite ulcerosa). E prime ricerche mostranu chì l'aggiunta di Saccharomyces boulardii à a terapia standard di mesalamina pò riduce i sintomi in e persone cù colite ulcerosa lieve-moderata.
- Canker ferite.
- Vampiche di frebba.
- Urticaria.
- Intolleranza à u lactosu.
- Malatia di Lyme.
- Dolore musculare causatu da l'eserciziu.
- Infezioni di l'urinarii (UTI).
- Infezzioni di levadura.
- Altre cundizioni.
Saccharomyces boulardii hè chjamatu "pruibioticu", un urganisimu amichevule chì aiuta à luttà contr'à l'organismi chì causanu malatie in l'intestinu cum'è batteri è lieviti.
Quandu hè presu per bocca: Saccharomyces boulardii hè PUBBLICAMENTE SAFE per a maiò parte di l'adulti quandu sò presi per bocca finu à 15 mesi. Pò causà gasu in alcune persone. Raramente, puderia causà infezioni fungali chì ponu sparghje in u sangue in tuttu u corpu (fungemia).
Precauzioni speciali è avvertenze:
Gravidanza è allattamentu: Ùn ci hè micca abbastanza infurmazione affidabile per sapè se Saccharomyces boulardii hè sicura da aduprà quandu hè incinta o allattendu. Stà nantu à u latu sicuru è evite l'usu.I zitelli: Saccharomyces boulardii hè POSSIBILE SALVU per i zitelli quand'elli sò presi per bocca in modu adattu. Tuttavia, a diarrea in i zitelli deve esse valutata da un prufessiunale sanitariu prima di aduprà Saccharomyces boulardii.
Anziani: L'anziani puderebbenu avè un risicu aumentatu d'infezzione fungale quandu piglianu Saccharomyces boulardii. Stà nantu à u latu sicuru è evite l'usu.
Sistema immunitariu indebulitu: Ci hè una certa preoccupazione chì piglià Saccharomyces boulardii puderia causà fungemia, chì hè a presenza di lievito in u sangue. U numeru attuale di casi di fungemia liata à Saccharomyces boulardii hè difficiule da determinà. Tuttavia, u risicu pare esse u più grande per e persone chì sò assai malate o chì anu indebulitu i sistemi immunitari. In particulare, e persone cun cateteri, quelli chì ricevenu l'alimentazione di tubi, è quelli chì sò trattati cù antibiotici multipli o antibiotici chì travaglianu nantu à una larga varietà di infezioni parenu esse i più à risicu. In parechji casi, a fungemia hè stata da a contaminazione di u cateteru da l'aria, da e superfici ambientali, o da e mani chì sò state cuntaminate cù Saccharomyces boulardii.
Allergia à u levitu: E persone cù allergie à u lievitu ponu esse allergiche à i prudutti chì cuntenenu Saccharomyces boulardii, è sò megliu cunsigliati per evità sti prudutti.
- Minore
- Attenti à sta cumbinazione.
- Medicazione per infezioni fungiche (Antifungali)
- Saccharomyces boulardii hè un fungu. I Medicazioni per infezioni fungali aiutanu à riduce i funghi in u corpu. Prendere Saccharomyces boulardii cù medicinali per infezioni fungiche pò riduce l'efficacia di Saccharomyces boulardii.
Alcuni medicamenti per l'infezione fungica includenu fluconazole (Diflucan), caspofungin (Cancidas), itraconazole (Sporanox) amphotericin (Ambisome), è altri.
- Ùn ci sò micca interazioni cunnisciute cù erbe è supplementi.
- Ùn ci sò micca interazioni cunnisciute cù l'alimenti.
ADULTI
PER BOCCA:
- Per a diarrea in e persone chì piglianu antibiotici (diarrea associata à l'antibiotici): 250-500 mg di Saccharomyces boulardii presi 2-4 volte à ghjornu finu à 2 settimane hè u più adupratu. In a maiò parte di i casi, e dosi à ghjornu ùn superanu micca 1000 mg à ghjornu.
- Per l'infezzione di u tractu gastrointestinale da batteri chjamati Clostridium difficile: Per prevene a ripetizione, 500 mg di Saccharomyces boulardii duie volte à ghjornu per 4 settimane cù u trattamentu antibioticu sò stati aduprati.
- Per un'infezzione di e vie digestive chì pò purtà à ulcere (Helicobacter pylori o H. pylori): 500-1000 mg di Saccharomyces boulardii ogni ghjornu per 1-4 settimane hè u più adupratu.
- Per a diarrea in e persone cun HIV / AIDS: 3 grammi di Saccharomyces boulardii ogni ghjornu.
- Per a diarrea di i viaghjatori: 250-1000 mg di Saccharomyces boulardii ogni ghjornu per 1 mese.
PER BOCCA:
- Per a diarrea in e persone chì piglianu antibiotici (diarrea associata à l'antibiotici): 250 mg di Saccharomyces boulardii una o duie volte à ghjornu per a durata di l'antibiotici hè stata aduprata.
