Iniezione di Estrogeni
Cuntenutu
- Prima di aduprà l'iniezione di estrogeni,
- L'iniezione di estrogeni pò causà effetti secondari. Dìite à u vostru duttore se unu di sti sintomi sò severi o ùn si ne vanu:
- Alcuni effetti secondari ponu esse seri. Sì avete qualchissia di sti sintomi o quelli elencati in a sezzione AVVERTENZA IMPORTANTE, chjamate immediatamente u vostru duttore:
- I sintomi di overdose ponu include:
L'estrogenu aumenta u risicu di sviluppà un cancheru endometriale (cancru di u rivestimentu di l'utru [utru]). U più aduprate estrogeni, più grande hè u risicu chì svilupperete un cancheru endometriale. Se ùn avete micca avutu una isterectomia (chirurgia per rimuovere l'utru), vi duverebbe dà un altru medicamentu chjamatu progestin da piglià cun iniezione di estrogeni. Questu pò diminuisce u risicu di sviluppà un cancru endometriale, ma pò aumentà u risicu di sviluppà certi altri prublemi di salute, cumpresu u cancheru di u senu. Prima di cumincià à aduprà iniezione di estrogeni, dite à u vostru duttore se avete o avete mai avutu u cancheru è sì avete un sanguinamentu vaginale inusuale. Chjamate subitu u vostru duttore se avete un sanguinamentu vaginale anormale o insolitu durante u vostru trattamentu cun iniezione di estrogeni. U vostru duttore vi guarderà da vicinu per aiutà à assicurà chì ùn sviluppate micca un cancheru endometriale durante o dopu u vostru trattamentu.
In un grande studiu, e donne chì anu pigliatu l'estrogenu cù progestini per bocca anu avutu un risicu più altu di attacchi cardiaci, ictus, coaguli di sangue in i pulmoni o in e gambe, cancru di senu è demenza (perdita di capacità di pensà, amparà è capisce). E donne chì utilizanu l'iniezione di estrogeni solu o cù progestini ponu ancu avè un risicu più elevatu di sviluppà queste condizioni. Dìite à u vostru duttore se fumate o aduprate tabaccu, se avete avutu un infartu o un colpu in l'ultimu annu, è se voi o qualcunu di a vostra famiglia avete o avete mai avutu coaguli di sangue o cancru di senu. Dì ancu à u vostru duttore se avete o avete mai avutu pressione alta, livelli alti di sangue di colesterolu o di grassi, diabete, malatie cardiache, lupus (una situazione in cui u corpu attacca i so tessuti causendu danni è gonfiori), grumi di senu, o una mammografia anormale (radiografia di u senu aduprata per truvà u cancheru di u senu).
I sintomi seguenti ponu esse segni di e condizioni di salute gravi elencate sopra. Chjamate immediatamente u vostru duttore se sperimentate unu di i sintomi seguenti mentre aduprate iniezione di estrogeni: mal di testa improvvisu, severu; vomitu subitu è severu; prublemi di parlà; marei o svenimentu; perdita improvvisa cumpleta o parziale di a visione; doppia visione; debbulezza o numbness di un bracciu o una gamba; schiacciare u dolore di u torace o a pesantezza di u torace; tossu di sangue; mancanza di fiatu improvvisa; difficultà à pensà chjaramente, à ramintà, o à amparà cose nove; grumi di pettu o altri cambiamenti di pettu; scaricamentu da i capezzoli; o dulore, tenerezza, o rossu in una perna.
Pudete piglià misure per riduce u risicu chì svilupperete un seriu prublema di salute mentre state aduprendu l'iniezione di estrogeni. Ùn aduprate micca l'iniezione di estrogeni solu o cun progestin per prevene malatie cardiache, attacchi cardiaci, ictus, o demenza. Aduprate a dose più bassa di estrogeni chì controlla i vostri sintomi è aduprate solu l'iniezione di estrogeni finu à u tempu necessariu. Parlate cù u vostru duttore ogni 3-6 mesi per decide se duvete aduprà una dosi più bassa di estrogeni o duverebbe smettere di aduprà u medicamentu.
Duvete esaminà i vostri seni ogni mese è avè una mammografia è un esame di senu effettuatu da un duttore ogni annu per aiutà à rilevà u cancheru di u senu u più prestu pussibule. U vostru duttore vi dicerà cumu esaminà currettamente i vostri seni è sì duvete fà questi esami più spessu una volta à l'annu per via di a vostra storia medica persunale o di famiglia.
Dìite à u vostru duttore se avete una cirurgia o serà nantu à u lettu. U vostru duttore vi pò dì di smette di aduprà iniezione di estrogeni 4-6 settimane prima di a chirurgia o di u lettu per diminuisce u risicu chì svilupperete coaguli di sangue.
Parlate cù u vostru duttore regolarmente nantu à i rischi è i benefici di l'usu di l'iniezione di estrogeni.
