7 "Toxine" in Alimentazione chì sò in realtà cuncernanti
Cuntenutu
- 1. Oliu Vegetale Raffinatu è Sementi
- 2. BPA
- 3. Grassi Trans
- 4. Idrocarburi Polycyclic Aromatic (PAHs)
- 5. Cumarina in Cassia Cannella
- 6. Sugar Added
- 7. Mercuriu in Pesci
- Piglia Messaghju in Casa
Puderete avè intesu affirmazioni chì alcuni alimenti o ingredienti cumuni sò "tossichi". Fortunatamente, a maiò parte di queste rivendicazioni ùn sò micca supportate da a scienza.
Tuttavia, ci sò uni pochi chì ponu esse dannosi, in particulare quandu si cunsumanu in grandi quantità.
Eccu un elencu di 7 "tossine" in l'alimentu chì sò in realtà cuncernanti.
1. Oliu Vegetale Raffinatu è Sementi
L'olii raffinati di verdura è di sementi includenu olii di granu, girasole, cartamo, soia è cotone.
Anni fà, a ghjente era incuragita à rimpiazzà i grassi saturati cù olii vegetali per riduce i so livelli di colesterolu è aiutà à prevene e malatie cardiache.
Tuttavia, assai evidenze suggerenu chì questi olii causanu in realtà danni quandu cunsumati in eccessu ().
L'olii vegetali sò prudutti altamente raffinati senza nutrienti essenziali. In questu rispettu, sò calorie "vacanti".
Sò ricchi di grassi omega-6 poliinsaturati, chì cuntenenu parechje doppie ligami chì sò suscettibili à danni è rancidità quandu sò esposti à a luce o à l'aria.
Sti olii sò particularmente ricchi in acidu linoleicu omega-6. Mentre avete bisognu di un pocu di acidu linoleicu, a maiò parte di a ghjente oghje manghja assai più di ciò chì hà bisognu.
D’altronde, a maiò parte di a ghjente ùn cunsuma micca abbastanza acidi grassi omega-3 per mantene un equilibriu propiu trà sti grassi.
In fatti, hè stimatu chì a persona media manghja finu à 16 volte più grassi omega-6 cà grassi omega-3, ancu se u rapportu ideale pò esse trà 1: 1 è 3: 1 (2).
Una alta assunzione di acidu linoleicu pò aumentà l'infiammazione, chì pò dannà e cellule endoteliali chì rivestenu e vostre arterie è aumentanu u risicu di malatie cardiache (,, 5).
Inoltre, studii annantu à l'animali suggerenu chì pò prumove a diffusione di u cancheru da e cellule mamarie à altri tessuti, cumprese i pulmoni (,).
Studii usservaziunali anu trovu chì e donne cù e più alte prese di grassi omega-6 è e più basse prese di grassi omega-3 avianu un risicu di 87-92% più grande di cancheru di u senu di quelli chì anu più cunsumati (,)
In più, cucinà cù olii vegetali hè ancu peghju ch'è usalli à temperatura ambienti. Quand’elli sò riscaldati, liberanu cumposti dannosi chì puderebbenu fà cresce u risicu di malatie cardiache, di cancheru è di malatie infiammatorie (10,).
Ancu se l'evidenza nantu à l'oliu vegetale hè mista, parechji prucessi cuntrullati suggerenu chì sò dannosi.
Linea di fondu:L'olii vegetali è di sementi trasfurmati cuntenenu grassi omega-6. A maiò parte di a ghjente manghja troppu di sti grassi dighjà, chì pò purtà à parechji prublemi di salute.
2. BPA
U Bisfenol-A (BPA) hè un pruduttu chimicu chì si trova in i contenitori di plastica di parechji alimenti è bevande cumuni.
E fonti principali di alimenti sò l'acqua in bottiglia, cibi imballati è conserve, cum'è pesciu, pollu, fagioli è verdure.
I studii anu dimostratu chì u BPA pò alluntanassi fora di sti contenitori è in l'alimentu o in a bevanda ().
I ricercatori anu segnalatu chì e fonti alimentarie facenu u più grande cuntribuzione à i livelli di BPA in u corpu, chì ponu esse determinati misurendu BPA in urina ().
Un studiu hà trovu BPA in 63 di 105 campioni di alimenti, cumpresi tacchinu frescu è latticini per latti in latti ().
U BPA si crede chì imita l'estrogenu ligendu à i siti di u receptore destinati à l'hormone. Questa pò disturbà a funzione normale ().