- Per a diarrea: Per trattà a diarrea acuta, 250 mg di Saccharomyces boulardii una o duie volte à u ghjornu o 10 miliardi di unità di furmazione di colonie una volta à ghjornu per 5 ghjorni sò stati aduprati. Per trattà a diarrea persistente, 1750 miliardi à 175 trilioni di unità chì formanu colonie di Saccharomyces boulardii duie volte à ghjornu per 5 ghjorni sò stati aduprati. Per prevene a diarrea in e persone chì ricevenu alimentazioni cù tubi, 500 mg di Saccharomyces boulardii quattru volte à ghjornu sò stati aduprati.
- Per a diarrea causata da rotavirus: 200-250 mg di Saccharomyces boulardii duie volte à ghjornu per 5 ghjorni hè stata aduprata.
- Per una malatia intestinale grave in i zitelli prematuri (enterocolite necrotizante o NEC): 100-200 mg / kg Saccharomyces boulardii ogni ghjornu, à partesi di a prima settimana dopu a nascita.
Per amparà di più nantu à cume hè statu scrittu questu articulu, per piacè vedi u Base di dati cumpleta di Medicini naturali metodulugia.
- Florez ID, Veroniki AA, Al Khalifah R, et al. Efficacità comparativa è sicurezza di intervenzioni per a diarrea acuta è gastroenterite in i zitelli: Una stima sistematica è metanàlisi di rete. PLoS Unu. 2018; 13: e0207701. Vede astrattu.
- Harnett JE, Pyne DB, McKune AJ, Penm J, Pumpa KL. A supplementazione probiotica suscita cambiamenti favurevuli in u dulore musculare è a qualità di u sonnu in i ghjucatori di rugby. J Sci Med Sport. 2020: S1440-244030737-4. Vede astrattu.
- Gao X, Wang Y, Shi L, Feng W, Yi K. Effettu è sicurità di Saccharomyces boulardii per enterocolite necrotizante neonatale in neonati pre-termini: Una rivista sistematica è metanàlisi. J Trop Pediatr. 2020: fmaa022. Vede astrattu.
- Mourey F, Sureja V, Kheni D, et al. Un prucessu multicentricu, randomizatu, doppiu cecu, cuntrullatu da placebo di Saccharomyces boulardii in zitelli è zitelli cù diarrea acuta. Pediatr Infect Dis J. 2020; 39: e347-e351. Vede astrattu.
- Karbownik MS, Kr & eogon; czy & nacute; ska J, Kwarta P, et al. Effettu di a supplementazione cù Saccharomyces boulardii nantu à e prestazioni di l'esame accademicu è u stress cunnessu in studenti di medicina sani: Un studiu randomizatu, doppiu cecu, controllatu da placebo. Nutrienti. 2020; 12: 1469. Vede astrattu.
- Zhou BG, Chen LX, Li B, Wan LY, Ai YW. Saccharomyces boulardii cum'è terapia adiuvante per l'eradicazione di Helicobacter pylori: Una rivista sistematica è metanàlisi cù analisi sequenziale di prova. Helicobacter. 2019; 24: e12651. Vede astrattu.
- Szajewska H, Kolodziej M, Zalewski BM. Revisione sistematica cun meta-analisi: Saccharomyces boulardii per trattà a gastroenterite acuta in i zitelli-un aghjurnamentu 2020. Aliment Pharmacol Ther. 2020. Vede u riassuntu.
- Seddik H, Boutallaka H, Elkoti I, et al. Saccharomyces boulardii CNCM I-745 plus terapia sequenziale per infezioni da Helicobacter pylori: una prova randomizata, aperta. Eur J Clin Pharmacol. 2019; 75: 639-645. Vede astrattu.
- García-Collinot G, Madrigal-Santillán EO, Martínez-Bencomo MA, et al. Efficacità di Saccharomyces boulardii è Metronidazole per a Microbatteria Intestinale Chjesa in Sclerosi Sistemica. Dig Dis Sci. 2019. Vede astrattu.
- McDonald LC, Gerding DN, Johnson S, et al .; Società di Malatie Infettive di l'America. Linee guida di pratica clinica per l'infezzione Clostridium difficile in adulti è zitelli: 2017 aghjurnamentu da a Società di Malatie Infettive di l'America (IDSA) è a Società di Epidemiologia Sanitaria di l'America (SHEA). Malatie Infettive Cliniche 2018; 66: e1-e48.
- Xu L, Wang Y, Wang Y, et al. Un prucessu randomizatu à doppiu cecu nantu à a tolleranza di crescita è d'alimentazione cù Saccharomyces boulardii CNCM I-745 in neonati prematuri alimentati da formula. J Pediatr (Rio J). 2016; 92: 296-301. Vede astrattu.
