Autore: Lewis Jackson
Data Di Creazione: 7 Maghju 2021
Aghjurnamentu Di Data: 1 Lugliu 2024
Anonim
Gaetano Quaranta: metallurgia
Video: Gaetano Quaranta: metallurgia

Cuntenutu

Da e tinghje à l'aromi, parechje persone diventanu sempre più cuscenti di l'ingredienti in i so alimenti.

Unu di i pigmenti alimentari più aduprati hè u diossidu di titaniu, una polvere inodore chì aumenta u culore biancu o l'opacità di l'alimenti è di i prudutti senza prescrizione, cumpresi creme per caffè, caramelle, crema solare è pasta di denti (,).

Variazioni di diossidu di titaniu sò aghjunte per arricchisce a bianchezza di i vernici, di i plastichi è di i prudutti di carta, ancu se queste variazioni differenu da quelle di qualità alimentaria aduprate in l'alimentu (,).

Eppuru, pudete dumandassi s'ellu hè sicuru per u cunsumu.

Questu articulu rivede l'usi, i benefici è a sicurezza di u diossidu di titaniu.

Usi è benefici

U diossidu di titaniu hà parechji scopi sia in u sviluppu alimentariu sia in u pruduttu.


Qualità alimentaria

Per via di e so proprietà di sparghjera di luce, piccule quantità di diossidu di titaniu sò aghjunte à certi alimenti per arricchisce u so culore biancu o l'opacità (,).

A maiò parte di u diossidu di titaniu di qualità alimentaria hà un diametru di circa 200-300 nanometri (nm). Sta dimensione permette una diffusione di luce ideale, resultendu in u megliu culore ().

Per esse aghjuntu à l'alimentu, questu additivu deve ghjunghje 99% purezza. Tuttavia, questu lascia stanza per piccule quantità di contaminanti potenziali cum'è piombu, arsenicu o mercuriu ().

L'alimenti più cumuni cun diossidu di titaniu sò chewing gum, caramelle, pasticcerie, cioccolatini, creme per caffè è decorazioni per torte (,).

Conservazione è imballaggio di l'alimentu

U diossidu di titaniu hè aghjuntu à qualchi imballu alimentariu per preservà a vita di u pruduttu.

L'imballaggi chì cuntenenu questu additivu hè statu dimustratu chì diminuisce a produzzione di etilene in i frutti, ritardendu cusì u prucessu di maturazione è allungendu a vita di scaffale ().

Inoltre, questu imballu hè statu dimustratu per avè attività antibatterica è fotocatalitica, quest'ultima riduce l'esposizione ultravioletta (UV) ().


Cusmetichi

U diossidu di titaniu hè largamente adupratu cum'è rinfurzatore di culore in i prudutti cusmetichi è senza ricetta cum'è rossetti, filtri solari, pasta di denti, creme è polveri. Di solitu si trova cum'è diossidu nano-titaniu, chì hè assai più chjucu cà a versione di qualità alimentaria ().

Hè particularmente utile in u filtru solare chì hà una resistenza UV impressiunante è aiuta à bluccà i raggi UVA è UVB di u sole da ghjunghje à a vostra pelle ().

Tuttavia, postu chì hè fotosensibile - vale à dì pò stimulà a produzzione di radicali liberi - di solitu hè rivestitu di silice o di alumina per prevene u dannu potenziale di e cellule senza riduce e so proprietà di prutezzione UV ().

Ancu se i cusmetichi ùn sò micca destinati à u cunsumu, ci sò e preoccupazioni chì u diossidu di titaniu in u rossu è u dentifriciu pò esse inghjuttitu o assorbitu da a pelle.

riassuntu

Per via di e so eccellenti capacità di riflessione di luce, u diossidu di titaniu hè adupratu in parechji prudutti alimentarii è cusmetichi per migliurà u so culore biancu è per bluccà i raggi ultravioletti.


Rischi

In l'ultimi decennii, e preoccupazioni per i rischi di u cunsumu diossidu di titaniu sò cresciute.

Carcinogenu di u gruppu 2B

A Food and Drug Administration (FDA) classifica u diossidu di titaniu cum'è Generalmente Ricunnisciutu cum'è Sicuru (7).

