Autore: Frank Hunt
Data Di Creazione: 17 Marzu 2021
Aghjurnamentu Di Data: 1 Aprile 2025
Anonim
Annegamentu secondariu (seccu): chì hè, sintomi è chì fà - Salute
Annegamentu secondariu (seccu): chì hè, sintomi è chì fà - Salute

Cuntenutu

E spressioni "annegamentu sicundariu" o "annegamentu seccu" sò aduprate popularmente per discrive situazioni in chì a persona finisce per more dopu, qualchì ora nanzu, dopu avè passatu una situazione di quasi annegamentu. Tuttavia, questi termini ùn sò micca ricunnisciuti da a cumunità medica.

Questu hè perchè, se a persona hà attraversu un episodiu di quasi annegamentu, ma ùn mostra micca sintomi è respira normalmente, ùn hè micca in periculu di morte è ùn deve micca esse preoccupatu per "affucazione secondaria".

Tuttavia, se a persona hè stata salvata è ancora, in e prime 8 ore, hà sintomi cum'è tosse, mal di testa, sonnolenza o difficoltà à respirà, deve esse valutata à l'ospedale per assicurà chì ùn ci sia alcuna infiammazione di e vie aeree chì pò mette a minaccia di vita.

Principali sintomi

A persona chì sperimenta un "affucamentu seccu" pò respirà normalmente è pudè parlà o manghjà, ma dopu qualchì tempu pò avè i seguenti segni è sintomi:


  • Mal di testa;
  • Somnolenza;
  • Stanchezza eccessiva;
  • Schiuma chì esce da a bocca;
  • Difficultà à respirà;
  • Dolore di pettu;
  • Tosse custante;
  • Difficultà à parlà o à cumunicà;
  • Cunfusione mentale;
  • Frebba.

Sti segni è sintomi cumpariscenu di solitu finu à 8 ore dopu à l'episodiu di quasi annegazione, chì pò accade nantu à e spiagge, laghi, fiumi o stagni, ma chì ponu cumparisce ancu dopu l'ispirazione di u vomitu stessu.

Cosa da fà se suspettate di annegà secondu

In casu di quasi annegamentu, hè assai impurtante chì a persona, a famiglia è l'amichi fessinu attenzione à l'aspettu di i sintomi durante e prime 8 ore.

S'ellu ci hè un suspettu di "annegamentu secondariu", SAMU duveria esse chjamatu, chjamendu u numeru 192, spiegendu ciò chì accade o purtendu a persona immediatamente à l'ospedale per esami, cume i raggi X è l'ossimetria, per verificà a funzione respiratoria.


Dopu à u diagnosticu, u duttore pò prescrive l'usu di una maschera di ossigenu è di farmaci per facilità a rimozione di u fluidu da i pulmoni. In i casi i più gravi, a persona pò avè bisognu di esse ricusata per assicurà a respirazione cù l'aiutu di dispositivi.

Sapete chì fà in casu d'annegamentu cù l'acqua è cumu evità sta situazione.

Articuli Novi

6 dumande cumune nantu à l'anemia

6 dumande cumune nantu à l'anemia

L'anemia hè una cundizione chì provoca intomi cum'è tanchezza, pallore, perdita di capelli è unghie debuli, è hè diagno ticata effettuendu un te t di angue in u q...
Tè di camomilla per u diabete

Tè di camomilla per u diabete

U tè di camomilla cù cannella hè un bon rimediu ca anu per prevene cumplicazioni di u tippu 2 di diabete, cume a cecità è i danni à i nervi è à i reni, perch...