Autore: Robert Simon
Data Di Creazione: 21 Ghjugnu 2021
Aghjurnamentu Di Data: 11 Aostu 2025
Anonim
6 Grafichi Chì Vi Cunvinceranu à Bè Più Caffè - Nourrisson
6 Grafichi Chì Vi Cunvinceranu à Bè Più Caffè - Nourrisson

Cuntenutu

U caffè hè una ricca fonte d'antioxidanti. In fattu, e persone in i paesi occidentali piglianu più antioxidanti da u caffè chè frutti è ligumi cumminati (,, 3).

Diversi studii mostranu chì i bevitori di caffè anu un risicu più bassu di parechje malatie gravi - è ancu fatali.

Ancu se a maiò parte di sta ricerca hè osservativa è ùn pò micca pruvà chì u caffè hà causatu questi effetti benefichi, l'evidenza suggerisce quantunque chì - à u minimu - u caffè ùn hè micca qualcosa da teme.

Eccu 6 grafichi chì vi ponu cunvince chì beie caffè hè una bona idea.

1. Pò Abbassà u vostru Risicu di Diabete di Tipu 2

Surghjente:


U diabete di tippu 2 hè carattarizatu da livelli elevati di zuccheru in sangue causati da a resistenza à l'insulina o da una incapacità à secretà insulina.

Una rivista di 18 studii cun un totale di participanti 457.922 hà trovu chì u cunsumu di caffè era ligatu à un risicu significativamente riduttu di diabete di tip 2 ().

Sicondu sta rivista, ogni tazza di caffè ogni ghjornu pò calà u risicu di sta cundizione di 7%. E persone chì beianu 3-4 tazze à ghjornu avianu un risicu 24% più bassu.

Questa hè una scuperta impurtante datu chì u diabete di tipu 2 hè unu di i più grandi prublemi di salute in u mondu, chì attualmente affetta più di 300 milioni di persone.

In più, parechji altri studii anu arrivatu à a listessa cunclusione - cun certi osservendu finu à un 67% di risicu riduttu di diabete di tippu 2 trà i bevitori di caffè (5,,, 8, 9).

Riassuntu Studii multipli anu dimustratu chì i bevitori di caffè anu un risicu assai più bassu di diabete di tip 2, unu di i più grandi prublemi di salute in u mondu.

2. Puderà Riduce u vostru Risicu di Malattia d'Alzheimer

Surghjente:


A malatia d'Alzheimer hè a malatia neurodegenerativa a più cumuna in u mondu è una causa principale di dimenza.

Un studiu hà trovu chì e persone chì beianu caffè avianu un risicu di 65% più bassu di sta cundizione ().

Cum'è a pudete vede da u graficu, a ghjente chì beie 2 tazze o menu à ghjornu è quelli chì superanu i 5 tazzi anu un risicu maiò di malatia d'Alzheimer cà quelli chì cunsumanu 3-5 tazze à ghjornu.

Questu pò suggerisce chì 3-5 tazzi di caffè per ghjornu hè a gamma ottima.

Parechji altri studii anu avutu risultati simili (11,).

A malatia d'Alzheimer hè attualmente incurabile, rendendu a prevenzione incredibilmente impurtante.

Riassuntu I bevitori di caffè anu un risicu ridottu di malatia Alzheimer, a malatia neurodegenerativa a più cumuna in u mondu.

3. Puderà Abbassà u Risicu di Cancer di Fegatu

Surghjente:

U caffè pare esse assai benefiziu per u vostru fegatu.

I studii mostranu chì i bevitori di caffè anu finu à un risicu di 80% inferiore di cirrosi, una malattia di u fegatu in cui u tessutu di u fegatu hè statu rimpiazzatu da u cicculata (, 14).


In più, u caffè pare abbassà u risicu di u cancheru di u fegatu - a seconda causa più cumuna di morte da cancru in u mondu sanu.

In un studiu da u Giappone, e persone chì beianu 2-4 tazze di caffè à ghjornu avianu un risicu di 43% più bassu di stu tippu di cancheru. Quelli chì anu betu 5 o più tazze avianu un risicu ridottu di 76% ().

Altri studii anu osservatu i listessi effetti protettivi di u caffè contr'à u cancheru di u fegatu ().

Riassuntu U caffè pare avè benefici maiò per a salute di u fegatu. I bevitori di caffè anu un risicu assai più bassu di cirrosi, è di cancheru di u fegatu - a seconda causa più cumuna di morte da cancru in u mondu sanu.