Dittu chistu, l'Agenzia Internaziunale per a Ricerca nantu à u Cancer (IARC) l'hà elencatu cum'è carcinogenu di u Gruppu 2B - un agente chì pò esse carcinogenu, ma manca di ricerca su animali è umani. Questu hà causatu preoccupazione per a so sicurezza in i prudutti alimentari (8, 9).

Sta classificazione hè stata data, postu chì certi studii annantu à l'animali anu trovu chì l'inalazione di polvere di diossidu di titaniu puderia causà u sviluppu di tumori pulmonari. Tuttavia, IARC hà cunclusu chì i prudutti alimentarii chì cuntenenu questu additivu ùn ponenu micca stu risicu (8).

Dunque, oghje, raccomandanu solu di limità l'inalazione di diossidu di titaniu in industrie cù alta esposizione à a polvere, cume a produzzione di carta (8).

Assorbimentu

Ci hè qualchì preoccupazione per l'assorbimentu di a pelle è intestinali di nanoparticule di diossidu di titaniu, chì anu menu di 100 nm di diametru.

Alcune ricerche di picculi tubi di prova anu dimustratu chì queste nanoparticelle sò assorbite da e cellule intestinali è ponu purtà à u stress ossidativu è a crescita di u cancer. Tuttavia, altre ricerche anu trovu limitatu à nisun effetti (,,).

Inoltre, un studiu di u 2019 hà dettu chì u diossidu di titaniu di qualità alimentaria era più grande è micca nanoparticule. Dunque, l'autori anu cunclusu chì qualsiasi diossidu di titaniu in l'alimentu hè assorbitu male, ùn pone nisun risicu per a salute umana ().

Infine, e ricerche anu dimustratu chì e nanoparticule di diossidu di titaniu ùn passanu micca u primu stratu di a pelle - u stratum corneum - è ùn sò micca cancerigeni (,).

Accumulazione d'organi

Alcune ricerche in topi anu osservatu l'accumulazione di diossidu di titaniu in u fegatu, a milza è i reni. Dice questu, a maiò parte di i studii utilizanu dosi più alti di ciò chì tipicamente cunsumerebbe, rendendu difficiule di sapè se questi effetti accaderanu in l'omu ().

Una rivista di u 2016 da l'Autorità Europea per a Sicurezza Alimentare hà cunclusu chì l'assorbimentu di diossidu di titaniu hè estremamente bassu è chì tutte e particelle assorbite sò per u più escrete cù e feci (14).

Tuttavia, anu trovu chì livelli minori di 0,01% sò stati assorbiti da cellule immunitarie - cunnisciute cum'è tessuti linfoidi associati à l'intestini - è ponu esse consegnati à altri organi. Attualmente, ùn si sà cumu questu puderà influenzà a salute umana (14).

Ancu se a maiò parte di i studii finu à oghje ùn mostranu effetti dannosi di u cunsumu diossidu di titaniu, pochi studii umani à longu andà sò dispunibuli. Dunque, più ricerca hè necessaria per capisce megliu u so rolu in a salute umana (,).

riassuntu

U diossidu di titaniu hè classificatu cum'è carcinogenu di u Gruppu 2B postu chì studii animali anu assuciatu a so inalazione à u sviluppu di tumori pulmonari. Tuttavia, nisuna ricerca ùn mostra chì u diossidu di titaniu in l'alimentu danneghja a vostra salute.

Tossicità

In i Stati Uniti, i prudutti ùn ponu cuntene più di 1% diossidu di titaniu in pesu, è per via di e so eccellenti capacità di diffusione di luce, i pruduttori di alimenti anu solu bisognu à aduprà piccule quantità per uttene i risultati desiderabili ().

I zitelli di menu di 10 anni cunsumanu u più di questu additivu, cù una media di 0,08 mg per libbra (0,18 mg per kg) di pesu corporeu per ghjornu.

Comparativamente, l'adultu mediu cunsuma intornu à 0,05 mg per libbra (0,1 mg per kg) per ghjornu, ancu se questi numeri varianu (, 14).

Questu hè duvutu à l'ingaghjamentu più altu di pasticceria è caramelle da i zitelli, è ancu di a so piccula dimensione di u corpu ().