U limitu cutidianu raccomandatu di BPA hè 23 mcg / lb (50 mcg / kg) di pesu corporeu. Tuttavia, 40 studii indipendenti anu segnalatu chì l'effetti negativi si sò fatti à livelli inferiori à questu limite in animali ().
In più, mentre tutti l'11 studii finanzati da l'industria anu trovu chì u BPA ùn avia effetti, più di 100 studii indipendenti anu trovu chì hè dannosu ().
Studii nantu à l'animali in gravidanza anu dimustratu chì l'esposizione à BPA porta à prublemi di ripruduzzione è aumenta u futuru risicu di cancheru di u senu è di a prutata in un fetu in via di sviluppu (,,,).
Alcuni studii osservativi anu ancu trovu chì alti livelli di BPA sò associati à sterilità, resistenza à l'insulina, diabete di tippu 2 è obesità (,,,).
I risultati di un studiu suggerenu una cunnessione tra alti livelli di BPA è sindrome di l'ovariu polististicu (PCOS). U PCU hè un disordine di a resistenza à l'insulina carattarizatu da livelli elevati di androgeni, cum'è a testosterone ().
A ricerca hà ancu ligatu alti livelli di BPA à a produzzione è a funzione alterate di l'ormone tiroideu. Questu hè attribuitu à u ligame chimicu à i recettori di ormoni tiroidei, chì hè simile à a so interazione cù i recettori di l'estrogeni (,).
Pudete riduce a vostra esposizione à BPA circhendu buttiglie è contenitori senza BPA, è manghjendu principalmente cibi interi è micca trasfurmati.
In un studiu, e famiglie chì anu rimpiazzatu l'alimenti imballati cù alimenti freschi per i ghjorni 3 anu sperimentatu una riduzione di 66% in i livelli di BPA in a so urina, in media ().
Pudete leghje più nantu à BPA quì: Cosa hè BPA è Perchè hè male per voi?
Linea di fondu:U BPA hè una sustanza chimica cumunemente truvata in articuli plastichi è in scatula. Pò aumentà u risicu di sterilità, resistenza à l'insulina è malatie.
3. Grassi Trans
I grassi trans sò i grassi malsani chì pudete manghjà.
Sò creati pumpendu l'idrogenu in olii insaturati per trasformalli in grassi solidi.
U vostru corpu ùn ricunnosce micca o prucessa i grassi trans in u listessu modu chì i grassi naturali.
No sorpresa, manghjalli pò purtà à una serie di gravi prublemi di salute ().
Studi animali è osservativi anu dimustratu ripetutamente chì u cunsumu di grassu trans causa infiammazione è effetti negativi nantu à a salute di u core (,, 31).
Circadori chì anu guardatu i dati di e donne 730 anu trovu chì i marcatori infiammatori eranu i più alti in quelli chì manghjavanu u più grassu trans, cumprendu 73% livelli più alti di CRP, chì hè un forte fattore di risicu per e malatie cardiache (31).
Studii cuntrullati in umani anu cunfirmatu chì i grassi trans portanu à l'infiammazione, chì hà effetti profondamente negativi nantu à a salute di u core. Ciò include una capacità indebolita di l'arterie per dilatassi currettamente è mantene a circolazione di sangue (,,,).
In un studiu fighjendu l'effetti di parechji grassi diversi in l'omi sani, solu i grassi trans aumentanu un marcatore cunnisciutu cum'è e-selectina, chì hè attivatu da altri marcatori infiammatori è provoca danni à e cellule chì rivestiscenu i vostri vasi sanguini ().
In più di e malatie cardiache, l'infiammazione cronica hè a radice di parechje altre condizioni gravi, cume a resistenza à l'insulina, u diabete di tippu 2 è l'obesità (,,,).
L'evidenza dispunibule sustene evità i grassi trans u più pussibule è aduprà grassi più sani invece.
Linea di fondu:Parechji studii anu trovu chì i grassi trans sò altamente infiammatori è aumentanu u risicu di malatie cardiache è altre condizioni.
4. Idrocarburi Polycyclic Aromatic (PAHs)
A carne rossa hè una grande fonte di proteine, ferru è parechji altri nutrienti impurtanti.
Tuttavia, pò liberà sottoprodotti tossichi chjamati idrocarburi policiclici aromatici (PAHs) durante certi metodi di cucina.
Quandu a carne hè grigliata o fumata à alte temperature, u grassu gocce nantu à e superfici di cucina calda, chì produce PAH volatili chì ponu filtrà in a carne. A combustione incompleta di u carbone di legnu pò ancu fà formà PAH ().
I ricercatori anu trovu chì e PAH sò tossiche è capaci di causà u cancer (,).
