Origanu
Autore:
Virginia Floyd
Data Di Creazione:
11 Aostu 2021
Aghjurnamentu Di Data:
17 Nuvembre 2024
Cuntenutu
Oréganu hè una erba cù foglie verde oliva è fiori viole. Cresce 1-3 metri d'altezza è hè strettamente ligatu à a menta, timu, pomi, basilicu, salvia è lavanda.Oréganu hè uriginale di l'Europa occidentale è suduveste calda è di a regione mediterranea. A Turchia hè unu di i più grandi esportatori di origanu. Avà cresce in a maiò parte di i cuntinenti è in una varietà di cundizioni. I paesi cunnisciuti per a produzzione di olii essenziali di origanu di alta qualità includenu Grecia, Israele è Turchia.
Fora di i Stati Uniti è di l'Europa, e piante chjamate "origanu" ponu esse altre spezie di Origanum, o altri membri di a famiglia Lamiaceae.
Oréganu hè pigliatu da a bocca disordini di e vie respiratorie cum'è tosse, asma, allergie, croup è bronchite. Hè ancu pigliatu da a bocca per i disordini di u stomacu cum'è bruciore di stomacu, gonfiori è parassiti. Oréganu hè ancu presu per bocca per crampi menstruali dolorosi, artrite reumatoide, disordini di e vie urinarie cumprese infezioni di l'urinariu (UTI), mal di testa, diabete, sanguinamentu dopu avè tiratu un dente, patologie cardiache è colesterolu altu.
L'oliu d'oréganu hè appiicatu à a pelle per e cundizione di a pelle cumpresi l'acne, u pede d'atleta, a caspa, i cancri, i verucci, e ferite, a tinia, a rosacea è a psoriasis; è ancu per i morsi di insetti è ragni, malatie di gomme, mal di denti, dolori musculari è articulari, è vene varicose. L'oliu d'oréganu hè ancu applicatu à a pelle cum'è repellente per insetti.
In l'alimenti è e bevande, l'oreganu hè adupratu cum'è spezia culinaria è cunservatore alimentariu.
Base di dati cumpleta di Medicini naturali valutà l'efficacità basata annantu à evidenza scientifica secondu a scala seguente: Efficace, Probabilmente Efficace, Possibilmente Efficace, Possibilmente Inefficace, Probabilmente Inefficace, Inefficace, è Prove Insuffisenti da Valutare.
E valutazioni di efficacia per ORIGANO sò i seguenti:
Pruvenza insufficiente per valutà l'efficacità per ...
- Parassiti in l'intestini. Alcune ricerche iniziali mostranu chì piglià 200 mg di un pruduttu specificu d'oliu di foglia di origanu (ADP, Biotics Research Corporation, Rosenberg, Texas) per bocca trè volte à ghjornu cù pasti per 6 settimane pò tumbà certi tipi di parassiti; in ogni modu, sti parassiti di solitu ùn anu micca bisognu di trattamentu medicu.
- Guarimentu di ferite. E prime ricerche suggerenu chì l'applicazione di un estratto di origanu à a pelle duie volte à ghjornu finu à 14 ghjorni dopu una chirurgia minore di a pelle pò riduce u risicu di infezioni è migliurà cicatrici.
- Acne.
- Allergii.
- Artrite.
- Astma.
- Pede d'atleta.
- Disturbi di sangu.
- Bronchite.
- Tussa.
- Caspa.
- Influenza.
- Mal di testa.
- Cundizioni di u core.
- Colesterol altu.
- Indigestione è gonfiore.
- Dolore musculare è articulare.
- Periodi menstruali dolorosi.
- Infezioni di l'urinarii (UTI).
- Varicesi.
- Verruche.
- Altre cundizioni.
Oréganu cuntene chimichi chì puderanu aiutà à riduce a tosse è i spasmi. Oréganu pò ancu aiutà a digestione aumentendu u flussu di bile è luttendu contr'à alcune batterie, virus, funghi, vermi intestinali è altri parassiti.