A causa di e ricerche limitate dispunibuli, ùn ci hè micca una Assunzione Quotidiana Accettabile (ADI) per u diossidu di titaniu. Tuttavia, una revisione approfondita da l'Autorità Europea per a Sicurezza Alimentare ùn hà trovu effetti avversi in ratti chì cunsumavanu 1,023 mg per libbra (2,250 mg per kg) per ghjornu (14).

Eppuru, hè necessaria più ricerca umana.

riassuntu

I zitelli cunsumanu u più diossidu di titaniu per via di a so alta prevalenza in caramelle è pasticcerie. Più ricerca hè necessaria prima chì un ADI pò esse stabilitu.

Effetti secondari

Ci hè una ricerca limitata nantu à l'effetti secundarii di u diossidu di titaniu, è dipende largamente da a via d'accessu (,,):

  • Cunsumu orale. Ùn ci sò effetti collaterali cunnisciuti.
  • Ochji. U compostu pò causà irritazioni minori.
  • Inalazione. A respirazione in polvere di diossidu di titaniu hè stata ligata à u cancheru di i pulmoni in studii animali.
  • Pelle. Pò causà irritazione minore.

A maiò parte di l'effetti secundarii sò in relazione cù l'inalazione di polvere di diossidu di titaniu. Dunque, ci sò norme di l'industria in vigore per limità l'esposizione ().

riassuntu

Ùn ci sò micca effetti collaterali cunnisciuti di u cunsumu diossidu di titaniu. Tuttavia, studii annantu à l'animali suggerenu chì l'inalazione di a so polvera pò esse ligata à u cancheru di u pulmone.

L'avete da evità?

A data, u diossidu di titaniu hè cunsideratu sicuru per u cunsumu.

A maiò parte di e ricerche cunclude chì a quantità cunsumata da l'alimentu hè cusì bassa chì ùn pone nisun risicu per a salute umana (,,, 14).

Tuttavia, se vulete sempre evità questu additivu, assicuratevi di leghje attentamente e etichette di l'alimentu è di a bevanda. Chewing gum, pasticceria, caramelle, creme di caffè, è decori di pasticci sò l'alimenti più cumuni cun diossidu di titaniu.

Tenite à mente chì ci ponu esse nomi commerciali o generichi diversi per u compostu chì i pruduttori ponu elencà invece di "diossidu di titaniu", allora assicuratevi di informassi (17).

Cunsidirendu u diossidu di titaniu hè prisente in l'alimenti principalmente trasfurmati, hè faciule da evità optendu per una dieta di alimenti sani è micca trasfurmati.

riassuntu

Ancu se u diossidu di titaniu hè generalmente ricunnisciutu cum'è sicuru, pudete ancu vulete evità lu. L'alimenti più cumuni cun l'additivu includenu chewing gum, pasticcerie, creme di caffè, è decorazioni per torte.

U fondu

U diossidu di titaniu hè un ingrediente adupratu per sbiancà parechji prudutti alimentari in più di i prudutti cusmetichi, di vernici è di carta.

L'alimenti cù diossidu di titaniu sò tipicamente caramelle, pasticcerie, gomma da masticà, creme per caffè, cioccolatini, è decorazioni per torte.

Ancu se ci sò qualchì preoccupazione di sicurezza, u diossidu di titaniu hè generalmente ricunnisciutu cum'è sicuru da a FDA. Inoltre, a maiò parte di a ghjente ùn cunsuma micca guasi abbastanza per cunferisce un dannu potenziale.

Se vulete sempre evità u diossidu di titaniu, assicuratevi di leghje attentamente e etichette è di attaccà à l'alimentu sanu minimamente trattatu.

Posti Populari

Metformina

Metformina

A metformina pò raramente cau à una cundizione eria, chì mette in periculu a vita, chjamata acido i lattica. Dìite à u vo tru duttore e avete una malatia renale. U vo tru dutt...
Scan CT CT pelvicu

Scan CT CT pelvicu

Una tomografia computerizzata (CT) di u bacinu hè un metudu di imaging chì utilizza i raggi X per creà immagini tra ver ali di a zona trà l'o e di l'anca. Que ta parte di u...