I PAH sò stati ligati à un risicu aumentatu di cancheru di u senu è di a prutata in parechji studii osservativi, ancu se i geni anu ancu un rolu (,,,,).
Inoltre, i ricercatori anu segnalatu chì una alta assunzione di PAH da carni à a griglia pò aumentà u risicu di cancer di rene. Ancu una volta, questu sembra esse in parte dipendente da a genetica, è ancu da fattori di risicu addiziunali, cume fumà (,).
A più forte associazione pare esse trà carni à a griglia è cancri di u trattu digestivu, in particulare u cancheru di u colon (,).
Hè impurtante di nutà chì sta leia cù u cancheru di u colon hè stata vista solu in carni rosse, cum'è u bœuf, u porcu, l'agnellu è u vitellu. Avicole, cum'è u pullastru, pare avè un effettu neutru o protettivu nantu à u risicu di u cancheru di u colon (,,).
Un studiu hà trovu chì quandu u calciu hè statu aghjuntu à e diete ricche in carne curata, i marcatori di cumposti chì causanu cancru diminuiscenu sia in feci animali sia in umane ()
Ancu se hè megliu ad aduprà altri metudi di cucina, si ponu riduce i PAH da 41 à 89% quandu si face a griglia minimizendu u fume è eliminendu rapidamente i gocciolamenti ().
Linea di fondu:A carne russa à a griglia o à fumà produce PAH, chì sò stati ligati à un risicu aumentatu di parechji tumori, in particulare u cancheru di u colon.
5. Cumarina in Cassia Cannella
A cannella pò furnisce parechji benefizii per a salute, cumprese un zuccherinu in sangue è livelli di colesterolu ridotti in e persone cun diabete di tip 2 ().
Tuttavia, a cannella cuntene ancu un cumpostu chjamatu cumarina, chì hè tossicu quandu si cunsuma in eccessu.
Dui di i tippi più cumuni di cannella sò Cassia è Ceylon.
A cannella di Ceylon vene da a corteccia interna di un arburu in Sri Lanka cunnisciutu cum'è Cinnamomum zeylanicum. Hè qualchì volta chjamata "vera cannella".
A cannella di Cassia vene da a corteccia di un arburu cunnisciutu cum'è Cinnamomum cassia chì cresce in Cina. Hè menu caru cà a cannella di Ceylon è conta circa 90% di a cannella impurtata in i Stati Uniti è in Europa ().
A cannella Cassia cuntene livelli assai più alti di cumarina, chì hè ligata à un risicu aumentatu di cancheru è di danni di fegatu à dosi elevate (,).
U limitu di sicurezza per a cumarina in l'alimentu hè 0,9 mg / lb (2 mg / kg) ().
Tuttavia, un'inchiesta hà trovu prudutti à a cannella è cereali chì cuntenenu una media di 4 mg / lb (9 mg / kg) di cibo, è un tippu di biscotti à a cannella chì cuntenenu una enorme 40 mg / lb (88 mg / kg) () .
In più, hè impussibile sapè quantu cumarina hè in realtà in una certa quantità di cannella senza pruvà lu.
Circadori tedeschi chì anu analisatu 47 diverse polveri di cannella di cassia anu trovu chì u cuntenutu di cumarina variava drammaticamente trà i campioni ().
L'assunzione cutanea tollerabile (TDI) di cumarina hè stata stabilita à 0,45 mg / lb (1 mg / kg) di pesu corporeu è hè stata basata annantu à studii animali nantu à a tossicità epatica.
Tuttavia, studii nantu à a cumarina in l'omu anu trovu chì certe persone ponu esse vulnerabili à i danni di u fegatu ancu à dosi inferiori ().
Mentre a cannella di Ceylon cuntene assai menu cumarina cà a cannella di cassia è pò esse cunsumata liberamente, ùn hè micca dispunibuli quantunque. A maiò parte di a cannella in i supermercati hè a varietà cassia à alta cumarina.
Dittu chistu, a maiò parte di a ghjente pò cunsumà in securità finu à 2 grammi (0,5-1 cucchiaini) di cannella di cassia per ghjornu. In fattu, parechji studii anu adupratu trè volte questu ammontu senza effetti negativi segnalati ().
Linea di fondu:A cannella Cassia cuntene cumarina, chì pò aumentà u risicu di danni à u fegatu o di u cancheru se cunsumata in eccessu.
6. Sugar Added
U zuccheru è u sciroppu di granu à alta fruttosa sò spessu chjamati "calorie vuote". Tuttavia, l'effetti dannosi di u zuccheru vanu assai oltre.
