5 Sangria Magre per a Ghjurnata Naziunale di Sangria
Cuntenutu
Bona Ghjurnata Naziunale di Sangria! Ancu sì simu perplessi perchè sta bevanda estiva hè celebrata in dicembre, ùn discuteremu micca d'avè un bichjeru, basta chì tenessimu e calorie in cuntrollu.
Mentre a sangria cuntene spessu 300 calorie è 25 grammi di zuccheru per porzione, hè faciule dà à stu cocktail di brocca una ripruduzzione sana, cum'è queste versioni gustose ne sò prova.
Sangria di vinu in scatola
Andate a strada ecunumica è ecunòmica cù sta ricetta aduprendu vinu di Tetra Paks, chì anu a metà di l'impronta di carbone di e buttiglie di vinu. È à 98 calorie, hè ancu favurèvule à a cintura.
Bottiglia di Eppa Superfruit Sangria
Ùn ci hè micca bisognu di tagliare è tagliare se vi sentite pigri. Pruvate a Sangria di Superfruitu certificatu bio di Eppa à solu 12 $ a buttiglia è 120 calorie à u vetru.
Sangria Verde
Saltate u rossu tradiziunale è u biancu pocu menu cumunu è sceglite per un rinfrescante mischiu verde di mela, calce, kiwi, cetriolu è menta per 115 calorie. Bonus: Ùn ti macchiarà micca i denti, quantunque abbiate.
Sangria di vacanze di VOGA
Circa 150 calori, 18 g di carboidrati, 12 g di zuccarus
Serve: 15
Ingredienti:
3 à 4 fichi freschi, tagliati (o 1 tazza di fichi secchi)
1 mela di gala, a fette
1 pera, affettata
1 tazza di ciliegie
2 à 3 arance, affettate (micca sbucciate)
1 tazza di suchju d'aranciu
1 tazza d'acquavita
1/2 tazza triplu sec
2 bottiglie VOGA Italia Merlot (o Dolce Rosso di VOGA Italia per una sangria più dolce)
Buccia d'arancia, per guarnisce (opzionale)
Indicazioni:
Unisce tutti i frutti in una brocca di vetru è versate pianu pianu in suchju d'aranciu, acquavita, triplu sec, è vinu. Copre è rinfriscà da duie à 24 ore-u più longu, megliu! Stir delicatamente è serve nantu à u ghjacciu. Decorate i vetri cù buccia d'arancia.