Autore: Joan Hall
Data Di Creazione: 4 Febbraiu 2021
Aghjurnamentu Di Data: 24 Nuvembre 2024
Anonim
Lupus eritematoso sistemico, come si diagnostica?
Video: Lupus eritematoso sistemico, come si diagnostica?

Cuntenutu

[Mandatu u 04/01/2020]

NUMERU: A FDA hà annunziatu chì dumanda à i pruduttori di ritirà immediatamente da u mercatu tutte e droghe ranitidine prescritte è senza ricetta (OTC).

Questu hè l'ultimu passu in un'investigazione in corso di un contaminante cunnisciutu cum'è N-Nitrosodimetilamina (NDMA) in medicinali ranitidine (comunemente cunnisciutu da a marca Zantac). NDMA hè un carcinogenu umanu prubabile (una sustanza chì puderia causà canceru). A FDA hà determinatu chì l'impurità in certi prudutti di ranitidina aumenta cù u tempu è quandu hè almacenata à temperatura superiore à quella di l'ambiente pò esse esposta à u consumatore à livelli inaccettabili di sta impurità. In cunsequenza di sta richiesta immediata di ritruvamentu di u mercatu, i prudutti di ranitidina ùn saranu micca dispunibili per prescrizzioni novi o esistenti o usu OTC in i Stati Uniti

CUNDIZIONE: A ranitidina hè un imblocatore di istamina-2, chì diminuisce a quantità di acidu creatu da u stomacu. A prescrizzione ranitidina hè appruvata per parechje indicazioni, cumpresu u trattamentu è a prevenzione di l'ulcere di u stomacu è di l'intestini è u trattamentu di a malattia da reflux gastroesofagicu.


RACCOMANDAZIONE:

  • Cunsumatori: A FDA cunsiglia ancu à i cunsumatori chì piglianu ranitidina OTC di smette di piglià alcun pasticcu o liquidu chì anu avà, dispiaceli currettamente è micca cumprà di più; per quelli chì volenu cuntinuà à trattà a so cundizione, devenu cunsiderà aduprà altri prudutti OTC appruvati.
  • Pacienti: I pazienti chì piglianu prescrizione di ranitidina devenu parlà cù u so prufessiunale sanitariu nantu à altre opzioni di trattamentu prima di fermà a medicina, postu chì ci sò parechje droghe appruvate per uguale o simile usi cum'è a ranitidina chì ùn portanu micca i stessi rischi da NDMA. A data, i testi di a FDA ùn anu micca truvatu NDMA in famotidine (Pepcid), cimetidine (Tagamet), esomeprazole (Nexium), lansoprazole (Prevacid) o omeprazole (Prilosec).
  • Cunsumatori è Pazienti:À a luce di l'attuale pandemia COVID-19, a FDA consiglia à i pazienti è i consumatori di ùn piglià micca i so medicinali in un locu di ripresa di droghe, ma seguitate i passi raccomandati da a FDA, dispunibili à: https://bit.ly/3dOccPG, chì includenu modi per dispunì in modu sicuru di sti medicamenti in casa.

Per saperne di più infurmazioni visitate u situ web di a FDA à: http://www.fda.gov/Safety/MedWatch/SafetyInformation è http://www.fda.gov/Drugs/DrugSafety.


L'iniezione di ranitidina hè aduprata in e persone chì sò ricoverate in ospedale per curà certe condizioni in cui u stomacu produce troppu acidu o per trattà ulcere (piaghe in u rivestimentu di u stomacu o di l'intestinu) chì ùn sò state trattate cù successu cù altri medicamenti. L'iniezione di ranitidina hè ancu aduprata à breve tempu in e persone chì ùn ponu micca piglià medicazione orale

  • per trattà ulceri,
  • per prevene u ritornu di l'ulcere dopu à a so guarigione,
  • per trattà a malatia di reflux gastroesofagicu (GERD, una cundizione in cui u flussu in ritornu di acidu da u stomacu provoca bruciori di stomacu è ferita di l'esofago [tubu trà a gola è u stomacu]),
  • è per trattà e cundizioni induve u stomacu produce troppu acidu, cum'è a sindrome di Zollinger-Ellison (tumori in u pancreas è in l'intestinu chjucu chì anu causatu una produzzione aumentata di acidu stomacu).

L'iniezione di ranitidina hè in una classa di medicinali chjamati H2 bloccanti. Funziona diminuendu a quantità di acidu fattu in u stomacu.


L'iniezione di ranitidina vene cum'è una soluzione (liquidu) da mischjà cù un altru fluidu è iniettata per via endovenosa (in una vena) in 5 à 20 minuti. A ranitidina pò ancu esse iniettata in un musculu. Hè generalmente datu ogni 6 à 8 ore, ma pò ancu esse datu cum'è una infusione constante durante 24 ore.

Pudete riceve iniezione di ranitidina in un ospedale o pudete amministrà a medicazione in casa. Se riceverete l'iniezione di ranitidina in casa, u vostru prufessore sanitariu vi mostrerà cumu aduprà u medicamentu. Assicuratevi di capisce queste indicazioni, è dumandate à u vostru duttore sanitariu se avete qualchì domanda.

