5 piatti gustosi chì pudete fà cù Taro
Cuntenutu
- Zuppa di Dessert Calda Taro Tropical Coconut
- Curry di Taro è Fagioli Bianchi
- Taro brasatu cù Gamberi Secchi
- Chips Taro Forni
- Frites Taro au Pesto au Coriandolo
- Più nantu à SHAPE.com:
- Rivista per
Ùn hè micca un amante di taro? Questi cinque piatti dolci è salati ponu cambià di idea. Benchì u taro sia spessu trascuratu è micca apprezzatu, u tuberu impacca un pugnu nutritivu massiccia cù tonnellate di minerali essenziali, cume u potassiu è u magnesiu, è quasi trè volte a fibra dietetica di una patata. A radice fecula hà ancu un indice glicemicu bassu, chì significa binging on taro aiuta à mantene i livelli di zuccheru in sangue stabile. Assicuratevi solu di bollire bè i tuberi, chì sò inedibili è tossichi se ingeriti crudi!
Zuppa di Dessert Calda Taro Tropical Coconut
Rinunciate à i dessert cum'è a torta di cioccolata per questa zuppa calda di taro è di coccu. Ancu se u latte di coccu deve esse cunsumatu cù moderazione, dà à sta creazione una splutazione di nutrienti, cum'è u ferru è u fosforu, è ancu una cunsistenza cremosa cum'è pudding. Un gustu di sta zuppa liscia di seta, ispirata da un platu tradiziunale filippinu chjamatu ginataan, vi trasporta in u vostru propiu paradisu tropicale.
Ingredienti:
4 picculi radichi di taru
2 c. acqua
6 cucchiai. picculi boli di tapioca
1 13,5 oz. pò latte di coccu
2 piani gialli
6 cucchiai. muscovado (zuccheru micca raffinatu / micca trasfurmatu) o zuccheru sucanat
1/4 tsp. sali di mare
Fette di ananas per ribombà (opzionale)
Indicazioni:
Fate bollire u taro è i platani per 20 minuti in dui vasetti separati (cù a pelle). In un altru pote, bollite 2 c. acqua, aghjunghje palle di tapioca, è riduce u calore à bassu mediu. Stir this often with a fork for so separates and not stick to the pan. (Nota: Leghjite l'indicazioni nantu à u pacchettu di palla di tapioca.) Quandu u taro hè finitu di coccia, sbuchjate a pelle, mette in u vostru blender, è aghjunghje u latte di coccu. Unisciteli inseme per un minutu poi versate u mischju in un altru pote. Aghjunghjite u zuccheru muscovado in a vostra mistura di coconut / taro è coccia per 5 minuti. (Nota: Stir, stir, stir!) Sbuchjate e bucce di i platani, dopu fetteli in pezzi di morsu. Aghjunghjite i platani in fette è e palle di tapioca (cun liquidu) in a vostra zuppa di taro di coccu, poi fate pianu per altri 5 minuti. Ùn vi scurdate di stir. Versateli in una ciotola o un bicchiere da martini, poi arricchiteli con ananas a fette (opzionale).
Ricetta furnita da Veg Obsession
Curry di Taro è Fagioli Bianchi
Taro hè l'ingredientu stella in questa svolta unica nantu à un curry indianu tradiziunale. Ma ancu sè ùn site micca un fan di a cucina indiana, vi piacerà sta ricetta faciule senza oliu! Des morceaux de taro doux et des haricots blancs se combinent pour une texture épaisse et savoureuse, tandis qu'une pâte de coco infusée au poivre donne au ragoût végétalien un coup de piquant.
Ingredienti:
2 c. radiche di taro, sbuchjate è tagliate in cubetti
1 c. fagioli bianchi, bagnati è bolliti
1 c. coccu frescu / congelatu
5-10 grani di pepite neru
2 rametti di foglie di curry frescu
Salitu à u gustu
Indicazioni:
Mogliu i fasgioli bianchi in acqua calda per un paru d'ore. Foglie in acqua salata finu à a mozza. Lavate e sbucciate il taro e tagliatelo a cubetti. Lavà in acqua corrente finu à chì a maiò parte di u slime hè andatu. Mettitelu in una grande pignatta d'acqua salata, portate à ebullizione, scurrite, è tenite da parte. Macinate u coccu è u pepite neru in una pasta liscia, aghjunghje l'acqua se necessariu. Imbulighjate tutti l'ingredienti in una pignatta è portanu à fogghiu. Aghjunghjite u salinu è e foglie di curry è lasciate coccia per 2 minuti finu à chì e foglie di curry infuse u so aroma in u curry. Servite caldu nantu à u risu o cù roti.
Face 4 porzioni.
