À chì serve l'Ioduru di Potassiu?
Cuntenutu
- Indicazioni
- U prezzu
- Cumu piglià
- Per u trattamentu di prublemi pulmonari
- Per u trattamentu di e carenze nutrizionali
- Per u trattamentu di l'esposizione à a radioattività
- Effetti secondari
- Contraindicazioni
L'ioduru di potassiu pò esse adupratu per trattà diversi prublemi, cume per aiutà à espulsione di sputum o per trattà carenze nutrizionali o casi di esposizione à a radioattività.
Questu rimediu si pò truvà in forma di sciroppu o pastiglia è hè un elementu cù pruprietà anti-radioattive, chì prutegge a tiroide è tuttu u sistema endocrinu di u corpu, in più di avè ancu proprietà espettoranti.
Indicazioni
Ioduru di potassiu hè indicatu per u trattamentu di prublemi pulmonari cum'è asma bronchiale, bronchite, enfisema pulmonare, carenze nutrizionali è per u trattamentu di casi induve l'esposizione à a radiazione hè accaduta.
U prezzu
U prezzu di ioduru di potassiu varia trà 4 è 16 reai, è pò esse acquistatu in una farmacia convenzionale, farmacia o negozi in linea.
Cumu piglià
Per u trattamentu di prublemi pulmonari
- I zitelli più di 2 anni: deve esse pigliatu trà 5 à 10 ml di sciroppu, presu 3 volte à ghjornu secondu l'istruzzioni date da u duttore.
- Adulti: 20 ml di sciroppu hè cunsigliatu, purtatu finu à un massimu di 4 volte à ghjornu, secondu l'istruzzioni di u duttore.
Per u trattamentu di e carenze nutrizionali
- Adulti è zitelli di più di 12 anni: deve esse pigliatu trà 120 à 150 microgrammi à ghjornu, secondu l'istruzzioni date da u duttore.
- Donne incinte è chì allattanu: deve esse pigliatu trà 200 à 300 microgrammi à ghjornu, secondu l'istruzzioni date da u duttore.
Per u trattamentu di l'esposizione à a radioattività
- In questi casi, se hè pussibule, ioduru di potassiu deve esse amministratu dopu l'esposizione à u nuvulu radiuattivu, o finu à 24 ore dopu l'esposizione, è dopu questu tempu l'effettu di u medicamentu serà di menu in menu postu chì u corpu averà assorbitu una parte di u radiazzioni.
Effetti secondari
Alcuni di l'effetti secondari di ioduru di potassiu ponu includere una pruduzzione aumentata di saliva, gustu metallicu in bocca, denti dolorosi è gengive, prublemi in bocca è glàndule salivari, dimensione ingrandita di a glàndula tiroidea, livelli assai alti o bassi di l'hormone di tiroide, nausea , dulore addominale o urticaria nantu à a pelle.
Contraindicazioni
Ioduru di potassiu hè contraindicatu durante a gravidanza è l'allattamentu, per i pazienti cun tuberculosi, malattia di Addison, bronchite acuta, ipertiroidismu sintomaticu o adenoma di tiroide, pazienti cù malattie renali o disidratazione è per pazienti cù allergia à iodiu o à qualsiasi cumpunenti di iodiu.