- Sheele J, Cartowski J, Dart A, et al. Saccharomyces boulardii è subsalicilatu di bismutu cum'è interventi à pocu costu per riduce a durata è a gravità di u colera. Pathog Glob Health. 2015; 109: 275-82. Vede astrattu.
- Ryan JJ, Hanes DA, Schafer MB, Mikolai J, Zwickey H. Effettu di u Probioticu Saccharomyces boulardii nantu à u Particulu di Colesterolu è Lipoproteine in Adulti Ipercolesterolemici: Un Studiu Pilotu à Un Armatu Unicu, Open-Label. J Altern Complement Med. 2015; 21: 288-93. Vede astrattu.
- Flatley EA, Wilde AM, Nailor MD. Saccharomyces boulardii per a prevenzione di l'iniziu di l'infezione Clostridium difficile. J Gastrointestin Liver Dis. 2015; 24: 21-4. Vede astrattu.
- Ehrhardt S, Guo N, Hinz R, et al. Saccharomyces boulardii per Prevene a Diarrea Associata à l'Antibiotici: Una Prova Randomizata, Doppia Mascherata, Controllata da Placebo. Open Forum Infect Dis. 2016; 3: ofw011. Vede astrattu.
- Dinleyici EC, Kara A, Dalgic N, et al. Saccharomyces boulardii CNCM I-745 riduce a durata di a diarrea, a durata di l'assistenza d'urgenza è u sughjornu in ospedale in i zitelli cù diarrea acuta. Microbi Benef. 2015; 6: 415-21. Vede astrattu.
- Dauby N. Rischi di Saccharomyces boulardii chì cuntenenu Probiotici per a Prevenzione di Infezione Clostridium difficile in Anziani. Gastroenterulugia. 2017; 153: 1450-1451. Vede astrattu.
- Cottrell J, Koenig K, Perfekt R, Hofmann R; Equipa di Studiu di Diarrea Aguda Loperamide-Simeticone. Comparazione di Dui Formi di Loperamide-Simeticone è un Lievitu Prubioticu (Saccharomyces boulardii) in u Trattamentu di a Diarrea Aguda in Adulti: Un Pruvenimentu Clinicu Randomizatu di Non Inferiorità. Droghe R D. 2015; 15: 363-73. Vede astrattu.
- Costanza AC, Moscavitch SD, Faria Neto HC, Mesquita ET. Terapia probiotica cun Saccharomyces boulardii per i pazienti cù insufficienza cardiaca: un testu pilotu randomizatu, in doppiu orbu, controllatu da placebo. Int J Cardiol. 2015; 179: 348-50. Vede astrattu.
- Carstensen JW, Chehri M, Schønning K, et al. Usu di Saccharomyces boulardii profilattica per prevene l'infezione da Clostridium difficile in pazienti ricoverati: un studiu d'interventu prospettivu cuntrullatu. Eur J Clin Microbiol Infect Dis. 2018; 37: 1431-1439. Vede astrattu.
- Asmat S, Shaukat F, Asmat R, Bakhat HFSG, Asmat TM. Comparazione di Efficacità Clinica di Saccharomyces Boulardii è Acidu Latticu cum'è Probiotici in Diarrea Pediatrica Aguda. J Coll Medici Surg Pak. 2018; 28: 214-217. Vede astrattu.
- Remenova T, Morand O, Amato D, Chadha-Boreham H, Tsurutani S, Marquardt T. Un prucessu doppiu-cecu, randomizatu, cuntrullatu da placebo studendu l'effetti di Saccharomyces boulardii nantu à a tollerabilità gastrointestinale, a sicurezza è a farmacocinetica di miglustat. Orphanet J Rare Dis 2015; 10: 81. Vede astrattu.
- Suganthi V, Das AG. Rolu di Saccharomyces boulardii in a riduzione di iperbilirubinemia neonatale. J Clin Diagn Res 2016; 10: SC12-SC15. Vede astrattu.
- Riaz M, Alam S, Malik A, Ali SM. Efficacità è sicurezza di Saccharomyces boulardii in a diarrea acuta infantile: un prucessu cuntrullatu randomizatu in doppiu orbu. Indian J Pediatr 2012; 79: 478-82. Vede astrattu.
- - Corrêa NB, Penna FJ, Lima FM, Nicoli JR, Filho LA. Trattamentu di a diarrea acuta cù Saccharomyces boulardii in zitelli. J Pediatr Gastroenterol Nutr 2011; 53: 497-501. Vede astrattu.
- Cohen SH, Gerding DN, Johnson S, et al .; Società per Epidemiologia Sanitaria di l'America; Società di Malatie Infettive di l'America. Linee guida di pratica clinica per l'infezzione Clostridium difficile in adulti: aghjurnamentu 2010 da a sucietà per l'epidemiologia sanitaria di l'America (SHEA) è a sucietà di malattie infettive di l'America (IDSA). Infect Control Hosp Epidemiol 2010; 31: 431-55. Vede astrattu.