A foglia di oregano è l'oliu di origanu sò PUBBLICAMENTE SAFE quandu si piglia in quantità cumunamente trovu in l'alimentu. A foglia di origanu hè POSSIBILE SALVU quandu hè presu per bocca o applicatu à a pelle adeguatamente cum'è medicina. L'effetti secondari lievi includenu u mal di stomacu. Oréganu pò ancu causà una reazione allergica à e persone chì anu un'allergia à e piante di a famiglia Lamiaceae. L'oliu di origanu ùn deve micca esse applicatu à a pelle in concentrazioni superiori à 1% perchè questu puderia causà irritazione.
Precauzioni speciali è avvertenze:
Gravidanza è allattamentu: Oregano hè POSSIBILMENTE INSAFE quandu hè presu per bocca in quantità medicinali durante a gravidanza. Ci hè una preoccupazione chì piglià origanu in quantità più grande di quantità di alimenti pò causà aborti. Ùn ci hè micca abbastanza infurmazione affidabile nantu à a sicurezza di piglià l'oreganu se stai allattendu.Stà nantu à u latu sicuru è evite l'usu.Disturbi di sangu: Origanu puderia aumentà u risicu di sanguinamentu in e persone cun disordini di sangu.
Allergii: Oréganu pò causà reazzione in e persone allergiche à e piante di a famiglia Lamiaceae, cumpresi u basilicu, l'isopo, a lavanda, a maghjina, a menta è a salvia.
Diabetes: Oregano pò abbassà i livelli di zuccheru in sangue. E persone cun diabete anu da aduprà l'oreganu cun prudenza.
Chirurgia: Oregano puderia aumentà u risicu di sangu. E persone chì utilizanu origanu devenu piantà 2 settimane prima di a chirurgia.
- Moderatu
- Esse prudenti cù sta cumbinazione.
- Medicazioni per u diabete (Farmaci Antidiabetici)
- Oréganu puderia diminuisce u zuccherinu in sangue. I medicazione per a diabete sò aduprati per abbassà u zuccherinu in sangue. In teoria, piglià qualchi medicazione per a diabetica cù l'oreganu pò causà chì u zuccherinu in sangue sia troppu bassu. Fighjate bè u zuccherinu in sangue. A dosa di a vostra medicazione per a diabete puderia esse necessariamente cambiata.
Alcuni medicamenti aduprati per a diabete includenu glimepiride (Amaryl), glyburide (DiaBeta, Glynase PresTab, Micronase), insulina, metformina (Glucophage), pioglitazone (Actos), rosiglitazone (Avandia), è altri .. - Farmaci chì rallentanu a coagulazione di u sangue (Anticoagulanti / Antiplatelet)
- Oréganu puderia rallentà a coagulazione di u sangue. In teoria, piglià l'oreganu cù i medicazione chì rallentanu ancu a coagulazione puderanu aumentà e probabilità di contusioni è sangu.
Alcuni medicamenti chì rallentanu a coagulazione di u sangue includenu aspirina, clopidogrel (Plavix), dabigatran (Pradaxa), dalteparina (Fragmin), enoxaparina (Lovenox), eparina, warfarina (Coumadin), è altri ..
- Ramu
- Oréganu pò interferisce cù l'assorbimentu di rame. L'usu di l'oreganu cù u ramu pò diminuisce l'assorbimentu di u ramu.
- Erbe è supplementi chì ponu calà u zuccherinu in sangue
- Oréganu puderia abbassà u zuccherinu in sangue. In teoria, piglià l'oreganu cù erbe è supplementi chì ancu abbassanu u zuccherinu in sangue pò riduce troppu i livelli di zuccheru in sangue. Alcune erbe è supplementi chì puderianu abbassà u zuccherinu in sangue includenu l'acidu alfa-lipoicu, u melone amaru, u cromu, a grippa di u diavulu, u fenu, l'agliu, a gomma di guar, u castagnu equinu, u ginseng Panax, u psyllium, u ginseng siberianu, è altri.