U zuccheru hè riccu in frutosiu, è l'ingestione eccessiva di frutosiu hè stata ligata à parechje cundizioni gravi, cumprese l'obesità, u diabete di tippu 2, u sindrome metabolicu è e malatie di u fegatu grassu (,,,,,).
U zuccaru in eccessu hè ancu ligatu à u cancheru di u senu è di u colon. Questu pò esse dovutu à u so effettu nantu à i livelli di zuccheru in sangue è insulina, chì pò guidà a crescita tumorale (, 69).
Un studiu osservativu di più di 35.000 donne anu trovu chì quelli chì anu u più altu assunzione di zuccheru avianu u doppiu di u risicu di sviluppà un cancheru di u colonu di quelli chì cunsumavanu diete più basse in zuccheru ().
Mentre chì piccule quantità di zuccheru sò innocu per a maiò parte di a ghjente, certi individui ùn sò micca capaci di fermassi dopu una piccula quantità. In fatti, ponu esse cundutti à cunsumà zuccheru di listessa manera chì l'addicti sò custretti à beie alcolu o à piglià droghe.
Alcuni ricercatori anu attribuitu questu à a capacità di u zuccheru di liberà dopamina, un neurotrasmettitore in u cervellu chì stimula i percorsi di ricumpensa (,,).
Linea di fondu:Un altu assunzione di zuccheru aghjuntu pò aumentà u risicu di parechje malatie, tra cui obesità, malatie cardiache, diabete di tippu 2 è cancru.
7. Mercuriu in Pesci
A maiò parte di i tipi di pesci sò estremamente sani.
Tuttavia, certe varietà cuntenenu alti livelli di mercuriu, una tossina cunnisciuta.
U cunsumu di frutti di mare hè u più grande contribuente à l'accumulazione di mercuriu in l'omu.
Questu hè u risultatu di u chimicu chì travaglia a so strada finu à a catena alimentaria in mare ().
E piante chì crescenu in acque contaminate da mercuriu sò cunsumate da picculi pesci, chì sò poi cunsumati da pesci più grandi. Cù u tempu, u mercuriu s'accumula in i corpi di quelli pesci più grandi, chì sò eventualmente manghjati da l'omu.
In i Stati Uniti è in Europa, hè difficiule di determinà quantu mercuriu a ghjente riceve da u pesciu. Quissa hè duvuta à u largu cuntenutu di mercuriu di diversi pesci ().
U mercuriu hè una neurotossina, vale à dì pò dannà u cervellu è i nervi. E donne incinte sò à risicu particularmente altu, postu chì u mercuriu pò influenzà u cervellu è u sistema nervosu chì si sviluppanu in u fetu (,).
Una analisi di u 2014 hà trovu chì in parechji paesi, i livelli di mercuriu in i capelli è u sangue di e donne è di i zitelli eranu significativamente più alti di quelli chì l'Organizazione Mondiale di a Salute raccomanda, in particulare in e cumunità costiere è vicinu à e mine ().
Un altru studiu hà trovu chì a quantità di mercuriu varieghja assai trà e diverse marche è tippi di tonnu in scatula. Hà trovu chì 55% di i campioni eranu in più di u limite di sicurezza di 0,5 ppm (parti per millione) di l'EPA ().
Alcuni pesci, cum'è u scombro è u pesce spada, sò estremamente ricchi in mercuriu è devenu esse evitati. Tuttavia, manghjà altri tippi di pesci hè sempre cunsigliatu perchè anu assai benefici per a salute ().
Per limità a vostra esposizione à u mercuriu, sceglite frutti di mare da a categuria "u più bassu mercuriu" di sta lista.Fortunatamente, a categuria di bassu mercuriu include a maiò parte di i pesci più alti in grassi omega-3, cum'è salmone, aringhe, sardine è acciughe.
I vantaghji di manghjà sti pesci ricchi in omega-3 superanu assai l'effetti negativi di e piccule quantità di mercuriu.
Linea di fondu:Certi pesci cuntenenu alti livelli di mercuriu. Tuttavia, i benefici per a salute di manghjà pesci à bassu mercuriu superanu assai i rischi.
Piglia Messaghju in Casa
Parechje rivendicazioni nantu à l'effetti dannosi di e "tossine" alimentari ùn sò micca supportate da a scienza.
Tuttavia, ci sò parechji chì ponu esse dannosi, in particulare in quantità elevate.
Dittu chistu, minimizà a vostra esposizione à questi chimichi è ingredienti dannosi hè incredibilmente faciule.
Basta limità l'usu di sti prudutti è attaccate à cibi sani è ingredienti quant'è pussibule.