Stu medicamentu pò esse prescrittu per altri usi; dumandate à u vostru duttore o spiegatoriu per più infurmazione.

Prima di riceve l'iniezione di ranitidina,

  • dite à u vostru duttore è farmacista se sì allergicu à ranitidina, famotidina, cimetidina, nizatidina (Axid), qualsiasi altru medicamentu, o qualsiasi ingredienti in l'iniezione di ranitidina. Dumandate à u vostru farmacista una lista di l'ingredienti.
  • dite à u vostru duttore è farmacistu chì altri medicinali prescritti è senza prescrizione, vitamine, supplementi nutrizionali è prudutti di erbe chì state pigliendu o pensate di piglià. Assicuratevi di menziunà unu di i seguenti: anticoagulanti ("diluenti di sangue") cum'è warfarina (Coumadin), atazanavir (Reyataz, in Evotaz), delavirdina (Rescriptor), gefitinib (Iressa), glipizide (Glucotrol), ketoconazole (Nizoral) , midazolam (per bocca), procainamide è triazolam (Halcion). U vostru duttore pò avè bisognu di cambià e dosi di i vostri medicazione o monitorà attentamente per effetti collaterali.
  • dite à u vostru duttore se avete o avete mai avutu porfiria (una malattia ereditaria di u sangue chì pò causà prublemi di pelle o di u sistema nervosu), o malatie di rene o di fegatu.
  • dite à u vostru duttore se site incinta, pensate à esse incinta, o allattate. Se site incinta mentre riceve iniezione di ranitidina, chjamate u vostru duttore.

A menu chì u vostru duttore ùn vi dice altrimente, continuate a vostra dieta normale.

L'iniezione di ranitidina pò causà effetti collaterali. Dìite à u vostru duttore se unu di sti sintomi sò severi o ùn si ne vanu:

  • mal di testa
  • dolore, brusgiatura o prurito in a zona induve hè stata iniettata a medicazione

Alcuni effetti secondari ponu esse seri. Sì avete qualchissia di sti sintomi, chjamate u vostru duttore immediatamente o uttene trattamentu medico d'urgenza:

  • battutu lentu di u core
  • urticaria
  • pruritu
  • rash
  • difficultà per respira o ingujata
  • gonfiore di a faccia, di a gola, di a lingua, di e labbra, di l'ochji, di e mani, di i pedi, di e cavichje, o di e gambe inferiori
  • ronca
  • mal di stomacu
  • stanchezza estrema
  • sanguinamentu insolitu o contusioni
  • mancanza d'energia
  • perdita di l'appetitu
  • dulore in a parte suprana dritta di u stomacu
  • ingiallimentu di a pelle o di l'ochji
  • sintomi simuli à l'influenza

L'iniezione di ranitidina pò causà altri effetti collaterali. Chjamate u vostru duttore se avete qualchì problema insolitu mentre piglianu stu medicamentu.

Se sperimentate un effetti collaterali gravi, voi o u vostru duttore pudete mandà un rapportu à u prugramma MedWatch di Avvenimentu Avversu MedWatch di a Food and Drug Administration (FDA) in linea (http://www.fda.gov/Safety/MedWatch) o per telefunu ( 1-800-332-1088).

In casu di overdose, chjamate a linea d'aiutu di cuntrollu di velenu à 1-800-222-1222. L'infurmazioni sò ancu dispunibili in ligna à https://www.poisonhelp.org/help. Se a vittima hè cascata, hà avutu un attaccu, hà prublemi di respirazione, o ùn pò esse risvegliata, chjamate subitu i servizii d'urgenza à u 911.

Mantene tutti l'appuntamenti cù u vostru duttore è u laburatoriu. U vostru duttore pò urdinà certe prove di laburatoriu per verificà a risposta di u vostru corpu à l'iniezione di ranitidina.

Prima di avè qualchì test di laburatoriu, dite à u vostru duttore è à u persunale di laburatoriu chì state aduprendu l'iniezione di ranitidina.

Hè impurtante per voi di tene un elencu scrittu di tutti i medicinali prescritti è senza prescrizione (senza prescrizione) chì state pigliendu, è ancu qualsiasi pruduttu cum'è vitamine, minerali, o altri supplementi dietetichi. Duvete purtà sta lista cun voi ogni volta chì visitate un duttore o sì site ammessu in un ospedale. Hè dinò infurmazione impurtante da purtà cun voi in casu d'emergenza.

  • Zantac®
Ultima Revisione - 15/04/2020

Pubblicazioni Interessanti

À chì serve a pianta Saião è cumu piglià

À chì serve a pianta Saião è cumu piglià

aião hè una pianta medicinale, cunni ciuta ancu cum'è coirama, foglia di furtuna, foglia di co ta o arechja di monacu, ampiamente aduprata in u trattamentu di di ordini di u tomacu...
Malatia di Fabry

Malatia di Fabry

A malatia di Fabry hè un raru indromu congenitu chì provoca l'accumulazione anormale di gra u in i vini anguini, cau endu u viluppu di intomi cum'è u dolore in e mani è i p...