7 Chill Yoga Posa per Calà l'Ansietà
Cuntenutu
- Gattu / Vacca
- Guerrier devotionnel
- Piegatu Avanzatu Sedutu
- Backbend supportatu
- Torce
- Legs Up the Wall
- Headstand Supportatu
- Rivista per
Quandu avete troppu da fà è troppu pocu tempu, u stress pò esse inevitabile. È quandu u vostru stress fest hè in piena forza (per qualunque sia a ragione), u sonnu è a respirazione diventanu più difficiuli, ciò chì a sua volta crea più ansietà-hè un ciclu viziosu! Naturalmente, aghju prescrittu yoga cum'è a correzione. (Quì, alcune altre strategie per riduce l'ansietà.)
Pudete pruvà unu di i mo flussi di yoga di basa quì o cuntinuà per un sguardu passu à passu in un altru flussu chì vi aiuterà à calmà a vostra mente è i nervi, ogni volta chì ne avete bisognu.
I pose quì sottu sò orientati versu a terra è calma a mente. (Pudete ancu pruvà una tecnica di respirazione cum'è a respirazione nasale alternativa - per alleviare l'ansietà è calmà un cervellu impegnatu chì ùn vole micca smette di saltà intornu). Pruvate tutti i sette in ordine cum'è un flussu, o sceglite uni pochi di i vostri preferiti per mantene a manu ogni volta chì a vostra ansietà cumencia à cullà.
Gattu / Vacca
Perchè: Mentre chì questi sò tecnicamente duie pose, una ùn hè micca spessu fatta senza l'altru per contru. Alternà trà queste parechje volte di fila lega solidamente u to soffiu à u vostru muvimentu è calma a mente. (E ripetizioni di gatti / vacche allevanu ancu ogni crampu addominale causatu da l'ansietà, chì ne face una bella posa per aiutà ancu cù i crampi PMS.)
Cumu fà: Venite à quattru pedi cù e mani sottu à e spalle è i ghjinochji sottu à i fianchi. Mentre inalate, guardate in alto è arcu a spina, rotulendu e spalle da l'arechje per a vacca. Mentre espirate, preme u pavimentu cù e mani è i ghjinochji, è intornu à a spina. Fate almenu cinque cicli cumpleti di respirazione (cinque inalazioni / gatti è cinque espirazioni / vacche).
Guerrier devotionnel
Perchè: Sta posa apre à tempu l'anche è e spalle - dui posti chì stringenu quandu simu ansiosi - è aiuta à migliurà a messa à focu.
Cumu fà:Da u ghjacaru falatu, pisate u pede drittu in avanti, girate u taccu daretu, è inalate e bracce finu à inquadrà a testa in u Guerriero I. Poi lasciate chì e mani falassinu daretu à voi, stringhje li daretu à u sacru, piglià una grande inalazione per apre u pettu, aduprendu u vostru espirate per plegà in u vostru ghjinochju dirittu. Resta quì per almenu cinque respirazioni profonde, poi ripetite da l'altra parte.
Piegatu Avanzatu Sedutu
Perchè: Questa posa introspettiva aiuta à generà l'autoreflessioni.
Cumu fà: Da una pusizione seduta, portate e gambe inseme è allungate davanti à voi, tenenduli inseme. Mantenendu i ghjinochji soffici, fate un soffiu prufondu per riempievi di spaziu, è aduprate a vostra espirazione per inclinassi in avanti in u spaziu chì avete creatu. Sì avete un lombu strettu, pusate nantu à un bloccu o una manta. Pigliate almenu cinque respiri prufondi quì.
Backbend supportatu
Perchè: Backbends attraversu u bordu apre u pettu è aumentanu a dimensione di u vostru respiru. Tuttavia, i backbends attivi ponu esse assai esaltanti, è chì ponu aumentà l'ansietà. In questa variazione supportata, l'area di u torace hè capace di espansione senza alcunu sforzu necessariu per una curvatura attiva, chì porta à u rilassamentu.
Cumu fà: Mentre site, pusate un bloccu di media altezza daretu à voi sottu induve e vostre scapole stenderanu (pudete ancu aduprà un altru bloccu cum'è cuscinu per a testa). Permettite à u vostru corpu di ripusà delicatamente nantu à u bloccu, regolendu a piazza finu à chì siate cunfortu, cù e braccia appughjate daretu à a testa. Stà quì per almenu cinque soffii prufondi.
Torce
Perchè: Sguassate ogni energia negativa o pinsamenti indesiderati cù torsioni. Cù ogni espirazione, imaginatevi strizzate cum'è una spugna, cacciendu ciò chì ùn vulete o ùn avete micca bisognu in u vostru corpu o mente.
Cumu fà: Stendu nantu à a terra, abbracciate u ghjinochju manca in pettu, e braccia "T" da ogni latu, è permettenu à u ghjinochju manca di falà à diritta. Pudete stà cun un collu neutru o, se si sente bè, fighjate à manca. Pudete ancu piglià a manu diritta à a coscia sinistra per permette à u pesu di a manu per terra a vostra gamba torciata. Resta quì per almenu cinque respirazioni profonde, è poi ripetite da l'altra parte.
Legs Up the Wall
Perchè: Questa pusizioni permette à u vostru sistema nervoso di rinfriscà, rinvia a circulazione, vi mette in terra è vi riporta à u presente.
Cumu fà: Pusate di fiancu à fiancu à un muru è poi chjinati di fiancu, di punta à u latu di u muru cù u ciuffu chì li tocca. Utilizendu e bracce, alzate e gambe per u muru mentre girate nantu à a schiena. Lasciate e braccia falà da ogni latu di voi. (I palmi ponu affruntà per l'apertura o a faccia per un livellu extra di terra.) Stà quì per almenu cinque respirazioni o, se senti bè, finu à chì ti piace.
Headstand Supportatu
Perchè: Headstand aumenta a circulazione di sangue è ossigenu in u cervellu, calmendu a mente. Cum'ellu ùn hè micca sicuru per tutti i colli di fà headstand, vi cunsigliu sta variazione supportata contr'à u muru.
Cumu fà: Misurà a distanza di una gamba da u muru per determinà induve mette i gomiti. Faccia luntanu da u muru à quattru pedi. Pone l'avambracci in terra, fate un canistrellu cù e mani, è appughjate pianu cù a testa in terra, appughjendu leggermente u ritornu di a testa in mani. Da quì, camminate i pedi nantu à u muru finu à chì u corpu hè in una pusizione "L". Sì avete un collu sensibile, appughjate fermamente in l'avambracci in modu chì a testa sia ghjustu sopra à a terra. Stà quì per almenu cinque soffii profondi, poi scendite è pigliate a posa di un zitellu per almenu cinque respiri profondi per controbilancià u capu, nurmalizà a circulazione, è calmà a mente ancu di più.