- Erbe è supplementi chì puderanu rallentà a coagulazione di u sangue
- Aduprà l'oreganu cù erbe chì ponu rallentà a coagulazione di u sangue puderebbenu aumentà u risicu di sanguinamentu in alcune persone. Queste erbe includenu angelica, spicca, danshen, agliu, zenzeru, ginkgo, Panax ginseng, castagna equina, trifogliu rossu, curcuma, è altri.
- Ferru
- Oréganu pò interferisce cù l'assorbimentu di ferru. L'usu di l'oreganu cù u ferru puderia diminuisce l'assorbimentu di u ferru.
- Zinc
- Oréganu puderia interferisce cù l'assorbimentu di zincu. Aduprà l'oreganu cù u zincu puderia diminuisce l'assorbimentu di zincu.
- Ùn ci sò micca interazioni cunnisciute cù l'alimenti.
Per amparà di più nantu à cume hè statu scrittu questu articulu, per piacè vedi u Base di dati cumpleta di Medicini naturali metodulugia.
- Teixeira B, Marques A, Ramos C, et al. Composizione chimica è bioattività di diversi estratti di origanu (Origanum vulgare) è oliu essenziale. J Sci Food Agric 2013; 93: 2707-14. Vede astrattu.
- Fournomiti M, Kimbaris A, Mantzourani I, et al. Attività antimicrobica di l'olii essenziali di origanu cultivatu (Origanum vulgare), salvia (Salvia officinalis), è timu (Thymus vulgaris) contr'à isolati clinichi di Escherichia coli, Klebsiella oxytoca è Klebsiella pneumoniae. Microb Ecol Health Dis 2015; 26: 23289. Vede astrattu.
- Dahiya P, Purkayastha S. Prutestazione fitoquimica è attività antimicrobica di alcune piante medicinali contr'à batteri resistenti à molte droghe da isolati clinichi. Indian J Pharm Sci 2012; 74: 443-50. Vede astrattu.
- Lukas B, Schmiderer C, Novak J. Diversità d'olii essenziali di Origanum vulgare europeu L. (Lamiaceae). Fitoquimica 2015; 119: 32-40. Vede astrattu.
- Singletary K. Oregano: panoramica di a letteratura nantu à i benefici per a salute. Nutrizione Oghje 2010; 45: 129-38.
- Klement, A. A., Fedorova, Z. D., Volkova, S. D., Egorova, L. V., è Shul'kina, N. M. [Utilizazione di una infusione di erbe di Origanum in i pazienti emofilia durante l'estrazione di denti]. Probl.Gematol.Pereliv.Krovi. 1978;: 25-28. Vede astrattu.
- Ragi, J., Pappert, A., Rao, B., Havkin-Frenkel, D., è Milgraum, S. Oregano extract unguento per a cicatrisione di ferite: un studiu aleatoriu, in doppiu cecu, cuntrullatu da petrolatum, valutendu l'efficacità. J.Drugs Dermatol. 2011; 10: 1168-1172. Vede astrattu.
- Preuss, HG, Echard, B., Dadgar, A., Talpur, N., Manohar, V., Enig, M., Bagchi, D., e Ingram, C. Effects of Essential Oils and Monolaurin on Staphylococcus aureus: In Studii Vitro è In Vivo. Toxicol.Mech.Methods 2005; 15: 279-285. Vede astrattu.
- De Martino, L., De, Feo, V, Formisano, C., Mignola, E., è Senatore, F. Composizione chimica è attività antimicrobica di l'olii essenziali da trè chimiotipi di Origanum vulgare L. ssp. hirtum (Link) Ietswaart cresce in modu salvaticu in Campania (Italia Meridionale). Molecule. 2009; 14: 2735-2746. Vede astrattu.