- Goldenberg JZ, Ma SS, Saxton JD, et al. Probiotici per a prevenzione di a diarrea associata à Clostridium difficile in adulti è zitelli. Cochrane Database Syst Rev.2013;: CD006095. Vede astrattu.
- Lau CS, Chamberlain RS. I probiotici sò efficaci per prevene a diarrea associata à Clostridium difficile: una revisione sistematica è una meta-analisi. Int J Gen Med. 2016; 9: 27-37. Vede astrattu.
- Roy U, Jessani LG, Rudramurthy SM, et al. Sette casi di Saccharomyces fungaemia in relazione cù l'usu di i probiotici. Micose 2017; 60: 375-380. Vede astrattu.
- Romanio MR, Coraine LA, Maielo VP, Abramczyc ML, Souza RL, Oliveira NF.Saccharomyces cerevisiae fungemia in un paziente pediatricu dopu u trattamentu cù probiotici. Rev Paul Pediatr 2017; 35: 361-4. Vede astrattu.
- Pozzoni P, Riva A, Bellatorre AG, et al. Saccharomyces boulardii per a prevenzione di a diarrea associata à l'antibiotici in pazienti adulti ricoverati: un studiu unicu centru, randomizatu, doppiu orbu, controllatu da placebo. Am J Gastroenterol 2012; 107: 922-31. Vede astrattu.
- Martin IW, Tonner R, Trivedi J, et al. Saccharomyces boulardii fungemia assuciata à i probiotici: interrugendu a sicurezza di l'usu di stu pruibioticu preventivu. Diagnosticà Microbiol Infect Dis. 2017; 87: 286-8. Vede astrattu.
- Choi CH, Jo SY, Park HJ, Chang SK, Byeon JS, Myung SJ. Un studiu randomizatu, doppiu cecu, controllatu da placebo, multicentricu di Saccharomyces boulardii in sindrome di l'intestinu irritabile: effettu nantu à a qualità di vita. J Clin Gastroenterol. 2011; 45: 679-83. Vede astrattu.
- Atici S, Soysal A, Karadeniz Cerit K, et al. Fungemia Saccharomyces cerevisiae ligata à u cateteru Dopu à Saccharomyces boulardii Trattamentu Prubioticu: In un zitellu in unità di cura intensiva è rivista di a literatura. Med Mycol Case Rep.2017; 15: 33-35. Vede astrattu.
- Appel-da-Silva MC, Narvaez GA, Perez LRR, Drehmer L, Lewgoy J. Saccharomyces cerevisiae var. fungemia boulardii dopu trattamentu probioticu. Med Mycol Case Rep.2017; 18: 15-7. Vede astrattu.
- Chang HY, Chen JH, Chang JH, Lin HC, Lin CY, Peng CC. Probiotici di ceppi multipli sembranu esse i probiotici più efficaci in a prevenzione di enterocolite necrotizante è di mortalità: Una meta-analisi aggiornata. PLoS Unu. 2017; 12: e0171579. Vede astrattu.
- Blaabjerg S, Artzi DM, Aabenhus R. Probiotici per a Prevenzione di Diarrea Associata à Antibiotici in Ambulatori-Una Revisione Sistematica è Meta-Analisi. Antibiotici (Basilea). 2017; 6. Vede astrattu.
- Al Faleh K, Anabrees J. Probiotici per a prevenzione di enterocolite necrotizante in neonati pretermini. Cochrane Database Syst Rev.2014;: CD005496. Vede astrattu.
- Das S, Gupta PK, Das RR. Efficacità è Sicurezza di Saccharomyces boulardii in Diarrea Acuta Rotavirus: Doppiu Cecu Pruvenza Cuntrullata Casuale da un Paese in Sviluppu. J Trop Pediatr. 2016; 62: 464-470. Vede astrattu.
- Goldenberg JZ, Lytvyn L, Steurich J, Parkin P, Mahant S, Johnston BC. Probiotici per a prevenzione di a diarrea pediatrica associata à antibiotici. Cochrane Database Syst Rev.2015;: CD004827. Vede astrattu.
- Feizizadeh S, Salehi-Abargouei A, Akbari V. Efficacità è sicurezza di Saccharomyces boulardii per a diarrea acuta. Pediatria. 2014; 134: e176-191. Vede astrattu.
- Szajewska H, Horvath A, Kolodziej M. Revista sistematica cun metanàlisi: Saccharomyces boulardii supplementazione è eradicazione di l'infezzione Helicobacter pylori. Aliment Pharmacol Ther. 2015; 41: 1237-1245. Vede astrattu.
- Szajewska H, Kolodziej M. Revista sistematica cù metanàlisi: Saccharomyces boulardii in a prevenzione di a diarrea associata à l'antibiotici. Aliment Pharmacol Ther. 2015; 42: 793-801. Vede astrattu.
- Ellouze O, Berthoud V, Mervant M, Parthiot JP, Girard C. Scossa settica per Sacccaromyces boulardii. Med Mal Infect. 2016; 46: 104-105. Vede astrattu.