E forme di cipionatu di estradiol è di valerate di estradiol di iniezione di estrogeni sò aduprati per trattà e vampate di calore (vampate di calore; forti sentimenti forti di calore è sudorazione) è / o secchezza vaginale, pruriti è brusgiature in donne chì stanu attraversendu a menopausa (cambiamentu di vita; u fine di e menstruazioni mensili). Tuttavia, e donne chì anu bisognu di un medicamentu solu per trattà a secchezza vaginale, prurite o brusgiature devenu cunsiderà un trattamentu diversu. Queste forme di iniezione di estrogeni sò ancu qualchì volta aduprate per trattà i sintomi di estrogeni bassi in e donne giovani chì ùn producenu micca abbastanza estrogeni in modu naturale. A forma valerata di estradiol di iniezione di estrogeni hè ancu aduprata qualchì volta per alleviare i sintomi di certi tipi di cancheru di prostata (un organu riproduttivu maschile). A forma conjugata di estrogeni di iniezione di estrogeni hè aduprata per trattà un sanguinamentu vaginale anormale chì un duttore hà decisu chì hè causatu solu da un prublema cù a quantità di certi ormoni in u corpu. L'iniezione di estrogeni hè in una classe di medicinali chjamati ormoni. Funziona rimpiazzendu l'estrogenu chì ghjè nurmalmente pruduttu da u corpu.
E forme di cipionatu di estradiol è di valerate di estradiol di iniezione di estrogeni à azzione lunga ghjunghjenu cum'è liquidu per injectà in un musculu. Queste medicazione sò generalmente iniettate da un prufessiunale sanitariu una volta ogni 3 à 4 settimane. Quandu a forma valerata di estradiol di iniezione di estrogeni hè aduprata per trattà i sintomi di u cancheru di prostata, hè generalmente injettata da un prufessiunale sanitariu una volta ogni 1 à 2 settimane.
A forma conjugata di estrogeni di iniezione di estrogeni vene cum'è una polvere da mischjà cù acqua sterile è iniettà in un musculu o vena. Hè di solitu iniettatu da un prufessiunale sanitariu cum'è una sola dosi. Una seconda dose pò esse iniettata 6 à 12 ore dopu a prima dose se hè necessaria per cuntrullà i sanguinamenti vaginali.
Se state aduprendu iniezione di estrogeni per trattà i vampati di calore, i vostri sintomi duveranu migliurà in 1 à 5 ghjorni dopu chì avete ricevutu l'iniezione. Dìite à u vostru duttore se i vostri sintomi ùn si migliuranu durante stu tempu.
Dumandate à u vostru farmacista o duttore una copia di l'infurmazioni di u fabricatore per u paziente.
Stu medicamentu pò esse prescrittu per altri usi; dumandate à u vostru duttore o spiegatoriu per più infurmazione.
Prima di aduprà l'iniezione di estrogeni,
- dite à u vostru duttore è farmacistu sì sì allergicu à l'iniezione di estrogeni, qualsiasi altri prudutti di estrogeni, qualsiasi altri medicamenti, o qualsiasi ingredienti in l'iniezione di estrogeni. Dumandate à u vostru farmacista o verificate l'infurmazioni per u paziente di u fabbricante per un elencu di l'ingredienti in a marca di iniezione di estrogeni chì avete intenzione di aduprà.
- dite à u vostru duttore è farmacistu ciò chì prescrive è medicazione senza prescrizione, vitamine è supplementi nutrizionali chì state pigliendu o chì prevede di piglià. Assicuratevi di menziunà unu di i seguenti: amiodarone (Cordarone, Pacerone); certi antifungali cum'è itraconazole (Sporanox) è ketoconazole (Nizoral); aprepitant (Emend); carbamazepina (Carbatrol, Epitol, Tegretol); cimetidina (Tagamet); claritromicina (Biaxin); ciclosporina (Neoral, Sandimmune); dexamethasone (Decadron, Dexpak); diltiazem (Cardizem, Dilacor, Tiazac, altri); eritromicina (E.E.S, Eritrocina); fluoxetina (Prozac, Sarafem); fluvoxamina (Luvox); griseofulvinu (Fulvicin, Grifulvin, Gris-PEG); lovastatin (Altocor, Mevacor); medicazione per u virus di l'immunodeficienza umana (HIV) o sindrome d'immunodeficienza acquisita (AIDS) cum'è atazanavir (Reyataz), delavirdine (Rescriptor), efavirenz (Sustiva), indinavir (Crixivan), lopinavir (in Kaletra), nelfinavir (Viracept), nevirapine ( Viramune), ritonavir (Norvir, in Kaletra), è saquinavir (Fortovase, Invirase); medicazione per a malatia tiroidea; nefazodone; fenobarbital; fenitoina (Dilantin, Phenytek); rifabutina (Micobutina); rifampicina (Rifadin, Rimactane, in Rifamate); sertralina (Zoloft); troleandomicina (TAO); verapamil (Calan, Covera, Isoptin, Verelan); è zafirlukast (Accolate). U vostru duttore pò avè bisognu di cambià e dosi di i vostri medicazione o monitorà attentamente per effetti collaterali.
- dite à u vostru duttore chì prudutti di erbe pigliate, in particulare l'erba di San Ghjuvanni.
