Meclofenamatu
Cuntenutu
- Prima di piglià meclofenamate,
- Meclofenamate pò causà effetti collaterali. Dìite à u vostru duttore se unu di sti sintomi sò severi o ùn si ne vanu:
- Alcuni effetti secondari ponu esse seri. Se sperimentate unu di i sintomi seguenti, o quelli menzionati in a sezione AVVERTENZA IMPORTANTE, chjamate immediatamente u vostru duttore. Ùn pigliate più meclofenamatu finu à parlà cù u vostru duttore.
- I sintomi di overdoses ponu include:
[Mandatu u 15/10/2020]
PUBBLICITÀ: Cunsumatore, Paciente, Prufessiunale di a Salute, Farmacia
EMISSIONE: A FDA avverte chì l'usu di AINE intornu à 20 settimane o più tardi in a gravidanza pò causà prublemi renali rari ma gravi in un criaturu. Questu pò purtà à bassi livelli di fluidu amnioticu chì circonda u zitellu è pussibili complicazioni.
Per i FANS prescritti, a FDA richiede cambiamenti à l'infurmazioni di prescrizione per descrive u risicu di prublemi renali in i zitelli chì nascenu chì risultanu in bassu fluidu amnioticu.
Per i FANS senza prescrizione (OTC) destinati à esse aduprati in adulti, FDA aghjurnerà dinò l'etichette Fatti di Droga, dispunibuli à: http://bit.ly/2Uadlbz. Queste etichette prevenenu dighjà di evità l'usu di FANS durante l'ultimi 3 mesi di gravidanza perchè i medicinali ponu causà prublemi in u fatu o complicazioni durante a consegna. L'etichettatura Drug Facts dighjà cunsiglianu à e donne incinte è chì allattanu di dumandà à un prufessiunale sanitariu prima di aduprà sti medicinali.
CUNDIZIONE:
FANS
- sò una classa di medicinali dispunibuli per prescrizione è OTC. Sò alcuni di i medicini più comunemente usati per u dolore è a frebba.
- sò usati per trattà e condizioni mediche cum'è l'artrite, crampi mestruali, mal di testa, raffreddori è influenza.
- u travagliu bluccendu a produzzione di certi chimichi in u corpu chì causanu inflammazioni.
- sò dispunibili solu è cumbinati cù altri medicini. Esempii di FANS includenu aspirina, ibuprofene, naproxen, diclofenac è celecoxib.
L'effetti secundarii cumuni di i FANS includenu: dolore di stomacu, stinzia, diarrea, gas, ardori di stomacu, nausea, vomitu è vertigini.
RACCOMANDAZIONE:
Cunsumatori / Pazienti
- Se site incinta, ùn aduprate micca AINE à 20 settimane o dopu in a gravidanza, a menu chì ùn sia micca cunsigliatu specificamente da u vostru prufessiunale sanitariu perchè sti medicinali ponu causà prublemi à u vostru nascitu.
- Parechji medicinali OTC cuntenenu AINE, cumprese quelle aduprate per u dolore, i raffreddori, l'influenza, è l'insonnia, dunque hè impurtante di leghje l'etichette Fatti di Droga, dispunibuli à: http://bit.ly/2Uadlbz, per sapè se i medicinali cuntenenu FANS.
- Parlate cù u vostru prufessiunale di a salute o farmacista se avete dumande o preoccupazioni nantu à i FANS o chì medicinali li cuntenenu.
- Altri medicini, cum'è l'acetaminofene, sò dispunibuli per trattà u dolore è a frebba durante a gravidanza. Parlate cù u vostru farmacista o prufessiunale sanitariu per l'aiutu per decide quale puderia esse u megliu.
