Perchè e donne anu bisognu di grassu
Cuntenutu
Hè un sbagliu cumunu - oh, ùn manghjate micca chì, hà assai grassu in questu. I fiends di fitness è i dimoni chì ùn sò micca fitness assumenu chì e donne ùn devenu mai avè micca grassu, ma l'autori William D. Lassek, MD è Steven J. C. Gaulin, Ph.D. duverà esse in disaccordu. In u so libru, Perchè e donne anu bisognu di grassu: Cumu l'alimentu "sano" ci face guadagnà un eccessu di pesu è a sorprendente soluzione per perdelu per sempre, I dui discutenu solu questu - perchè e donne anu bisognu di grassu, più i tippi di grassu chì devenu cunsumà ogni ghjornu.
"L'idea chì tuttu u grassu hè gattivu è malsanu sembra esse diffusa, sia chì vene in i nostri dieti o sia parte di i nostri corpi. Una di e ragioni per quessa hè chì l'etichetta di ogni pruduttu alimentariu chì compremu principia cù l'elencu di u so (di solitu altu ) percentuale di a nostra "indennità" quotidiana di grassu ", dicenu l'autori. "E a maiò parte di e donne, ancu assai chì sò abbastanza magre, volenu avè menu grassu nantu à i so corpi. Ma in i dui casi - i corpi è l'alimentariu - certi tipi di grassu sò benifichi per a salute, mentri àutri ponu esse malsani ".
Avemu pigliatu cun Lassek è Gaulin per palisà più fatti di grassu chì duvete sapè, allora quandu cuminciate à cunsumà questu grassu di u quale parlanu, u fate bè.
SHAPE: Diteci di u grassu.
LASSEK E GAULIN (LG): U grassu vene in trè forme: saturatu, monoinsatu, è polinsaturatu. A maiò parte di noi avemu intesu dì chì u grassu satuatu hè assai malsanu, ma parechji circadori si ponenu avà à dumandassi s'ella hè vera. U grassu monoinsatu, cum'è quellu di l'oliu d'aliva è di colza, hè ligatu cù una salute megliu. I grassi poliinsaturi sò l'unicu tipu di grassu chì avemu da uttene da a nostra dieta. Queste vene in duie forme, omega-3 è omega-6, è tramindui sò impurtanti.
Mentre quasi tutti accunsenu chì avè assai grassu omega-3 hè benefica, ci hè una evidenza crescente chì troppu grassu omega-6 ùn pò micca esse bonu per u pesu o a salute. Diversi tipi di grassu dieteticu sò cunnessi à diversi tipi di grassu corporeu. Livelli più alti di omega-6 sò ligati à livelli più alti di grassu di u ventre malsanu, mentre chì omega-3 più altu hè legatu à u grassu più sanu in e gambe è in i fianchi. cusì quandu si tratta di grassu, avemu bisognu di "fà nuance".
SHAPE: Allora perchè e donne anu bisognu di grassu?
LG: Mentre e donne sò capaci di intraprende ogni tipu di travagliu o di ghjocu chì volenu, i so corpi sò stati cuncipiti da l'evoluzione per esse assai, assai bravi à avè figlioli, ch'elli sianu scelti o micca. Tutti sti zitelli sò assai unichi in avè un cervellu chì hè sette volte più grande di ciò chì si aspetterebbe per altri animali di a nostra dimensione. Questu significa chì i corpi di e donne anu da esse capaci di furnisce i blocchi di custruzzione per questi grandi cervelli durante e so gravidenza è mentre allattanu i so blocchi di custruzzione di i zitelli chì sò almacenati in grassu di e donne.
U bloccu più criticu di creazione cerebrale hè u grassu omega-3 chjamatu DHA, chì face circa u 10 per centu di u nostru cervellu senza cuntà l'acqua. Siccomu u nostru corpu ùn pò micca fà grassu omega-3, deve vene da a nostra dieta. Durante a gravidanza è mentre l'infermiera, a maiò parte di questu DHA vene da u grassu corporeu almacenatu di una donna, è hè per quessa chì e donne anu bisognu di avè assai più grassu corporeu cà l'altri animali (circa 38 libbre di grassu in una donna chì pesa 120 libbre). Allora e donne anu un indispensabile bisognu di grassu in u so corpu è di grassu in a so dieta.
FORMA: Quantu grassu duvemu piglià ogni ghjornu?
