Autore: Joan Hall
Data Di Creazione: 4 Febbraiu 2021
Aghjurnamentu Di Data: 20 Nuvembre 2024
Anonim
Telitromicina
Video: Telitromicina

Cuntenutu

A telitromicina ùn hè più dispunibule in i Stati Uniti. Se state aduprendu attualmente a telitromicina, duvete chjamà u vostru duttore per discute di cambià à un altru trattamentu.

A telitromicina pò causà un peghju di i sintomi, inclusi i prublemi di respirazione, quandu hè pigliatu da e persone cun miastenia gravis (una malattia chì causa debolezza musculare). Questi prublemi di respirazione ponu esse gravi o periculosi per a vita è ponu causà a morte. Dìite à u vostru duttore se avete miastenia gravis. Ùn duvete micca piglià a telitromicina se avete sta situazione.

U vostru duttore o farmacista vi darà a scheda di l'infurmazione di u paziente di u fabbricante (Guida di Medicazione) quandu cuminciate u trattamentu cù telitromicina è ogni volta chì riempite a vostra prescrizione. Leghjite attentamente l'infurmazioni è dumandate à u vostru duttore o farmacista se avete qualchì domanda. Pudete ancu visità u situ Web di Food and Drug Administration (FDA) (http://www.fda.gov/Drugs) o u situ web di u fabricatore per ottene a Guida di Medicazione.

A telitromicina hè aduprata per trattà certi tippi di pneumonia (un'infezzione di i pulmoni) causata da batteri. A telitromicina hè in una classa di medicinali chjamati antibiotici chetolidi. Funziona uccidendu i batteri.


L'antibiotici cum'è a telitromicina ùn funzionanu micca per i raffreddori, l'influenza o altre infezioni virali. Pigliate antibiotici quandu ùn sò micca necessarii aumenta u risicu di piglià una infezzjoni dopu chì resiste à u trattamentu antibioticu.

A telitromicina vene cum'è una tableta da piglià per bocca. Di solitu si piglia cù o senza cibu una volta à ghjornu per 7 à 10 ghjorni. Per aiutà vi ricordate di piglià a telitromicina, pigliate intornu à a stessa ora ogni ghjornu. Seguitate attentamente e indicazioni nantu à a vostra etichetta di prescrizione, è dumandate à u vostru duttore o farmacista di spiegà qualsiasi parte chì ùn capite micca. Pigliate a telitromicina esattamente cumu indicatu. Ùn ne pigliate micca più o menu o ne pigliate più spessu di u prescrittu da u vostru duttore.

Inghjuttite e pasticche intere; ùn li sparte, ùn masticheghjanu, nè li schiaccianu.

Duvete cumincià à sente megliu prima di u vostru trattamentu. Chjamate u vostru duttore se a vostra situazione ùn migliora micca mentre pigliate a telitromicina. Pigliate a telitromicina finu à chì finisci a prescription, ancu se vi sentite megliu. Se smette di piglià a telitromicina troppu prestu o se saltate e dosi di telitromicina, a vostra infezzione pò micca esse guarita è i batteri ponu diventà resistenti à l'antibiotici.


Stu medicamentu pò esse prescrittu per altri usi; dumandate à u vostru duttore o spiegatoriu per più infurmazione.