- dite à u vostru duttore se avete o avete mai avutu ingiallimentu di a pelle o di l'ochji durante a gravidanza o durante u vostru trattamentu cù un pruduttu di estrogeni, l'endometriosi (una cundizione induve u tippu di tessutu chì veste l'utru [uteru] cresce in altre zone di u corpu), fibromi uterini (crescita in l'utru chì ùn sò micca cancheru), asma, mal di testa da migraña, crisi, porfiria (cundizione in a quale e sostanze anormali si accumulanu in u sangue è causanu prublemi cù a pelle o u sistema nervosu), assai elevate o assai bassi livelli di calciu in u sangue, o tiroide, fegatu, rene, cistifellea o malatie pancreatiche.
- dite à u vostru duttore se site incinta, pensate à esse incinta, o allattate. Se site incinta mentre aduprate l'iniezione di estrogeni, chjamate u vostru duttore.
Parlate cù u vostru duttore nantu à manghjà pompelmo è beie suchju di pompelmo mentre aduprate sta medicina.
Se vi manca un appuntamentu per riceve una dosa di iniezione di estrogeni, chjamate u vostru duttore u più prestu pussibule.
L'iniezione di estrogeni pò causà effetti secondari. Dìite à u vostru duttore se unu di sti sintomi sò severi o ùn si ne vanu:
- dulore à u senu o tenerezza
- mal di stomacu
- vomitu
- ingrossu o perdita di pesu
- vertigini
- nervosità
- diprissioni
- irritabilità
- cambiamenti in u desideriu sessuale
- perdita di capelli
- crescita di capelli indesiderata
- scurazione spotty di a pelle nantu à a faccia
- difficultà à purtà lenti à cuntattu
- crampi à e ghjambe
- gonfiore, rossu, brusgiata, prurito, o irritazione di u vaginu
- purtata vaginale
Alcuni effetti secondari ponu esse seri. Sì avete qualchissia di sti sintomi o quelli elencati in a sezzione AVVERTENZA IMPORTANTE, chjamate immediatamente u vostru duttore:
- ochji sburlati
- dulore, gonfiore, o tenerezza in u stomacu
- perdita di l'appetitu
- debbulezza
- ingiallimentu di a pelle o di l'ochji
- dulore articulare
- movimenti chì sò difficiuli à cuntrullà
- eruzione cutanea o vesciche
- urticaria
- pruritu
- gonfiore di l'ochji, di a faccia, di a lingua, di a gola, di e mani, di i bracci, di i pedi, di e cavichje, o di e gambe inferiori
- ronca
- difficultà per respira o ingujata
L'estrogenu pò aumentà u risicu di sviluppà u cancheru di l'ovari o di a malatia di a cistifellea chì pò avè bisognu à esse trattatu cù chirurgia. Parlate cù u vostru duttore nantu à i risichi di l'usu di l'iniezione di estrogeni.
L'estrogenu pò fà chì a crescita rallenti o si fermi prestu in i zitelli chì ricevenu dosi maiò per un bellu pezzu. L'iniezione di estrogeni pò ancu influenzà u timing è a velocità di u sviluppu sessuale in i zitelli. U duttore di u vostru zitellu u monitorerà cun cura durante u so trattamentu cù estrogeni. Parlate cù u duttore di u to figliolu nantu à i risichi di dà sta medicazione à u vostru zitellu.
L'iniezione di estrogeni pò causà altri effetti secondari. Chjamate u vostru duttore se avete qualchì problema insolitu mentre piglianu stu medicamentu.
Se sperimentate un effetti collaterali gravi, voi o u vostru duttore pudete mandà un rapportu à u prugramma MedWatch di Avvenimentu Avversu MedWatch di a Food and Drug Administration (FDA) in linea (http://www.fda.gov/Safety/MedWatch) o per telefunu ( 1-800-332-1088).
U vostru duttore guarderà a medicazione in u so ufficiu.
In casu di overdose, chjamate a linea d'aiutu di cuntrollu di velenu à 1-800-222-1222.L'infurmazioni sò ancu dispunibili in ligna à https://www.poisonhelp.org/help. Se a vittima hè cascata, hà avutu un attaccu, hà prublemi di respirazione, o ùn pò esse risvegliata, chjamate subitu i servizii d'urgenza à u 911.
I sintomi di overdose ponu include:
- mal di stomacu
- vomitu
- sanguinamentu vaginale
Mantene tutti l'appuntamenti cù u vostru duttore.
Prima di avè qualchì test di laburatoriu, dite à u vostru duttore è à u persunale di laburatoriu chì state aduprendu l'iniezione di estrogeni.
Hè impurtante per voi di tene un elencu scrittu di tutti i medicinali prescritti è senza prescrizione (senza prescrizione) chì state pigliendu, è ancu qualsiasi pruduttu cum'è vitamine, minerali, o altri supplementi dietetichi. Duvete purtà sta lista cun voi ogni volta chì visitate un duttore o sì site ammessu in un ospedale. Hè dinò infurmazione impurtante da purtà cun voi in casu d'emergenza.
- Delestrogenu®
- DEPO-Estradiol®
- Premarin® I.V.
- estradiol cipionatu
- estradiol valeratu
- estrogeni cunghjucati