Ricetta furnita da Love Food Eat
Taro brasatu cù Gamberi Secchi
A prossima volta chì bramerete un cibu di cunsulazione d'ingrassu cum'è a purè di patate, pudete vulete pruvà stu piattu. Riccu di fibra nutrizionale, u taro braised ti riempie rapidamente cù menu calori. In più, quandu questu salottu taro hè aromatizatu cù pezzi di gamberi secchi è scaloghje, site in riserva per una vera delizia culinaria!
Ingredienti:
500 g. taro (circa 1 taro di a dimensione di a palma), sbuchjatu è tagliatu
50 g. gamberi secchi, lavati, imbevuti, è sgocciolati (trattene l'acqua per macerà)
3 denti d'agliu, tagliati
3 scalogni, tagliati
1 stalk spring cipolla, tagliata
Condimenti (mischjà bè):
1/2 tsp. sale (tagliate questa quantità se aghjunghjite in acqua per imbullà i gamberi secchi)
1/2 tsp. zuccaru
1/2 tsp. pepe
1/2 tsp. granuli di pollo
Indicazioni:
Sbuchjate u tarò è tagliate à cubi. Lavate, risciacquate è asciugate. Metta da parte. Scaldate 2 cucchiai. oliu à focu bassu per saltà i gamberi secchi, l'agliu trinciatu è e scaloghje tritate finu à prufumà. Pour in 600 ml. acqua, inclusa l'acqua per imbullà i gamberi secchi, aghjunghje in taro, è portate à ebullizione. Incorporate u mischju di cundimentu, copre cun un coperchio, è lasciate bollire à focu pianu per circa 2 minuti. Aprite u coperchio, mescolate costantemente à focu finu finu à chì u liquidu sia completamente evaporatu. Spruce cù cipolle di primavera piccatu. Servite caldu.
Face 4-5 porzioni.
Ricetta furnita da Food 4 Tots
Chips Taro Forni
Tirate quellu saccu di patatine fritte grasse è sciappate a vostra versione sana cù a radica taro. A preparazione di taro chips, un snack populari in parechje parte di l'Asia, hè più faciule ch'è pensate, è u risultatu hè un trattatu croccante è pocu grassu, perfettu per i munchies di notte.
Ingredienti:
1 radice di taro
Spray d'oliu vegetale
Salitu
Indicazioni:
Preheat u fornu à 400 gradi. Usendu un pelatore, cacciate a superficia esterna ruvida di a radica di taro. Utilizendu un affettatore di mandulina (o spaccatrici), tagliate u taro in fette assai sottili è ancu. Spruzza i dui lati di ogni fetta cù un misteru d'oliu. Infornate per circa 20 minuti (o finu à chì e patatine diventanu marrone doratu). Lasciate rinfriscà.
Ricetta furnita da Tiny Urban Kitchen
Foto per cortesia di Tiny Urban Kitchen ©2010
Frites Taro au Pesto au Coriandolo
Basatu annantu à un piattu libanese chjamatu batata harra, Queste taro fritte facenu un aperitivu meravigliosamente gustosu. A ricetta incorpora ancu assai alli sani à u core è cilantro riccu in antioxidanti per una splusione di sapore in più.
Ingredienti:
1 lb. taro
1/2 c. mischjà oliu d'aliva è oliu vegetale
1 limonu
1 mazzulu di cilantro
6 denti d'agliu
1 tsp. flocons de piment (optionnel)
Indicazioni:
Purtate guanti di cucina è sbuchja u tarò; tagliate in fette spesse in forma di patatine fritte è imbibite in una suppera d'acqua di limonu (sprime una mezza limone in acqua). Preparate u pesto di cilantro: lavate u cilantro è asciugate, poi tritate e foglie u più fine pussibule. Sbuchjate è tagliate l'agliu è a libbra in un morteiro cun una cucchiaiata di sale finu à chì si formi una pasta. Metta da parte. Purtate una pignatta d'acqua salata à ebullizione. Abbassate u taru è coccia per quindeci minuti finu à ch'elli sò morbidi è ben cotti. Scola. Scaldate una grande padella, aghjunghjite a miscela d'oliu è quandu hè calda, fate cascà e "fritte" taro è frigite in l'oliu da tutti i lati finu à chì sia croccante. Aghjunghjite l'agliu macinatu, u coriandolo è i flocchi di peperoncinu (se aduprate), è agite u mischju per 30 secondi finu à fragrante. Trasferisce in un piattu di serve è manghjà caldu cù quartieri di limonu in più, se vulete.
Ricetta furnita da Taste of Beirut
Più nantu à SHAPE.com:
10 Pranzi in saccu marroni veloci è sani
Pasti vegetariani di 10 minuti
Utensili da Cucina per Fà Facilmente Manghjà a Salute
U Best Food chì ùn manghjate micca