Prima di piglià a telitromicina,

  • dite à u vostru duttore è farmacistu sì allergicu à a telitromicina, azitromicina (Zithromax), claritromicina (Biaxin), diritromicina (Dynabac, ùn hè più dispunibule in i Stati Uniti), eritromicina (EES, E-Mycin, Erythrocin), troleandomicina (TAO, no più dispunibule in i Stati Uniti), o qualsiasi altre medicazione.
  • ùn pigliate micca a telitromicina se pigliate cisapride (Propulsid, ùn hè più dispunibule in i Stati Uniti) o pimozide (Orap).
  • dite à u vostru duttore se avete avutu epatite (gonfiore di u fegatu) o itterizia (ingiallimentu di a pelle o di l'ochji) mentre piglianu telithromycin o azithromycin (Zithromax), clarithromycin (Biaxin), dirithromycin (Dynabac, ùn sò più dispunibili in i Stati Uniti), eritromicina (EES, E-Mycin, Erythrocin), o troleandomycin (TAO, ùn hè più dispunibule in i Stati Uniti). U vostru duttore vi dicerà di ùn piglià micca a telitromicina.
  • dite à u vostru duttore è farmacistu chì altri medicinali prescritti è senza prescrizione, vitamine, supplementi nutrizionali è prudutti di erbe chì state pigliendu o pensate di piglià. Assicuratevi di menziunà unu di i seguenti: anticoagulanti ('diluenti di sangue') cum'è warfarina (Coumadin); antifungali cum'è itraconazole (Sporanox) è ketoconazole (Nizoral); carbamazepina (Tegretol); medicazione per abbassà u colesterolu cum'è atorvastatin (Lipitor, in Caduet), lovastatin (Altoprev, Mevacor, in Advicor), è simvastatin (Zocor, in Vytorin); ciclosporina (Neoral, Sandimmune); digoxina (Lanoxina); diuretici ('pilule d'acqua'); medicazione di tipu ergot cum'è bromocriptine (Parlodel), cabergoline (Dostinex), dihydroergotamine (DHE 45, Migranal), mesilati ergoloidi (Germinal, Hydergine), ergonovine (Ergotrate), ergotamine (Bellergal-S, Cafergot, Ergomar, Wigraine), metilergonovina (Methergine), metisergide (Sansert), è pergolide (Permax); medicazione per i battiti cardiaci irregulari, cumpresu amiodarone (Cordarone, Pacerone), dofetilide (Tikosyn), disopyramide (Norpace), procainamide (Procanbid), chinidina, o sotalol (Betapace); metoprolol (Lopressor, Toprol XL); midazolam (Versed); fenobarbital (Luminal, Solfoton); fenitoina (Dilantin); repaglinide (Prandin); rifabutina (Micobutina); rifampicina (Rifadin, Rimactane); sirolimus (Rapamune); tacrolimus (Prograf); è triazolam (Halcion). U vostru duttore pò avè bisognu di cambià e dosi di i vostri medicazione o monitorà attentamente per effetti collaterali.
  • se pigliate teofilina (Theo-24, Theobid, Theo-Dur, altri), pigliate 1 ora prima o dopu a telitromicina.
  • dite à u vostru duttore se voi o qualchissia in a vostra famiglia hà o hà avutu un prublema di core chì pò causà svenimentu è un battitu cardiacu lentu o irregulare, o malatie cardiache; o sì avete livelli bassi di potassiu o di magnesiu in sangue; o malatie di rene o di fegatu.
  • dite à u vostru duttore se site incinta, pensate à esse incinta, o allattate. Se site incinta mentre pigliate a telitromicina, chjamate u vostru duttore.
  • se avete una chirurgia, inclusa una chirurgia dentale, dite à u duttore o dentistu chì state pigliendu telitromicina.
  • duvete sapè chì a telitromicina pò causà vertigini o svenimentu. Sì vi sentite stupiti è avete nausea o vomitu severi, ùn guidate micca una vittura, manighjate macchine o participate à attività periculose. Se svenite, chjamate u vostru duttore prima di piglià una altra dosi di telitromicina.
  • Duvete sapè chì l'antibiotici, cumpresa a telitromicina, ponu causà un'infezzione in l'intestini cù sintomi di diarrea acquosa, diarrea chì ùn si ne và micca, o feci sanguinose; crampi stomacu; o frebba. Chjamate u vostru duttore se avete questi sintomi. Sti sintomi ponu accade finu à dui mesi dopu avè finitu u trattamentu.
  • duvete sapè chì a telitromicina pò causà danni à u fegatu, chì ponu esse gravi o periculosi per a vita. Questa reazione pò accade in qualunque tempu mentre si piglia a telitromicina o subitu dopu avè finitu di piglià stu medicamentu. Smette di piglià a telitromicina è chjamate subitu u vostru duttore se avete unu di i sintomi seguenti: stanchezza, mancanza di energia, sanguinamentu insolitu o contusioni, perdita di appetitu, nausea, prurito di a pelle, urina scura, sgabelli di culore chjaru, ingiallimentu di a vostra pelle o ochji, dolore o tenerezza in a parte superiore destra di u stomacu, gonfiore di l'abdomen, o sintomi simuli à l'influenza.
  • duvete sapè chì a telitromicina pò causà prublemi di vista, cumprese una visione sfocata, difficoltà di messa à focu, è vede doppiu. Questi prublemi accadenu di solitu dopu a prima o a seconda dose è duranu qualchì ora. Per evità sti prublemi, evitate cambiamenti rapidi à circà da e cose luntane à e cose vicine. Ùn guidate micca una vittura, ùn operate micca macchine, o participate à attività periculose finu à chì sapete cumu stu medicamentu vi tocca. Sì avete prublemi di vista mentre pigliate a telitromicina, chjamate u vostru duttore prima di piglià una altra dosi.

A menu chì u vostru duttore ùn vi dice altrimente, continuate a vostra dieta normale.