- Ozdemir, B., Ekbul, A., Topal, NB, Sarandol, E., Sag, S., Baser, KH, Cordan, J., Gullulu, S., Tuncel, E., Baran, I., e Aydinlar , A. Effetti di Origanum onites nantu à a funzione endoteliale è i marcatori biochimici in siero in pazienti iperlipidemici. J Int Med Res 2008; 36: 1326-1334. Vede astrattu.
- Baser, K. H. Attività biologiche è farmacologiche di carvacrol è carvacrol chì portanu olii essenziali. Curr.Pharm.Des 2008; 14: 3106-3119. Vede astrattu.
- Hawas, U. W., El Desoky, S. K., Kawashty, S. A., è Sharaf, M. Dui novi flavonoidi da Origanum vulgare. Produzione Nat.Res 2008; 22: 1540-1543. Vede astrattu.
- Nurmi, A., Mursu, J., Nurmi, T., Nyyssonen, K., Alfthan, G., Hiltunen, R., Kaikkonen, J., Salonen, JT, and Voutilainen, S. Consumption of juice fortified with oregano l'estrazzioni aumenta notevolmente l'escrezione di l'acidi fenolici ma ùn hà micca effetti à breve è à longu andà nantu à a perossidazione lipidica in omi sani chì ùn fumanu. J Agric. Chem Chem. 8-9-2006; 54: 5790-5796. Vede astrattu.
- Koukoulitsa, C., Karioti, A., Bergonzi, M. C., Pescitelli, G., Di Bari, L., è Skaltsa, H. Polar constituents from the airial parts of Origanum vulgare L. Ssp. hirtum cresce selvaggiamente in Grecia. J Agric. Chem Chem. 26-07-2006; 54: 5388-5392. Vede astrattu.
- Rodriguez-Meizoso, I., Marin, F. R., Herrero, M., Senorans, F. J., Reglero, G., Cifuentes, A., e Ibanez, E. Estrazione d'acqua sottocritica di nutraceutici cù attività antioxidante da origanu. Caratterizazione chimica è funzionale. J Pharm. Biomed. Anal. 28-28-2006; 41: 1560-1565. Vede astrattu.
- Shan, B., Cai, Y. Z., Sun, M., è Corke, H. Capacità antiossidante di 26 estratti di spezie è caratterizazione di i so cumpunenti fenolici. J Agric. Chem Chem. 5-10-2005; 53: 7749-7759. Vede astrattu.
- McCue, P., Vattem, D., è Shetty, K. Effettu inibitoriu di estratti di oregano clonali contr'à l'amilasi pancreatica porcina in vitro. Asia Pac.J Clin.Nutr. 2004; 13: 401-408. Vede astrattu.
- Lemhadri, A., Zeggwagh, N. A., Maghrani, M., Jouad, H., è Eddouks, M. Attività anti-iperglicemica di u strattu acquoso di Origanum vulgare chì cresce in natura in a regione di Tafilalet. J Ethnopharmacol. 2004; 92 (2-3): 251-256. Vede astrattu.
- Nostro, A., Blanco, AR, Cannatelli, MA, Enea, V., Flamini, G., Morelli, I., Sudano, Roccaro A., and Alonzo, V. Susceptibility of methicillin-resistant staphylococci to oregano essential oil, carvacrol è timolu. FEMS Microbiol.Lett. 1-30-2004; 230: 191-195. Vede astrattu.
- Goun, E., Cunningham, G., Solodnikov, S., Krasnykch, O., e Miles, H. Attività antitrombina di alcuni componenti da Origanum vulgare. Fitoterapia 2002; 73 (7-8): 692-694. Vede astrattu.
- Manohar, V., Ingram, C., Gray, J., Talpur, N. A., Echard, B. W., Bagchi, D., e Preuss, H. G. Attività antifungali di l'oliu origanum contr'à Candida albicans. Mol.Cell Biochem. 2001; 228 (1-2): 111-117. Vede astrattu.