Prufessiunali Sanitarii
- A FDA ricumanda chì i prufessiunali sanitarii duveranu limità a prescrizione di i FANS trà 20 à 30 settimane di gravidanza è evità di prescriverli dopu 30 settimane di gravidanza. Se u trattamentu AINE hè determinatu necessariu, limitate l'usu à a dosa efficace più bassa è a durata più corta pussibule. Cunsiderate u monitoru ultrasonicu di u fluidu amnioticu se u trattamentu NSAID si estende oltre 48 ore è discontinuà u NSAID se si trova oligohydramnios. A FDA avverte chì l'usu di AINE intornu à 20 settimane di gestazione o più tardi in a gravidanza pò causà disfunzione renale fetale chì porta à oligoidramnios è, in certi casi, indebolimentu renale neonatale.
- Questi risultati avversi si vedenu, in media, dopu à ghjorni à settimane di trattamentu, ancu se oligohydramnios hè statu raramente segnalatu appena 48 ore dopu l'iniziu di l'AINE.
- Oligohydramnios hè spessu, ma micca sempre, riversibile cù a discontinuazione di u trattamentu.
- E cumplicazioni di oligohydramnios prolungati ponu includere contratture di i membri è ritardata a maturazione pulmonare. In certi casi post-vendita di alterazione di a funzione renale neonatale, eranu necessarie procedure invasive cum'è trasfusione di scambiu o dialisi.
- Se u trattamentu AINE hè cunsideratu necessariu trà 20 à 30 settimane di gravidanza, limite l'usu à a dosa efficace più bassa è a durata più corta pussibule. Cum'è attualmente descrittu in l'etichette NSAID, evitate di prescrivere AINE à 30 settimane è più tardi in a gravidanza per via di u risicu addizionale di chjusura prematura di u duttus arteriosus fetale.
- E raccomandazioni sopra menzionate ùn si applicanu micca à l'aspirina à bassa dose di 81 mg prescritta per certe condizioni in gravidanza.
- Cunsiderate u monitoru ultrasonicu di u fluidu amnioticu se u trattamentu NSAID si estende oltre 48 ore. Cessate u NSAID se oligohydramnios si verifica è seguitate secondu a pratica clinica.
Per saperne di più infurmazioni visitate u situ web di a FDA à: http://www.fda.gov/Safety/MedWatch/SafetyInformation è http://www.fda.gov/Drugs/DrugSafety.
E persone chì piglianu antiinfiammatori non steroidali (AINE) (eccettu à l'aspirina) cume u meclofenamatu ponu avè un risicu più elevatu di avè un infartu o un colpu di e persone chì ùn piglianu micca sti medicamenti. Questi eventi ponu accadere senza avvertimentu è ponu causà a morte. Stu risicu pò esse più altu per e persone chì piglianu AINE per un bellu pezzu. Dìite à u vostru duttore se voi o qualcunu di a vostra famiglia hà o hà mai avutu malatie cardiache, un attaccu di core, o un colpu, se fumate, è sì avete o avete mai avutu colesterolu altu, pressione alta, o diabete. Uttenite subitu assistenza medica d'urgenza se sperimentate unu di i sintomi seguenti: dulore toracicu, mancanza di respiru, debolezza in una parte o in un latu di u corpu, o discorsu slurred.
Se sarete sottoposti à un innesto di bypass di l'arteria coronaria (CABG; un tipu di chirurgia cardiaca), ùn duvete micca piglià meclofenamatu ghjustu prima o subitu dopu a chirurgia.
I FANS cum'è meclofenamate ponu causà ulceri, sanguinamentu, o fori in u stomacu o in l'intestinu. Questi prublemi ponu sviluppà in ogni mumentu durante u trattamentu, ponu accadere senza sintomi d'avvertimentu, è ponu causà a morte. U risicu pò esse più altu per e persone chì piglianu AINE per un bellu pezzu, anu più vechje di età, anu una salute povera, o beie una grande quantità di alcolu mentre piglianu meclofenamate. Dìite à u vostru duttore se pigliate qualcunu di i seguenti medicazione: anticoagulanti ('diluenti di sangue') cum'è warfarina (Coumadin); aspirina; altri AINE cum'è ibuprofen (Advil, Motrin) è naproxen (Aleve, Naprosyn); o steroidi orali cum'è dexamethasone (Decadron, Dexone), methylprednisolone (Medrol), è prednisone (Deltasone). Dì ancu à u vostru duttore se avete o avete mai avutu ulcere, sanguinamentu in u stomacu o in l'intestini, o altri disordini di sangu. Se sperimentate unu di i sintomi seguenti, smette di piglià meclofenamatu è chjamate u vostru duttore: dolore di stomacu, ardori di stomacu, vomitu sanguinariu o chì sembra fondu di caffè, sangue in feci, o feci nere è tarrate.
