Cumu mantene a salute in estate
Cuntenutu
- 1. Evite u sole trà 12h è 16h
- 2. Praticà attività fisica
- 3. Purtate panni di cuttone è culore chjaru
- 4. Bei almenu 2 litri d'acqua
- 5. Evite pasti pesanti
- 6. Mantene l'ambiente aria
- Segni chì ponu indicà prublemi cù u calore
Per mantene a salute d'estate hè impurtante evità l'ore più calde di a ghjurnata, portà panni leggeri è di cuttone, beie almenu 2 litri d'acqua durante u ghjornu è evità di stà in casa è assai caldu. In questu modu hè pussibule di evità i prublemi cumuni in l'estate chì si presentanu per via di u calore, cum'è a disidratazione è e brusge, per esempiu.
Inoltre, cum'ellu hè cumunu d'estate chì e persone vanu à e spiagge, hè ancu pussibule chì ci sia una probabilità più grande d'avè avvelenamentu alimentariu, per via di qualchì cibu cunsumatu in situ, o di morsi d'insetti, postu chì a maiò parte di l'insetti prosperanu in e stagioni più vechje. caldu di l'annu. Cusì, hè impurtante prestà attenzione à a qualità di l'alimentu è aduprà un repellente, soprattuttu di notte.
Altri cunsiglii chì ponu aiutà à mantene a salute in l'estate sò:
1. Evite u sole trà 12h è 16h
Ancu s'ellu ùn hè micca pussibule di evità u sole cumpletamente, u più impurtante hè di evità l'esposizione durante l'ore più calde, vale à dì, trà meziornu è 4 ore di sera. À questu mumentu, i raggi di u sole sò più forti è, dunque, in più di un risicu più grande di sunburni, a temperatura di u corpu pò aumentà rapidamente è pò purtà à colpi di calore, in cui u corpu perde acqua è minerali, chì pò purtà à a disidratazione. .
Durante questu tempu, ancu se ùn site micca stesu à u sole, hè di primura applicà una crema solare ogni 3 ore, portà un cappellu è mette occhiali da sole, in più di beve assai acqua durante u periodu.
2. Praticà attività fisica
L'eserciziu fisicu hè di primura per mantene u vostru corpu funziunendu currettamente, è ancu per eliminà e tossine. Cusì, durante l'estate, si raccomanda chì l'attività fisica sia fatta à a prima mattina o à a fine di u dopu meziornu, postu chì u sole ùn hè micca cusì caldu è, dunque, ùn ci hè tantu esposizione à u sole. Inoltre, quandu hè pussibule, l'attività fisica in i lochi ombreggiati hè raccomandata.
3. Purtate panni di cuttone è culore chjaru
L'usu di vestiti leggeri è di culore chjaru aiuta a pelle à eliminà u calore in eccessu da u corpu per via di u sudore. Cusì, hè preferibile optà per magliette leggere, pantaloncini corti è vestiti d'estate, per esempiu, in più d'esse impurtante per evità panni più scuri, chì assorbenu più calore.
Inoltre, hè cunsigliatu di preferisce i vestiti fatti di materiale naturale, cum'è u cotone o u linu, invece di i tessuti sintetici, cum'è u poliester o lycra, postu chì lascianu a pelle respirà più faciule, evitendu un aumentu esageratu di a temperatura di u corpu è, dunque, u colpu di calore.
4. Bei almenu 2 litri d'acqua
Ancu se u cunsumu d'acqua hè impurtante ogni ghjornu, indipendentemente da l'epica di l'annu, in estate l'acqua hè indispensabile. Hè perchè per via di u tipicu calore estivu, u corpu perde l'acqua più facilmente, ciò chì pò compromettà u funziunamentu currettu di u corpu è risultà in a disidratazione.
Dunque, hè impurtante cunsumà almenu 2 litri d'acqua, acqua di coccu, suchju naturale o tè ghjacciatu per ghjornu. Inoltre, alcuni frutti è ligumi, cum'è lettuce, chayote, tomate, melone, ananas, carota è banana, anu una grande quantità d'acqua, chì pò esse inclusa in a dieta di u ghjornu.
Vede quale sò l'alimenti più ricchi in acqua:
5. Evite pasti pesanti
Pasti assai grandi, cù alimenti piccanti o altri ingredienti chì ùn sò micca digeriti facilmente, cum'è e salsicce, per esempiu, rallentanu u corpu è causanu un travagliu eccessivu in u stomacu, in più di aumentà u calore, chì pò purtà un risicu per a salute.
Cusì, si deve sceglie di manghjà pasti più leggeri è cibi cù una digestione migliore, cum'è verdure, frutti è pasta, per esempiu.
6. Mantene l'ambiente aria
Hè impurtante chì l'ambiente abbia una bona circulazione d'aria, impedendu l'ambiente di diventà caldu è affucatu, è cusì hè ancu pussibule di evità u colpu di calore è e so cunsequenze per a salute.
Per tene l'ambiente ben ventilatu, pudete lasciare e finestre aperte o aduprà un ventilatore o un condizionatore d'aria, tuttavia in casu di climatizazione hè impurtante chì a manutenzione sia fatta regolarmente per evità l'accumulazione di acari di polvere è a proliferazione. Altri microorganismi, chì pò ancu esse dannosu per a salute.
Segni chì ponu indicà prublemi cù u calore
U colpu di calore hè una di e cumplicazioni principali di l'esposizione eccessiva à u calore. Per sapè se avete un colpu di calore hè impurtante esse cusciente di i sintomi:
- Febbra è pelle rossa, senza sudore;
- Pulsu veloce è cefalà;
- Anghjulendu;
- Sturdimentu è cunfusione mentale.
In questu casu, hè cunsigliatu di pruvà à rinfrescà u corpu u più prestu pussibule, bevendu acqua fresca o suchju, lavendu e mani, i polsi è a nuca cù acqua fresca è stà davanti à un ventilatore, per esempiu. Ma sì i sintomi ùn allevanu micca hè megliu andà à u duttore. Vede megliu chì fà in casu di colpu di calore.