Autore: Eric Farmer
Data Di Creazione: 4 Marzu 2021
Aghjurnamentu Di Data: 1 Dicembre 2024
Anonim
U Skateboarder Non-Binariu Alana Smith Posta un Messagiu Putente Dopu à a Competizione à l'Olimpiadi di Tokyo - Vita Di Vita
U Skateboarder Non-Binariu Alana Smith Posta un Messagiu Putente Dopu à a Competizione à l'Olimpiadi di Tokyo - Vita Di Vita

Cuntenutu

U skateboarder americanu è a prima volta olimpica Alana Smith hà continuatu à ispirà l'altri sia in i ghjochi di Tokyo sia fora. Smith, chì si identifica cum'è micca binariu hà spartutu un missaghju putente lunedì annantu à Instagram dopu à avè participatu à l'eventu di skateboard in strada di e donne, in u quale anu finitu l'ultimu in u terzu calore di quattru dumenica.

"Chì una corsa salvatica di f-king ... U mo scopu di vene in questu era esse felice è esse una rapprisintazioni visuale per l'omu cum'è mè", hà scrittu Smith in u so postu. "Per a prima volta in a mo vita sana, sò fieru di a persona chì aghju travagliatu per diventà. Aghju sceltu a mo felicità piuttostu chì i medaglia."

Smith era unu di l'atleti 12 sfruttati per rapprisintà i Stati Uniti in u skateboard l'estate à l'Olimpiadi mentre u sport hà fattu u so debutu tantu aspettatu. In u post d'Instagram di u luni, Smith hà aghjustatu chì "di tuttu ciò ch'e aghju fattu, vulia marchjà fora di questu sapendu chì ERA UNAPOLOGETICAMENTE eru eiu è eru veramente surridente. U sintimu in u mo core dice chì l'aghju fattu".


In u cuncorsu inaugurale di skateboard di strada di e donne dumenica, u Giapponese Momiji Nishiya hà pigliatu l'oru, seguita da a brasiliana Rayssa Leal cù l'argentu, è Funa Nakayama, ancu di u Giappone, cù u bronzu. Riflessendu nantu à u so tempu à l'Olimpiadi Lunedì, Smith - chì avia digià apertu nantu à un precedente tentativu di suicidiu - hà dettu chì "si sentenu felici di esse vivi è sentenu chì sò destinatu à esse quì per forse a prima volta in un bellu pezzu .... Hè tuttu ciò chì aghju sempre dumandatu ".

"A notte scorsa aghju avutu un mumentu nantu à u balcone, ùn sò micca religiosu o avè nimu / qualcosa chì parlu. A notte passata aghju ringraziatu à quellu chì era quì fora chì m'hà datu l'uppurtunità di ùn lascià micca stu mondu a notte ch'e aghju messu in u locu. à mezu à a strada ", hà dettu Smith nantu à Instagram, chì poi ringraziò tutti "chì anu sustinutu [li] attraversu tante ondate di vita".

"Ùn puderebbe aspittà per skate per l'amore di novu, micca solu per un cuncorsu, chì hè salvaticu cunzidennu chì un cuncorsu m'hà aiutatu à truvà u mo amore per ellu", cuntinuanu.


Smith hè statu inundatu d'amore da l'amatori nantu à e social media durante u weekend, nutendu cumu avianu scrittu i so pronomi, "elli / elli", nantu à u so skateboard. "Ùn pensu micca chì seraghju mai felice cum'è Alana Smith mentre stanu à skate in l'Olimpiadi", hà tweetatu un spettatore dumenica.

Micca tuttu hè andatu tranquillu per Smith à l'Olimpiadi, quantunque, cume certi cummentatori l'avianu sbagliatu mentre analizavanu e so prestazioni. Si dice chì l'atleta hà spartutu video nantu à e so storie d'Instagram di i fan chì anu currettu l'analisti durante i Ghjochi, secondu OGGI. NBC Sports hà publicatu dapoi una scusa.

"NBC Sports s'impegna à - è capisce l'impurtanza di - aduprà prunomi curretti per tutti in e nostre piattaforme", secondu NBC via una dichjarazione, cum'è informatu in un comunicatu di stampa da GLAAD, l'Alleanza Gay è Lesbica Contra a Difamazione. "Mentre i nostri cummentatori usavanu i prunomi curretti in a nostra cobertura, avemu trasmessu un alimentu internaziunale chì ùn era micca pruduttu da NBCUniversal chì hà sbagliatu l'Olimpianu Alana Smith. Ci dispiace stu errore è scusemu à Alana è i nostri spettatori."


In più di Smith, più di 160 atleti LGBTQ + di parechji paesi sò in cumpetizione à l'Olimpiadi di Tokyo, secondu Outsports. Quinn, midfielder in a squadra di football di e donne canadese, hè a prima atleta transgender apertamente gay à cumpete in l'Olimpiadi. Laurel Hubbard, una donna transessuale, hè ancu in cuncurrenza per a Nova Zelanda in u cuncorsu di sollevamentu di pesi.

Ancu se i Ghjochi di Tokyo sò stati affascinati da parechje trame appassiunate dighjà, cumpresa a decisione di a ginnasta Simone Biles di dà priorità à a so salute mentale sopra tuttu, ùn ci hè dubbitu chì Smith è e so parolle ispiratrici anu fattu una marca annantu à i Ghjochi Olimpichi per sempre.

Rivista per

Publicità

Cunsigliatu Per Voi

Macroglossia

Macroglossia

A macroglo ia hè un di ordine induve a lingua hè più grande di u normale.A macroglo ia hè più pe u cau ata da una cre cita di a quantità di te uti nantu à a lingua, ...
Anoscopia

Anoscopia

L'ano copia hè un metudu per guardà: AnuCanale analeRettu inferioreA prucedura i face di olitu in un duttore.Un e ame rettale digitale hè fattu prima. Dopu, un trumentu lubrificatu ...