Mantene tutti l'appuntamenti cù u vostru duttore è u laburatoriu. U vostru duttore seguiterà i vostri sintomi attentamente è urdinerà probabilmente certe prove per verificà a risposta di u vostru corpu à u meclofenamatu. Assicuratevi di dì à u vostru duttore cumu si senti per chì u vostru duttore pò prescrive a quantità curretta di medicazione per trattà a vostra situazione cù u risicu più bassu di effetti collaterali gravi.
U vostru duttore o farmacista vi darà a scheda di l'infurmazione di u paziente di u fabbricante (Guida di Medicazione) quandu cuminciate u trattamentu cù meclofenamate è ogni volta chì riempite a vostra prescrizione. Leghjite attentamente l'infurmazioni è dumandate à u vostru duttore o farmacista se avete qualchì domanda. Pudete ancu visità u situ di a Food and Drug Administration (FDA) (http://www.fda.gov/Drugs) per ottene a Guida di Medicazione.
Meclofenamate hè adupratu per alleviare u dolore, a tenerezza, u gonfiore, è a rigidità causata da l'artrosi (artrite causata da una ripartizione di u rivestimentu di e articolazioni) è l'artrite reumatoide (artrite causata da u gonfiore di u rivestimentu di e articolazioni). Hè ancu adupratu per alleviare altri tippi di dolore lieve à moderatu, cumpresu u dolore menstruale (dolore chì accade prima o durante un periodu mestruale). Pò esse ancu adupratu per diminuisce u sanguinamentu in e donne chì anu una perdita di sangue menstruale anormalmente pesante. Meclofenamate hè in una classa di medicinali chjamati AINE. Funziona fermendu a produzzione di u corpu di una sostanza chì provoca dolore, frebba è infiammazione.
Meclofenamate vene cum'è una capsula da piglià per bocca. Hè di solitu pigliatu trè o quattru volte à ghjornu per l'artrite, trè volte à ghjornu per a perdita di sangue menstruale pesante, o ogni 4 à 6 ore cum'è necessariu per u dolore. U meclofenamatu pò esse presu cun cibu o latte per prevene a nausea. Se pigliate meclofenamate regolarmente, pigliate à listessa volta ogni ghjornu. Seguitate attentamente e indicazioni nantu à a vostra etichetta di prescrizione, è dumandate à u vostru duttore o farmacista di spiegà qualsiasi parte chì ùn capite micca. Pigliate meclofenamate esattamente cumu indicatu. Ùn ne pigliate micca più o menu o ne pigliate più spessu di u prescrittu da u vostru duttore.
Se pigliate meclofenamate per riduce un sanguinamentu menstruale pesante, u vostru sanguinamentu deve diminuisce durante u vostru trattamentu. Chjamate u vostru duttore se u so sangu ùn diminuisce o se sperimentate spotting o sanguinamentu trà i periodi mestruali.
Se pigliate meclofenamate per alleviare i sintomi di l'artrite, i vostri sintomi ponu cumincià à migliurà in pochi ghjorni. Pò piglià 2 à 3 settimane o più per voi per sente u benefiziu sanu di meclofenamate.