LG: Ùn hè micca a quantità di grassu chì, ma u tipu di grassu. I nostri corpi ponu fà grassu saturatu è monoinsatu di zuccheru o amidone, dunque ùn avemu micca veramente un bisognu minimu per questi, finu à quandu avemu un saccu di carboidrati. In ogni casu, i nostri corpi ùn ponu micca fà i grassi poliinsaturati chì avemu bisognu per u nostru cervellu, perchè questi anu da vene da a nostra dieta. Questi grassi poliinsaturi sò cunsiderati "essenziali". I dui tippi di grassi essenziali-omega-3 è omega-6-sò necessarii; ghjucanu una quantità di roli impurtanti, in particulare in e cellule in u nostru cervellu.
FORMA: In a nostra cunsumazione di grassu, l'età è a tappa di a vita anu un rolu?
LG: Avè assai grassu omega-3 hè impurtante per ogni tappa di a vita. Per e donne chì volenu avè i zitelli in u futuru, una dieta alta in omega-3 hè particularmente impurtante per custruisce u cuntenutu di DHA di u so grassu di u corpu, perchè quellu grassu hè induve a maiò parte di u DHA vene da quandu sò. incinta è infermiera.
Siccomu ci hè qualchì evidenza chì l'omega-3 aiuta i musculi à travaglià megliu, e donne più attive beneficeranu probabilmente di avè più in e so diete. Per e donne anziane, l'omega-3 hè impurtante per una bona salute è per riduce u risicu di a malatia di Alzheimer. Per i zitelli è i zitelli, uttene abbastanza grassu omega-3 hè particularmente impurtante, postu chì u so corpu è u cervellu crescenu attivamente è si sviluppanu.FORMA: Induva pudemu truvà "boni grassi?"
LG: I boni grassi sò grassi ricchi di omega-3. DHA è EPA sò e forme più impurtanti è attive di omega-3, è a fonte più abbundante per i dui hè u pesciu è i frutti di mare, in particulare i pesci grassi. Solu trè once di salmone atlanticu salvaticu hà 948 milligrammi di DHA è 273 milligrammi di EPA. A listessa quantità di tonnu in scatula hà 190 milligrammi di DHA è 40 di EPA, è i gamberi anu un pocu menu. Sfortunatamente, tutti i pesci è frutti di mare sò ancu contaminati da mercuriu, un velenu cerebrale, è a FDA avvisa chì e donne è i zitelli ùn anu più di 12 once di pesce à a settimana, limitati à quelli chì anu livelli più bassi di mercuriu (avemu una lista in u nostru libru).
Capsule d'oliu di pesce o liquidu ponu furnisce una fonte addizionale è più sicura di DHA è EPA perchè l'olii sò generalmente distillati per rimuovere u mercuriu è altre impurità, è DHA da alghe hè dispunibule per quelli chì ùn manghjanu micca pesci. A forma basica di omega-3, acidu alfa-linolenicu, hè ancu bona perchè pò trasformassi in EPA è DHA in i nostri corpi, ancu se micca assai efficiente. Questu si trova in tutte e piante verdi, ma e migliori fonti sò i semi di lino è di noce, è i semi di lino, canola è olii di noce. I grassi monosaturati, cum'è quelli di l'oliu d'aliva è di canola, parenu ancu esse benefichi per a salute.
FORMA: E "grassi cattivi?" Da chì duvemu stà luntanu?
LG: U nostru prublema attuale hè chì avemu troppu omega-6 in a nostra dieta. È perchè i nostri corpi "sànu" chì questi grassi sò essenziali, si tene à elli. Questi olii si trovanu principarmenti in l'alimenti fritti, cum'è patatine fritte, patatine fritte è prudutti di panificazione cummerciale. Sò ancu aghjuntu à altri alimenti trasfurmati per aumentà a quantità di grassu, postu chì u grassu face chì i cibi anu un gustu megliu. Quantu pussibule, limità i fast foods, l'alimenti di ristorante, è l'alimenti processati da u supermercatu, perchè questi cibi tendenu à avè assai grassu omega-6.
U sicondu tipu di omega-6 chì avemu troppu hè l'acidu arachidonicu, è si trova in carne è ova di animali (in particulare pollame) alimentati cù granu è altri cereali, chì sò i tipi di carni chì si trovanu di solitu in i supermercati.
FORMA: Quantu hè impurtante l'eserciziu quandu cunsumanu i boni grassi?
LG: Ci hè una sinergia positiva trà l'eserciziu è i grassi omega-3. E donne chì esercitanu più tendenu à avè un nivulu più altu di omega-3 in u so sangue, è quelli chì anu più livelli omega-3 pari avè una risposta megliu à l'esercitu. A quantità di omega-3 DHA in e membrane di e cellule musculari hè legata à una migliore efficienza è resistenza. Aumentà l'eserciziu è i livelli di omega-3 inseme pò ancu aiutà e donne per perdiri l'excedente di pesu.