- Bafutto M, et al. Trattamentu di a sindrome di l'intestione irritabile predominante in diarrea cù mesalamina è / o Saccharomyces boulardii. Arq Gastroenterol. 2013; 50: 304-309. Vede astrattu.
- Bourreille A, et al. Saccharomyces boulardii ùn impedisce micca a recidiva di a malatia di Crohn. Clin Gastroenterol Hepatol. 2013; 11: 982-987.
- Serce O, Gursoy T, Ovali F, Karatekin G. Effetti di Saccaromyces boulardii nantu à l'iperbilirubinemia neonatale: un studiu cuntrullatu randomizatu. Sò J Perinatol. 2015; 30: 137-142. Vede astrattu.
- Videlock EJ, Cremonini F. Meta-analisi: probiotici in diarrea associata à antibiotici. Aliment Pharmacol Ther. 2012; 35: 1355-69. Vede astrattu.
- Hempel S, Newberry SJ, Maher AR, Wang Z, Miles JN, Shanman R, Johnsen B, Shekelle PG. Probiotici per a prevenzione è u trattamentu di a diarrea associata à l'antibiotici: una revisione sistematica è una meta-analisi. JAMA. 2012 9; 307: 1959-69. Vede astrattu.
- Elmer GW, Moyer KA, Vega R, et al. Valutazione di Saccharomyces boulardii per i pazienti cun diarrea cronica ligata à l'HIV è in volontarii sani chì ricevenu antifungali. Microecologia Ther 1995; 25: 23-31.
- Potts L, Lewis SJ è Barry R. Studiu randomizatu cuntrullatu cù doppiu placebo di a capacità di Saccharomyces boulardii per prevene a diarrea ligata à l'antibiotici [astrattu]. Gut 1996; 38 (suppl 1): A61.
- Bleichner G è Blehaut H. Saccharomyces boulardii impediscenu a diarrea in i malati criticamente alimentati da tubi. Un prucessu multicentricu, randomizatu, doppiu cecu cuntrullatu da placebo [astrattu]. Clin Nutr 1994; 13 Suppl 1:10.
- Maupas JL, Champemont P, è Delforge M. [Trattamentu di u sindromu di l'intestione irritabile cù Saccharomyces boulardii - un studiu doppiu cecu, cuntrullatu da placebo]. Médicine et Chirurgie Digestives 1983; 12: 77-79.
- Saint-Marc T, Blehaut H, Musial C, et al. [Diarrea ligata à u SIDA: prucessu à doppiu cecu di Saccharomyces boulardii]. Semaine Des Hopitaux 1995; 71 (23-24): 735-741.
- McFarland LV, Surawicz C, Greenberg R, et al. Saccharomyces boulardii è alta dosa di vancomicina trattanu a malattia recurrente di Clostridium difficile [astrattu]. Am J Gastroenterol 1998; 93: 1694.
- Chouraqui JP, Dietsch J, Musial C, et al. Saccharomyces boulardii (SB) in a gestione di a diarrea di i zitelli: un studiu cuntrullatu doppiu-cecu-placebo [astrattu]. J Pediatr Gastroenterol Nutr 1995; 20: 463.
- Cetina-Sauri G è Basto GS. Evaluacion terapeutica de Saccharomyces boulardii en ninos cun diarrea aguda. Tribuna Med 1989; 56: 111-115.
- Adam J, Barret C, Barret-Bellet A, et al. Essais cliniques controles en double insu de l’Ultra-Levure Lyophilisee. Etude multicentrique par 25 medecins de 388 cas. Gaz Med Fr 1977; 84: 2072-2078.
- McFarland LV, SurawiczCM, Elmer GW, et al. Analisi multivariata di l'efficacità clinica di un agente bioterapeuticu, Saccharomyces boulardii per a prevenzione di a diarrea associata à l'antibiotici [astrattu]. Am J Epidemiol 1993; 138: 649.
- Saint-Marc T, Rossello-Prats L, è Touraine JL. [Efficacia di Saccharomyces boulardii in a gestione di a diarrea SIDA]. Ann Med Interne (Parigi) 1991; 142: 64-65.
- Kirchhelle, A., Fruhwein, N., è Toburen, D. [Trattamentu di a diarrea persistente cù S. boulardii in i viaghjatori di ritornu. Risultati di un studiu prospettivu]. Fortschr Med 4-20-1996; 114: 136-140. Vede astrattu.
- Born, P., Lersch, C., Zimmerhackl, B., è Classen, M. [A terapia Saccharomyces boulardii di a diarrea associata à HIV]. Dtsch Med Wochenschr 5-21-1993; 118: 765. Vede astrattu.
- Kollaritsch, H., Holst, H., Grobara, P., è Wiedermann, G. [Prevenzione di a diarrea di u viaghjatore cù Saccharomyces boulardii. Risultati di un studiu cuntrullatu in placebo doppiu cecu]. Fortschr.Med 3-30-1993; 111: 152-156. Vede astrattu.
