Scuprite i vantaghji di a musica per Babbi è zitelli

Cuntenutu
L'ascoltu di musica cuntribuisce à u sviluppu di i zitelli è di i zitelli perchè l'armunia di i soni stimula l'udizione è a parolla è ancu u so sviluppu intellettuale, sensoriale è mutore. Inoltre i benefici di a stimolazione musicale per u sviluppu di i zitelli includenu:
- Più faciule di parlà e parolle currettamente;
- Maghjine abilità à amparà e sillabe è l'alfabetu;
- Facilita l'apprendimentu di matematica è di lingue straniere;
- Migliora u sviluppu affettivu è a coordinazione motrice.
I criaturi cumincianu à sente sempre ind'u senu di a mamma è più a musica sentenu, megliu serà u so sviluppu intellettuale. Scuprite alcuni soni stimulanti per i zitelli nascuti.

L'impurtanza di a stimulazione musicale
Più prestu a musica hè introdotta in l'ambiente di u zitellu, più grande serà u potenziale per l'apprendimentu perchè i zitelli chì campanu circundati da e parolle acquistanu più facilmente è rapidamente un discorsu fluente è chjaru.
I genitori ponu lascià e canzone di i zitelli per chì u zitellu li asculti mentre ghjucanu è fighjanu video clip cù i cantadori di i zitelli hè ancu una bona strategia per stimulà u sviluppu di u zitellu. Inoltre, a musica in l'internu è in a scola materna aiuta digià u zitellu à sviluppassi megliu. Tuttavia, e canzone più adatte sò e canzone di i zitelli chì parlanu di animali, natura è amicizia chì insegnanu à fà u bè è chì sò faciuli à rimà.
Quandu u zitellu pò cumincià à ghjucà strumenti musicali
In a scola materna è in u primu ciclu hè dighjà pussibule per u zitellu avè lezioni di musica, chì sò chjamate educazione musicale è ancu se i zitelli ponu mostrà interessu à amparà un strumentu musicale cum'è a batteria o a percussione ancu prima di l'età di 2 anni, hè di i 6 anni chì ponu cumincià à piglià classi cù strumenti chì devenu esse adatti per a so età, in modu da pudè ripruduce l'attività chì u maestru indica.
I strumenti chì richiedenu menu destrezza motrice è chì sò dunque più faciuli per u zitellu à amparà à ghjucà sò i tamburi è i strumenti di percussione. Quandu u zitellu cresce è hà un megliu cuntrollu di u mutore è abilità motorie fini, serà più faciule per amparà à ghjucà u pianoforte è i strumenti à ventu.
Prima di sta fase, e classi più adatte sò quelle di iniziazione musicale induve ella amparerà à ripruduce i soni è amparerà canzoni di picculi zitelli chì contribuiscenu à a so crescita è sviluppu musicale.

In e persone chì ghjucanu strumenti musicali, u cervellu sanu hè stimolatu ugualmente, soprattuttu quandu hè necessariu seguità una partitura o e figure di una canzone, perchè per leghje sia u persunale sia a partitura hè necessariu aduprà a visione, chì stimulerà u movimenti cerebrali per eseguisce i muvimenti movimenti necessarii per ghjucà u strumentu, cù numerose cunnessioni cerebrali per secondu.
Tuttavia, micca tutti i zitelli anu u desideriu è a capacità di ammaestrà un strumentu è dunque i genitori ùn devenu micca furzà u zitellu à studià musica s'ellu ùn ne mostra micca interessu. Alcuni zitelli piace solu à sente canti è ballà è questu hè normale è ùn significa micca chì si sviluppanu menu di i zitelli chì sò interessati à i strumenti musicali.