9 piante medicinali per u core
Cuntenutu
- 1. Tè verde
- 2. Foglie d’alivu
- 3. Aranciu biancu
- 4. Strattu di Garcinia cambogia
- 5. Ginkgo biloba
- 6. Agliu
- 7. Sedu
- 8. Ruscus aculeatus
- 9. Castagna equina
- Cumu preparà un tè per u core
E piante medicinali sò una grande opzione per mantene a salute, perchè in più di esse cumpletamente naturali, generalmente ùn causanu micca effetti collaterali gravi cum'è i medicazione.
Tuttavia, e piante devenu sempre esse aduprate cù a guida di un erboristu, chì dosi assai alte ponu minaccià a vita. Inoltre, ci sò parechje piante velenose, chì ponu esse confuse cù e piante benefiche è, dunque, hè assai impurtante avè una guida da un prufessiunale.
E 9 piante principali chì aiutanu à prutege u core da vari tippi di malatie cardiovascolari includenu:
1. Tè verde
U tè verde hè assai riccu in catechine, sustanzi naturali chì impediscenu chì u grassu s'accumule nantu à i muri di l'arterie, riducendu u livellu di colesterolu cattivu in u corpu.
Inoltre, sta pianta migliora ancu a circulazione sanguigna, riducendu a pressione annantu à u core è pruteggendu da e malatie cum'è l'alta pressione sanguigna o l'insufficienza cardiaca, per esempiu.
2. Foglie d’alivu
L'estratti fatti cù foglia d'ulivu cuntenenu fenoli, cum'è oleuropein, chì prutegenu da l'ossidazione di u colesterolu male, diminuiscenu l'infiammazione in u corpu, regulanu i livelli di glucosiu in sangue è attivanu ancu a combustione di grassu.
Sta pianta hè sempre spessu usata per abbassà a pressione sanguigna, l'effettu di u quale hè spessu paragunatu cù i rimedii di farmacia.
3. Aranciu biancu
U fiore di sta pianta cuntene tiramina, una sustanza chì prutege u funziunamentu di u core, in più di migliurà i battiti di u core, postu chì aumenta a liberazione di catecolamine.
Inoltre, i fiori, è ancu i frutti di l'aranciu biancu, cuntenenu ancu quantità elevate di flavonoidi chì anu azzione antioxidante.
4. Strattu di Garcinia cambogia
A Garcinia cambogia hè un picculu fruttu chì hè largamente adupratu per regulà l'appetitu è aiutà in u prucessu di perdita di pesu, chì finisce per avè un benefiziu per a salute di u core.
Tuttavia, in più, questu fruttu abbassa ancu u colesterolu cattivu, aumenta u colesterolu bonu è abbassa i trigliceridi, prutegendu da gravi malatie cardiovascolari cum'è colpu o attaccu di core, per esempiu.
5. Ginkgo biloba
U Ginkgo biloba hè una pianta ampiamente aduprata in vari prublemi di salute. Hè perchè sta pianta hè cunsiderata un adattogenu, vale à dì, hè capace di regulà una bona parte di e funzioni corporee. Cusì, in u casu di u core, hè capace di regulà u so funziunamentu è u batte, sia in e persone chì anu una frequenza cardiaca assai alta, ma ancu s'ella hè bassa.
Inoltre, diminuisce ancu l'ansietà, riduce a pressione sanguigna è prutegge da l'effettu di u colesterolu male.
6. Agliu
L'agliu cuntene sustanzi scientificamente pruvati chì regulanu i livelli di colesterolu, diminuendu u risicu di malatie cardiache. Inoltre, facilita ancu a circulazione sanguigna, riducendu a pressione annantu à u core.
7. Sedu
U sedaru hè una pianta chì cuntene un cumpostu, chjamatu 3-n-butilftalatu, chì abbassa a pressione sanguigna. Hà ancu un effettu antiinfiammatoriu chì riduce l'infiammazione di tuttu l'organismu, favurendu a salute di u core.
8. Ruscus aculeatus
Sta pianta hè assai efficace per prevene una cattiva circolazione, vene varicose è prublemi di arterie. Inoltre, hà saponine chì aiutanu à prutege u core.
9. Castagna equina
I sementi di u castagnu equinu sò una ricca fonte d'escina, un tipu di saponina, chì favurisce a vasocostrizione, impedisce l'apparizione di gonfiore in u corpu, è chì riduce l'infiammazione di u core.
Inoltre, sia e sementi sia a corteccia di u castagnu, sò assai ricche di flavonoidi chì migliuranu a circulazione.
Cumu preparà un tè per u core
Ingredienti
- 2 cucchiai di una di e 9 piante medicinali menzionate sopra è
- 1 tazza d'acqua bullente.
Modu di preparazione
Pone l'erba in a tazza è copre cù l'acqua bollente. Lascià riscaldà currettamente, stende è beie subitu dopu, per assicurà una maggiore concentrazione di l'ingrediente attivu. Hè cunsigliatu di piglià 3 à 4 tazze di stu tè à ghjornu per uttene i benefici desiderati.