Cumu aduprà l'Acacia per guarì e ferite
Cuntenutu
- À chì serve l'Acacia?
- Pruprietà di l'Acacia
- Effetti Side di l'Acacia
- Contra l'indicazioni di l'Acacia
- Ligame utile:
Per aduprà l'Acacia cum'è guaritore per chjude piccule ferite nantu à a pelle, hè cunsigliatu di applicà una cumpressa in situ. Per aduprà l'Acacia per aumentà l'appetitu o trattà l'influenza o u fretu, deve esse cunsumatu in forma di tè.
- Tè d'acacia: Mette 1 cucchiainu di corteccia d'acacia in una tazza d'acqua bollente è lasciate riposà per pochi minuti. Strain and take 2 volte à ghjornu.
- Cumpressu d'Acacia: Dilute 20 ml di tintura di corteccia d'acacia in 500 ml d'acqua è applica à u locu desideratu per u sollievu di u dolore.
L'acacia hè una pianta medicinali, cunnisciuta popularmente cum'è Angico, ampiamente aduprata per u trattamentu di e ferite di a pelle, di e malatie respiratorie è dermatologiche. A parte aduprata di l'acacia sò e so foglie, fiori è semi, essendu aduprate in forma di tè o cumpresse.
U so nome scientificu hè Acacia horrida L. è hà piccule foglie verdi è fiori gialli. Pò esse facilmente acquistatu in butteghe è mercati di alimenti sani, in forma di pianta è tè.
À chì serve l'Acacia?
L'Acacia serve per trattà casi di debolezza, mancanza d'appetitu, rachitismi, malatie respiratorie cum'è bronchite, asma, faringite è tubercolosi, oltre à esse eccellenti in u trattamentu di ferite, ulceri, diarrea è leucorrea.
Pruprietà di l'Acacia
E pruprietà principali di l'acacia sò relative à a so azzione antibiotica, antimicrobiana, stimulante è curativa.
Effetti Side di l'Acacia
L'acacia, quandu hè presa in eccessu, pò avè effetti collaterali cum'è allucinazioni.
Contra l'indicazioni di l'Acacia
L'Acacia hè contraindicata per i zitelli sottu 12 anni, durante a gravidanza, l'allattamentu è in l'anziani.
Ligame utile:
- Rimediu casanu per u fisheye