4. Riduce significativamente u vostru Risicu di Malattia di Parkinson

Surghjente:

A malatia di Parkinson hè a seconda malatia neurodegenerativa più cumuna in u mondu. Hè carattarizatu da a morte di e cellule chì generanu dopamina in u cervellu.

In un studiu di rivista maiò, e persone chì beianu 3 tazze di caffè à ghjornu avianu un risicu di 29% più bassu di malattia di Parkinson. Eppuru, cullà à 5 tazze à ghjornu avia assai pocu benefiziu supplementu ().

Parechji altri studii mostranu ancu chì i bevitori di caffè è di tè anu un risicu riduttu di sta grave situazione (18, 19).

Hè impurtante nutà chì in u casu di Parkinson, a caffeina stessa sembra esse responsabile. U caffè decaffeinatu ùn pare avè alcunu effettu prutettore ().

Riassuntu Numerosi studii mostranu chì e persone chì beie caffè caffeinatu - ma micca decaffè - anu un risicu più bassu di malattia di Parkinson.

5. Puderà Abbassà u Risicu di Depressione è Suicidiu

Surghjente:

A depressione hè un disordine mentale cumunu è seriu chì pò purtà à una qualità di vita drasticamente ridutta.

Circa 4,1% di e persone in i Stati Uniti rispundenu à i criteri per a depressione clinica.

In un studiu, e persone chì beianu caffè eranu 20% menu propensi à diventà depressi ().

Quandu si tratta di suicidiu, i bevitori di caffè anu un risicu assai più bassu. In una rivista di 3 studii, e persone chì beianu 4 o più tazze di caffè à ghjornu eranu 55% menu propensi à more per suicidiu ().

Riassuntu I studii mostranu chì i bevitori di caffè anu un risicu minore di depressione è finu à un risicu di suicidiu finu à u 55%.

6. Puderà Abbassà u Risicu di Morte Precoce

Surghjente:

U dannu di e cellule ossidative hè credutu esse unu di i meccanismi dietro l'invecchiamento.

U caffè hè carcu di antioxidanti chì ponu aiutà à prevene u stress ossidativu per e vostre cellule, rallentendu cusì u prucessu di invecchiamento.

Sembra ancu abbassà u risicu di alcune di e principali cause di morte precoce in u mondu, cume u cancheru di u fegatu, u diabete di tippu 2 è a malattia di Alzheimer.

Un studiu in 402.260 persone di 50-71 anni hà suggeritu chì u caffè pò ancu aiutavvi à campà più à campà più longu ().

Quelli chì anu bevutu caffè eranu significativamente menu propensi à more durante u periodu di studiu di 12-13 anni. U puntu dolce paria esse à 4-5 tazze à ghjornu - cù un risicu riduttu di 12% di morte precoce in l'omi è 16% in e donne.

Tenite à mente chì u risicu hà ricuminciatu à cresce per e persone chì beianu più di sei tazze à ghjornu. Dunque, quantità moderate di caffè parenu esse benefiziali, mentre chì beie troppu pò esse dannusu.

Riassuntu Bere 4-5 tazze di caffè à ghjornu hè statu ligatu à un risicu ridottu di morte precoce, probabilmente per via di u cuntenutu antioxidante di u caffè è di a so capacità di prutege si da e cundizione sanitarie gravi.

U Bottom Line

U cunsumu moderatu di caffè pò riduce u risicu di diabete di tippu 2 è di cancheru di u fegatu, è ancu di a malatia di Alzheimer è Parkinson. Pò ancu aiutavvi à campà di più.

Se vulete sfruttà questi benefici, assicuratevi di evità l'additivi malsani cum'è u zuccheru è ùn beie micca caffè tardi in a ghjurnata s'ellu tende à disturbà u vostru sonnu.

Cù i so putenti antiossidanti è effetti benefichi nantu à a salute, u caffè pò esse una di e bevande più sane di u pianeta.

Cunsigliatu À Voi

Cumu fà una ferita chì si veste in casa

Cumu fà una ferita chì si veste in casa

Prima di ve ti ce una ferita implice, cum'è un picculu tagliu nantu à u dittu, hè impurtante lavà e mani è, e hè pu ibule, mette guanti puliti per evità di cunta...
Capite ciò chì hè l'Ayurveda

Capite ciò chì hè l'Ayurveda

L'Ayurveda hè una antica terapia indiana chì utilizza tecniche di ma aggio, nutrizione, aromaterapia, medicina erbori tica, trà altre tecniche, cum'è metudu di diagno i, pr...