- Tempe, J. D., Steidel, A. L., Blehaut, H., Hasselmann, M., Lutun, P., e Maurier, F. [Prevenzione di a diarrea amministrendu Saccharomyces boulardii durante l'alimentazione enterale continua]. Sem.Hop. 5-5-1983; 59: 1409-1412. Vede astrattu.
- Chapoy, P. [Trattamentu di a diarrea infantile aguda: prucessu cuntrullatu di Saccharomyces boulardii]. Ann Pediatr. (Parigi) 1985; 32: 561-563. Vede astrattu.
- Kimmey, M. B., Elmer, G. W., Surawicz, C. M., è McFarland, L. V. Prevenzione di ulteriori recidive di Clostridium difficile colitis cù Saccharomyces boulardii. Dig. Dis Sci 1990; 35: 897-901. Vede astrattu.
- Saint-Marc, T., Rossello-Prats, L., è Touraine, J. L. [Efficacità di Saccharomyces boulardii in u trattamentu di a diarrea in AIDS]. Ann Med Interne (Parigi) 1991; 142: 64-65. Vede astrattu.
- Duman, DG, Bor, S., Ozutemiz, O., Sahin, T., Oguz, D., Istan, F., Vural, T., Sandkci, M., Isksal, F., Simsek, I., Soyturk , M., Arslan, S., Sivri, B., Soykan, I., Temizkan, A., Bessk, F., Kaymakoglu, S., e Kalayc, C. Efficacità è sicurezza di Saccharomyces boulardii in prevenzione di antibiotici- diarrea assuciata per eradicazione Helicobacterpylori. Eur J Gastroenterol.Epatol. 2005; 17: 1357-1361. Vede astrattu.
- Surawicz, C. M. Trattamentu di a malatia recurrente associata à Clostridium difficile. Nat Clin Pract.Gastroenterol.Epatol. 2004; 1: 32-38. Vede astrattu.
- Kurugol, Z. è Koturoglu, G. Effetti di Saccharomyces boulardii in i zitelli cù diarrea acuta. Acta Paediatr. 2005; 94: 44-47. Vede astrattu.
- Kotowska, M., Albrecht, P., è Szajewska, H. Saccharomyces boulardii in a prevenzione di a diarrea associata à l'antibiotici in i zitelli: un prucessu randomized double-blind controlatu da placebo. Aliment.Pharmacol.Ther. 3-1-2005; 21: 583-590. Vede astrattu.
- Cherifi, S., Robberecht, J., è Miendje, Y. Saccharomyces cerevisiae fungemia in un paziente anzianu cù Clostridium difficile colitis. Acta Clin Belg. 2004; 59: 223-224. Vede astrattu.
- Erdeve, O., Tiras, U., è Dallar, Y. L'effettu probioticu di Saccharomyces boulardii in un gruppu di età pediatrica. J Trop.Pediatr. 2004; 50: 234-236. Vede astrattu.
- Costalos, C., Skouteri, V., Gounaris, A., Sevastiadou, S., Triandafilidou, A., Ekonomidou, C., Kontaxaki, F., e Petrochilou, V. Enteral feeding of premature children with Saccharomyces boulardii. Early Hum.Dev. 2003; 74: 89-96. Vede astrattu.
- Gaon, D., Garcia, H., Winter, L., Rodriguez, N., Quintas, R., Gonzalez, S. N., et Oliver, G. Effet des souches Lactobacillus et Saccharomyces boulardii sur la diarrhée persistante chez les enfants. Medicina (B Aires) 2003; 63: 293-298. Vede astrattu.
- Mansour-Ghanaei, F., Dehbashi, N., Yazdanparast, K., è Shafaghi, A. Efficacità di saccharomyces boulardii cù antibiotici in amebiasi acuta. Mondu J Gastroenterol. 2003; 9: 1832-1833. Vede astrattu.
- Riquelme, A. J., Calvo, M. A., Guzman, A. M., Depix, M. S., Garcia, P., Perez, C., Arrese, M., and Labarca, J. A. Saccharomyces cerevisiae fungemia after treatment Saccharomyces boulardii in patients immunocompromised patients. J Clin.Gastroenterol. 2003; 36: 41-43. Vede astrattu.
- Cremonini, F., Di Caro, S., Santarelli, L., Gabrielli, M., Candelli, M., Nista, EC, Lupascu, A., Gasbarrini, G., and Gasbarrini, A. Probiotics in antibiotic-associated diarrea. Dig.Liver Dis. 2002; 34 Suppl 2: S78-S80. Vede astrattu.
- Lherm, T., Monet, C., Nougiere, B., Soulier, M., Larbi, D., Le Gall, C., Caen, D., and Malbrunot, C. Seven cases of fungemia with Saccharomyces boulardii in critically malati malati. Cura Intensiva Med 2002; 28: 797-801. Vede astrattu.