Pigliate a dose mancata appena vi ne arricurdate. Tuttavia, se hè quasi u tempu per a prossima dose, saltate a dose mancata è continuate u vostru calendariu di dosaggio regulare. Ùn piglià mai più di una dosi di telitromicina in 24 ore. Ùn pigliate micca una doppia dose per compensà una mancata.

A telitromicina pò causà effetti collaterali. Dìite à u vostru duttore se unu di sti sintomi sò severi o ùn si ne vanu:

  • diarrea
  • nausea
  • vomitu
  • mal di testa
  • vertigini

Alcuni effetti secondari ponu esse seri. Sì avete qualchissia di sti sintomi, o quelli elencati in a sezione PRECAUZIONI SPECIALI, chjamate u vostru duttore immediatamente:

  • svenimentu
  • battiti cardiaci rapidi, irregulari o martellanti
  • urticaria
  • rash
  • pruritu
  • difficultà per respira o ingujata
  • gonfiore di a faccia, di a gola, di a lingua, di e labbra, di l'ochji, di e mani, di i pedi, di e cavichje, o di e gambe inferiori
  • ronca

A telitromicina pò causà altri effetti secundari. Chjamate u vostru duttore se avete qualchì problema insolitu mentre piglianu stu medicamentu.

Mantene stu medicamentu in u contenitore ch'ellu hè entratu, ben chiusu, è fora di a portata di i zitelli. Guardà à temperatura ambiente è luntanu da u calore eccessivu è l'umidità (micca in u bagnu).

Hè impurtante di tene tutti i medicamenti fora di vista è di a portata di i zitelli chì parechji contenitori (cume i pastiglieri settimanali è quelli per gocce d'occhi, creme, patch è inalatori) ùn sò micca resistenti à i zitelli è i zitelli ponu apre facilmente. Per prutege i zitelli da avvelenamentu, chjude sempre i tappi di sicurezza è pone subitu u medicamentu in un locu sicuru - quellu chì hè alzatu è luntanu è fora di a so vista è di a so portata. http://www.upandaway.org

I medicamenti inutili devenu esse smaltiti in modi speciali per assicurà chì l'animali domestici, i zitelli è altre persone ùn li possanu micca cunsumà. Tuttavia, ùn duvete micca lavà questu medicamentu in i bagni. Invece, u megliu modu per dispunisce i vostri medicazione hè attraversu un prugramma di ripresa di medicina. Parlate cù u vostru farmacista o cuntattate u vostru dipartimentu lucale / riciclaggio per amparà nantu à i prugrammi di ripresa in a vostra comunità. Vede u situ web di Disposizione Sicura di Medicinali di a FDA (http://goo.gl/c4Rm4p) per più infurmazione sè ùn avete micca accessu à un prugramma di ripresa.

In casu di overdose, chjamate a linea d'aiutu di cuntrollu di velenu à 1-800-222-1222. L'infurmazioni sò ancu dispunibili in ligna à https://www.poisonhelp.org/help. Se a vittima hè cascata, hà avutu un attaccu, hà prublemi di respirazione, o ùn pò esse risvegliata, chjamate subitu i servizii d'urgenza à u 911.

Mantene tutti l'appuntamenti cù u vostru duttore.

Ùn lasciate micca à nimu altru piglià u vostru medicamentu. A vostra ricetta ùn hè probabilmente micca ricaricabile. Sì avete sempre sintomi d'infezzione dopu avè finitu a telitromicina, chjamate u vostru duttore.

Hè impurtante per voi di tene un elencu scrittu di tutti i medicinali prescritti è senza prescrizione (senza prescrizione) chì state pigliendu, è ancu qualsiasi pruduttu cum'è vitamine, minerali, o altri supplementi dietetichi. Duvete purtà sta lista cun voi ogni volta chì visitate un duttore o sì site ammessu in un ospedale. Hè dinò infurmazione impurtante da purtà cun voi in casu d'emergenza.

  • Ketek®
Ultima Revisione - 15/05/2018

Cunsigliatu

3 Rimedi casani per l'itterizia

3 Rimedi casani per l'itterizia

In adulti, u culore giallu di a pelle (icterizia) pò e e cau atu da cambiamenti in u fegatu o in a ci tifellea, mentre chì in u zitellu novu ta cundizione hè cumuna è faciule facil...
Cumu hè fattu u trattamentu di u cancheru di u senu

Cumu hè fattu u trattamentu di u cancheru di u senu

U trattamentu per u cancheru di u enu varieghja econdu u gradu di viluppu di u tumore, è pò e e fattu per mezu di chimioterapia, radioterapia o chirurgia. Altri fattori chì ponu influen...