- Lambert, R. J., Skandamis, P. N., Coote, P. J., è Nychas, G. J. Un studiu di a cuncentrazione inibitoria minima è u modu di azzione di l'oliu essenziale di origanu, timol è carvacrol. J Appl. Microbiol. 2001; 91: 453-462. Vede astrattu.
- Ultee, A., Kets, E. P., Alberda, M., Hoekstra, F. A., è Smid, E. J. Adattazione di u patogenu alimentariu purtatu Bacillus cereus à carvacrol. Arch Microbiol. 2000; 174: 233-238. Vede astrattu.
- Tampieri, M. P., Galuppi, R., Macchioni, F., Carelle, M. S., Falcioni, L., Cioni, P. L., e Morelli, I. L'inhibition de Candida albicans par des huiles essentielles sélectionnées et leurs principaux composants. Micopatologia 2005; 159: 339-345. Vede astrattu.
- Tognolini, M., Barocelli, E., Ballabeni, V., Bruni, R., Bianchi, A., Chiavarini, M., e Impicciatore, M. Screening comparativu di l'olii essenziali vegetali: fenu fenilpropanoide cum'è core di basa per l'attività antiplachetta . Life Sci. 23-02-2006; 78: 1419-1432. Vede astrattu.
- Futrell, J. M. è Rietschel, R. L. Allergia à e spezie valutata da risultati di test di patch. Cutis 1993; 52: 288-290. Vede astrattu.
- Irkin, R. è Korukluoglu, M. Inibizione di crescita di batteri patogeni è di alcuni lieviti da oli essenziali selezionati è sopravvivenza di L. monocytogenes è C. albicans in suchju di mela-carota. Foodborne.Pathog.Dis. 2009; 6: 387-394. Vede astrattu.
- Tantaoui-Elaraki, A. è Beraoud, L. Inibizione di a crescita è di a produzzione di aflatoxine in Aspergillus parasiticus da olii essenziali di materiali vegetali selezziunati. J Environ.Pathol.Toxicol Oncol. 1994; 13: 67-72. Vede astrattu.
- Inouye, S., Nishiyama, Y., Uchida, K., Hasumi, Y., Yamaguchi, H., è Abe, S. L'attività di vapore di origanu, perilla, arburu da tè, lavanda, chiodi di garofano è olii di geraniu contr'à un Trichophyton mentagrophytes in una scatula chjusa. J Infect.Chemother. 2006; 12: 349-354. Vede astrattu.
- Friedman, M., Henika, P. R., Levin, C. E., è Mandrell, R. E. Attività antibatteriche di l'olii essenziali vegetali è i so cumpunenti contr'à Escherichia coli O157: H7 è Salmonella enterica in u suchju di mela. J Agric. Chem Chem. 22-09-2004; 52: 6042-6048. Vede astrattu.
- Burt, S. A. è Reinders, R. D. Attività antibatterica di l'olii essenziali vegetali selezziunati contra Escherichia coli O157: H7. Lett.Appl.Microbiol. 2003; 36: 162-167. Vede astrattu.
- Elgayyar, M., Draughon, F. A., Golden, D. A., è Mount, J. R. Attività antimicrobica di l'olii essenziali da e piante contr'à microorganismi patogeni è saprofiti selezziunati. J Food Prot. 2001; 64: 1019-1024. Vede astrattu.
- Brune, M., Rossander, L., è Hallberg, L. Assorbimentu di ferru è cumposti fenolici: impurtanza di e diverse strutture fenoliche. Eur.J Clin Nutr 1989; 43: 547-557. Vede astrattu.
- Ciganda C, è Laborde A. Infusioni di erbe aduprati per l'abortu induttu. J Toxicol.Clin Toxicol. 2003; 41: 235-239. Vede astrattu.
- Vimalanathan S, Hudson J. Attività di u virus anti-influenza di l'oli d'oreganu cummerciale è i so trasportatori. J App Pharma Sci 2012; 2: 214.