- Tasteyre, A., Barc, M. C., Karjalainen, T., Bourlioux, P., è Collignon, A. Inibizione di l'aderenza cellulare in vitro di Clostridium difficile da Saccharomyces boulardii. Microb.Pathog. 2002; 32: 219-225. Vede astrattu.
- Shanahan, F. Probiotici in malattie infiammatorie di l'intestinu. Gut 2001; 48: 609. Vede astrattu.
- Surawicz, CM, McFarland, LV, Greenberg, RN, Rubin, M., Fekety, R., Mulligan, ME, Garcia, RJ, Brandmarker, S., Bowen, K., Borjal, D., è Elmer, GW ricerca di un trattamentu megliu per a malattia ricorrente di Clostridium difficile: usu di vancomicina ad alta dose cumbinata cù Saccharomyces boulardii. Clin.Infect.Dis. 2000; 31: 1012-1017. Vede astrattu.
- Johnston BC, Ma SSY, Goldenberg JZ, et al. Probiotici per a prevenzione di a diarrea associata à Clostridium difficile. Ann Intern Med 2012; 157: 878-8. Vede astrattu.
- Munoz P, Bouza E, Cuenca-Estrella M, et al. Saccharomyces cerevisiae fungemia: una malattia infettiva emergente. Clin Infect Dis 2005; 40: 1625-34. Vede astrattu.
- Szajewska H, Mrukowicz J. Meta-analisi: levitu non patogenu Saccharomyces boulardii in a prevenzione di a diarrea associata à l'antibiotici. Aliment Pharmacol Ther 2005; 22: 365-72. Vede astrattu.
- Can M, Besirbellioglu BA, Avci IY, et al. Prophylactic Saccharomyces boulardii in a prevenzione di a diarrea associata à l'antibiotici: Un studiu prospettivu. Med Sci Monit 2006; 12: PI19-22. Vede astrattu.
- Guslandi M, Giollo P, Testoni PA. Una prova pilotu di Saccharomyces boulardii in colite ulcerosa. Eur J Gastroenterol Hepatol 2003; 15: 697-8. Vede astrattu.
- Guslandi M, Mezzi G, Sorghi M, Testoni PA. Saccharomyces boulardii in trattamentu di mantenimentu di a malatia di Crohn. Dig Dis Sci 2000; 45: 1462-4. Vede astrattu.
- McFarland LV. Meta-analisi di i probiotici per a prevenzione di a diarrea associata à l'antibiotici è u trattamentu di a malattia di Clostridium difficile. Am J Gastroenterol 2006; 101: 812-22. Vede astrattu.
- Marteau P, Seksik P. Tolleranza di probiotici è prebiotici. J Clin Gastroenterol 2004; 38: S67-9. Vede astrattu.
- Borriello SP, Hammes WP, Holzapfel W, et al. Sicurezza di i probiotici chì cuntenenu lattobacilli o bifidobatteri. Clin Infect Dis 2003; 36: 775-80. Vede astrattu.
- Cremonini F, Di Caro S, Covino M, et al. Effettu di e diverse preparazioni probiotiche nantu à effetti collaterali relativi à a terapia anti-helicobacter pylori: un gruppu parallelu, studiu triple blind, controllatu da placebo. Am J Gastroenterol 2002; 97: 2744-9. Vede astrattu.
- D'Souza AL, Rajkumar C, Cooke J, Bulpitt CJ. Probiotici in prevenzione di diarrea associata à antibiotici: meta-analisi. BMJ 2002; 324: 1361. Vede astrattu.
- Muller J, Remus N, Harms KH. Studiu micoserologicu di u trattamentu di i pazienti pediatrici di fibrosi cistica cù Saccharomyces boulardii (Saccharomyces cerevisiae Hansen CBS 5926). Micose 1995; 38: 119-23. Vede astrattu.
- Plein K, Hotz J. Effetti terapeutichi di Saccharomyces boulardii nantu à sintomi leggeri residui in una fase stabile di a malattia di Crohn cù un rispettu particulare à a diarrea cronica - un studiu pilotu. Z Gastroenterol 1993; 31: 129-34. Vede astrattu.
- Hennequin C, Thierry A, Richard GF, et al. A scrittura microsatellitale cum'è un novu strumentu per l'identificazione di e ceppe di Saccharomyces cerevisiae. J Clin Microbiol 2001; 39: 551-9. Vede astrattu.
- Cesaro S, Chinello P, Rossi L, Zanesco L. Saccharomyces cerevisiae fungemia in un paziente neutropenicu trattatu cù Saccharomyces boulardii. Support Care Cancer 2000; 8: 504-5. Vede astrattu.
- Weber G, Adamczyk A, Freytag S. [Trattamentu di l'acne cù una preparazione di levitu]. Fortschr Med 1989; 107: 563-6. Vede astrattu.
- Lewis SJ, Freedman AR. Articulu di rivista: l'usu di l'agenti bioterapeutici in a prevenzione è u trattamentu di e malatie gastrointestinali. Aliment Pharmacol Ther 1998; 12: 807-22. Vede astrattu.