U Meclofenamatu hè ancu usatu per trattà a spondiliti anchilosante (artrite chì affetta principalmente a spina dorsale), l'artrite gotica (dolore articulare causatu da l'accumulazione di certe sostanze in l'articuli), è l'artrite psoriatica (artrite chì si verifica cù una malattia di a pelle di lunga durata chì provoca scaling è gonfiore). Parlate cù u vostru duttore nantu à i risichi di l'usu di sta medicazione per trattà a vostra situazione.
Stu medicamentu hè qualchì volta prescrittu per altri usi; dumandate à u vostru duttore o spiegatoriu per più infurmazione.
Prima di piglià meclofenamate,
- dite à u vostru duttore è farmacistu sì sì allergicu à meclofenamate, aspirina, o altri FANS cume ibuprofen (Advil, Motrin) è naproxen (Aleve, Naprosyn), qualsiasi altri medicamenti, o qualsiasi ingredienti inattivi in capsule di meclofenamate. Chiede à u to farmacista una lista di l'ingredienti inattivi.
- dite à u vostru duttore è farmacistu ciò chì prescrive è medicazione senza prescrizione, vitamine, supplementi nutrizionali è prudutti di erbe chì state pigliendu o pensate di piglià. Assicuratevi di menziunà i medicazione elencati in a sezione AVVERTENZA IMPORTANTE è unu di i seguenti: inhibitori di l'enzima di conversione di l'angiotensina (ACE) cume benazepril (Lotensin), captopril (Capoten), enalapril (Vasotec), fosinopril (Monopril), lisinopril ( Prinivil, Zestril), moexipril (Univasc), perindopril (Aceon), quinapril (Accupril), ramipril (Altace) è trandolapril (Mavik); diuretici ('pilule d'acqua'); litiu (Eskalith, Lithobid); è metotrexatu (Rheumatrex). U vostru duttore pò avè bisognu di cambià e dosi di i vostri medicazione o monitorà attentamente per effetti collaterali.
- dite à u vostru duttore se avete o avete mai avutu una di e cundizioni menzionate in a sezione AVVERTENZA IMPORTANTE o l'asma, soprattuttu sì avete ancu nasu imbottitu o seculu o polipi nasali (gonfiore di u rivestimentu di u nasu); gonfiore di e mani, di i pedi, di e cavichje, o di e ghjambe; o malatie di fegatu o di rene.
- dite à u vostru duttore se site incinta, soprattuttu se site in l'ultimi mesi di a vostra gravidanza, avete intenzione di esse incinta, o chì stai allattendu. Se site incinta mentre pigliate meclofenamate, chjamate u vostru duttore.
- parlate cù u vostru duttore nantu à i risichi è i vantaghji di piglià meclofenamate se avete 75 anni o più. Ùn pigliate micca stu medicamentu per un periudu di tempu più longu o à una dosi più alta di quella cunsigliata da u vostru duttore.
- se avete una chirurgia, inclusa una chirurgia dentale, dite à u duttore o dentistu chì state pigliendu meclofenamatu.
A menu chì u vostru duttore ùn vi dice altrimente, continuate a vostra dieta normale.
Pigliate a dose mancata appena vi ne arricurdate. Tuttavia, se hè quasi u tempu per a prossima dose, saltate a dose mancata è continuate u vostru calendariu di dosaggio regulare. Ùn pigliate micca una doppia dose per compensà una mancata.
Meclofenamate pò causà effetti collaterali. Dìite à u vostru duttore se unu di sti sintomi sò severi o ùn si ne vanu:
- diarrea
- stinimentu
- gasu
- piache in bocca
- mal di testa
- sunendu in l'arechje
Alcuni effetti secondari ponu esse seri. Se sperimentate unu di i sintomi seguenti, o quelli menzionati in a sezione AVVERTENZA IMPORTANTE, chjamate immediatamente u vostru duttore. Ùn pigliate più meclofenamatu finu à parlà cù u vostru duttore.