- Chevallier A. Enciclopedia di Medicina à base di Erbe. 2a ed. New York, NY: DK Publ, Inc., 2000.
- Forza M, Sparks WS, Ronzio RA. Inibizione di parassiti enterichi da oliu emulsificatu di origanu in vivo. Phytother Res 2000: 14: 213-4. Vede astrattu.
- Codice Elettronicu di Regolamenti Federali. Titulu 21. Parte 182 - Sostanze Generale Ricanusciute Cum'è Sicure. Disponibile à: https://www.accessdata.fda.gov/scripts/cdrh/cfdocs/cfcfr/CFRSearch.cfm?CFRPart=182
- Ultee A, Gorris LG, Smid EJ. Attività bactericida di u carvacrol versu u patogenu alimentariu Bacillus cereus. J Appl Microbiol 1998; 85: 211-8. Vede astrattu.
- Benito M, Jorro G, Morales C, et al. Allergie Labiatae: reazzione sistemiche per via di ingestione di origanu è timu. Ann Allergy Asthma Immunol 1996; 76: 416-8. Vede astrattu.
- Akgul A, Kivanc M. Effetti inibitori di spezie turche selezziunate è cumpunenti di origanu nantu à certi funghi trascinati da l'alimentu. Int J Food Microbiol 1988; 6: 263-8. Vede astrattu.
- Kivanc M, Akgul A, Dogan A. Effetti inibitori è stimulatori di cuminu, origanu è i so olii essenziali nantu à a crescita è a pruduzzione àcida di Lactobacillus plantarum è Leuconostoc mesenteroides. Int J Food Microbiol 1991; 13: 81-5. Vede astrattu.
- Rodriguez M, Alvarez M, Zayas M. [Qualità microbiologica di e spezie cunsumate in Cuba]. Rev Latinoam Microbiol 1991; 33: 149-51.
- Zava DT, Dollbaum CM, Blen M. Estroġenu è progestin bioattività di l'alimenti, erbe è spezie. Proc Soc Exp Biol Med 1998; 217: 369-78. Vede astrattu.
- Dorman HJ, Deans SG. Agenti antimicrobici da e piante: attività antibatterica di l'olii volatili di e piante. J Appl Microbiol 2000; 88: 308-16. Vede astrattu.
- Daferera DJ, Ziogas BN, Polissiou MG. Analisi GC-MS di l'olii essenziali da alcune piante aromatiche greche è a so fungitossicità nantu à Penicillium digitatum. J Agric Food Chem 2000; 48: 2576-81. Vede astrattu.
- Braverman Y, Chizov-Ginzburg A. Repellenza di preparazioni sintetiche è vegetali per Culicoides imicola. Med Vet Entomol 1997; 11: 355-60. Vede astrattu.
- Hammer KA, Carson CF, Riley TV. Attività antimicrobiana di l'olii essenziali è altri estratti vegetali. J Appl Microbiol 1999; 86: 985-90. Vede astrattu.
- Ultee A, Kets EP, Smid EJ. Meccanismi di azzione di u carvacrol nantu à u patogenu alimentariu Bacillus cereus. Appl Environ Microbiol 1999; 65: 4606-10. Vede astrattu.
- Brinker F. Controindicazioni di Erbe è Interazioni Drug. 2a ed. Sandy, OR: Publicazioni Mediche Eclettiche, 1998.
- Gruenwald J, Brendler T, Jaenicke C. PDR per Medicinali à base di erbe. 1a ed. Montvale, NJ: Medical Economics Company, Inc., 1998.
- McGuffin M, Hobbs C, Upton R, Goldberg A, eds. Manuale di Sicurezza Botanica di l'Associazione Americana di Prudutti à Erbe. Boca Raton, FL: CRC Press, LLC 1997.
- Leung AY, Foster S. Enciclopedia di Ingredienti Naturali Comuni Usati in Alimentazione, Droghe è Cosmetichi. 2a ed. New York, NY: John Wiley & Sons, 1996.