- Krammer M, Karbach U. Azione antidiarreica di u levitu Saccharomyces boulardii in u rossu intestinale chjucu è grossu stimulendu l'assorbimentu di cloruri. Z Gastroenterol 1993; 31: 73-7.
- Czerucka D, Roux I, Rampal P. Saccharomyces boulardii inibisce l'adenosina mediata da secretagoga 3 ', 5'induzione monofosfata ciclica in cellule intestinali. Gastroenterol 1994; 106: 65-72. Vede astrattu.
- Elmer GW, McFarland LV, Surawicz CM, et al. Comportamentu di Saccharomyces boulardii in pazienti ricorrenti di malattia Clostridium difficile. Aliment Pharmacol Ther 1999; 13: 1663-8. Vede astrattu.
- Fredenucci I, Chomarat M, Boucaud C, et al. Saccharomyces boulardii fungemia in un paziente chì riceve una terapia ultra-levure. Clin Infect Dis 1998; 27: 222-3.Vede astrattu.
- Pletinex M, Legein J, Vandenplas Y. Fungemia cù Saccharomyces boulardii in una zitella di 1 annu cù diarrea prolungata. J Pediatr Gastroenterol Nutr 1995; 21: 113-5. Vede astrattu.
- Buts JP, Corthier G, Delmee M. Saccharomyces boulardii per enteropatie associate à Clostridium difficile in zitelli. J Pediatr Gastroenterol Nutr 1993; 16: 419-25. Vede astrattu.
- Surawicz CM, Elmer GW, Speelman P, et al. Prevenzione di a diarrea associata à l'antibiotici da Saccharomyces boulardii: un studiu prospettivu. Gastroenterologia 1989; 96: 981-8. Vede astrattu.
- Surawicz CM, McFarland LV, Elmer G, et al. Trattamentu di a colite recurrente di clostridium difficile cù vancomicina è Saccharomyces boulardii. Am J Gastroenterol 1989; 84: 1285-7. Vede astrattu.
- McFarland LV, Surawicz CM, Greenberg RN, et al. Prevenzione di a diarrea associata à beta-lactam da Saccharomyces boulardii paragunatu cù u placebo. Am J Gastroenterol 1995; 90: 439-48. Vede astrattu.
- McFarland LV, Surawicz CM, Greenberg RN, et al. Un prucessu randomizatu cuntrullatu da placebo di Saccharomyces boulardii in cumbinazione cù antibiotici standard per a malattia di Clostridium difficile. JAMA 1994; 271: 1913-8. Vede astrattu.
- Elmer GW, McFarland LV. Cumentate nantu à a mancanza di l'effettu terapeuticu di Saccharomyces boulardii in a prevenzione di a diarrea ligata à l'antibiotici in i pazienti anziani. J Infect 1998; 37: 307-8. Vede astrattu.
- Lewis SJ, Potts LF, Barry RE. A mancanza di l'effettu terapeuticu di Saccharomyces boulardii in a prevenzione di a diarrea ligata à l'antibiotici in i pazienti anziani. J Infect 1998; 36: 171-4. Vede astrattu.
- Bleichner G, Blehaut H, Mentec H, et al. Saccharomyces boulardii impedisce a diarrea in i malati criticamente alimentati da tubi. Cura Intensiva Med 1997; 23: 517-23. Vede astrattu.
- Castagliuolo I, Riegler MF, Valenick L, et al. A proteasi Saccharomyces boulardii inibisce l'effetti di e tossine A è B di clostridium difficile in a mucosa colonica umana. Infezzione è Immunità 1999; 67: 302-7. Vede astrattu.
- Saavedra J. Probiotici è diarrea infettiva. Am J Gastroenterol 2000; 95: S16-8. Vede astrattu.
- McFarland LV. Saccharomyces boulardii ùn hè micca Saccharomyces cerevisiae. Clin Infect Dis 1996; 22: 200-1. Vede astrattu.
- McCullough MJ, Clemons KV, McCusker JH, Stevens DA. Identificazione di e specie è attributi di virulenza di Saccharomyces boulardii (nom. Inval.). J Clin Microbiol 1998; 36: 2613-7. Vede astrattu.
- Niault M, Thomas F, Prost J, et al. Fungemia per via di e spezie Saccharomyces in un paziente trattatu cù Saccharomyces boulardii enterale. Clin Infect Dis 1999; 28: 930. Vede astrattu.
- Bassetti S, Frei R, Zimmerli W. Fungemia with Saccharomyces cerevisiae after treatment with Saccharomyces boulardii. Am J Med 1998; 105: 71-2. Vede astrattu.
- Scarpignato C, Rampal P. Prevenzione è trattamentu di a diarrea di u viaghjatore: Un approcciu farmacologicu clinicu. Chimioterapia 1995; 41: 48-81. Vede astrattu.