- visione sfocata
- guadagnu di pisu senza spiegazione
- frebba
- vesciche
- rash
- pruritu
- urticaria
- gonfiore di l'ochji, di a faccia, di e labbre, di a lingua, di a gola, di e bracce, di e mani, di i pedi, di e cavichje, o di a gamba bassa
- ronca
- difficultà per respira o ingujata
- ingiallimentu di a pelle o di l'ochji
- stanchezza eccessiva
- sanguinamentu insolitu o contusioni
- mancanza d'energia
- nausea
- perdita di l'appetitu
- dulore in a parte suprana dritta di u stomacu
- sintomi simuli à l'influenza
- pelle pallida
- battutu di core veloce
- urina turbia, sculurita o sanguinosa
- mal di schiena
- urinazione difficiule o dolorosa
Meclofenamate pò causà altri effetti collaterali. Chjamate u vostru duttore se avete qualchì problema insolitu mentre piglianu stu medicamentu.
Se sperimentate un effetti collaterali gravi, voi o u vostru duttore pudete mandà un rapportu à u prugramma MedWatch di Avvenimentu Avversu MedWatch di a Food and Drug Administration (FDA) in linea (http://www.fda.gov/Safety/MedWatch) o per telefunu ( 1-800-332-1088).
Mantene stu medicamentu in u contenitore ch'ellu hè entratu, ben chiusu, è fora di a portata di i zitelli. Guardà à temperatura ambiente è luntanu da u calore eccessivu è l'umidità (micca in u bagnu).
Hè impurtante di tene tutti i medicamenti fora di vista è di a portata di i zitelli chì parechji contenitori (cume i pastiglieri settimanali è quelli per gocce d'occhi, creme, patch è inalatori) ùn sò micca resistenti à i zitelli è i zitelli ponu apre facilmente. Per prutege i zitelli da avvelenamentu, chjude sempre i tappi di sicurezza è pone subitu u medicamentu in un locu sicuru - quellu chì hè alzatu è luntanu è fora di a so vista è di a so portata. http://www.upandaway.org
I medicamenti inutili devenu esse smaltiti in modi speciali per assicurà chì l'animali domestici, i zitelli è altre persone ùn li possanu micca cunsumà. Tuttavia, ùn duvete micca lavà questu medicamentu in i bagni. Invece, u megliu modu per dispunisce i vostri medicazione hè attraversu un prugramma di ripresa di medicina. Parlate cù u vostru farmacista o cuntattate u vostru dipartimentu lucale / riciclaggio per amparà nantu à i prugrammi di ripresa in a vostra comunità. Vede u situ web di Disposizione Sicura di Medicinali di a FDA (http://goo.gl/c4Rm4p) per più infurmazione sè ùn avete micca accessu à un prugramma di ripresa.
In casu di overdose, chjamate a linea d'aiutu di cuntrollu di velenu à 1-800-222-1222. L'infurmazioni sò ancu dispunibili in ligna à https://www.poisonhelp.org/help. Se a vittima hè cascata, hà avutu un attaccu, hà prublemi di respirazione, o ùn pò esse risvegliata, chjamate subitu i servizii d'urgenza à u 911.
I sintomi di overdoses ponu include:
- cumpurtamentu chì ùn hà micca sensu
- agitazione
- attacchi
- diminuzione di urinazione
Ùn lasciate micca à nimu altru piglià u vostru medicamentu. Fate à u vostru farmacista tutte e dumande chì avete nantu à a ricarica di a vostra prescription.
Hè impurtante per voi di tene un elencu scrittu di tutti i medicinali prescritti è senza prescrizione (senza prescrizione) chì state pigliendu, è ancu qualsiasi pruduttu cum'è vitamine, minerali, o altri supplementi dietetichi. Duvete purtà sta lista cun voi ogni volta chì visitate un duttore o sì site ammessu in un ospedale. Hè dinò infurmazione impurtante da purtà cun voi in casu d'emergenza.
- Meclodiu®¶
- Meclomen®¶
¶ Stu pruduttu di marca ùn hè più nantu à u mercatu. Alternative generiche ponu esse dispunibili.
Ultima Revisione - 15/11/2020