Autore: Roger Morrison
Data Di Creazione: 2 Sittembre 2021
Aghjurnamentu Di Data: 11 Maghju 2024
Anonim
Belgium Visa 2022 [100% ACCEPTED] | Apply step by step with me (Subtitled)
Video: Belgium Visa 2022 [100% ACCEPTED] | Apply step by step with me (Subtitled)

Cuntenutu

L'alimentazione di i zitelli principia cù u latte maternu o u biberon finu à 4-6 mesi è dopu sò introdutti alimenti più solidi, cum'è porridge, purè è alimenti semi-solidi. À partesi da 8 mesi, a maiò parte di i zitelli sò capaci di piglià l'alimentu in e so mani è di mette lu in bocca. Infine, dopu à l'età di 12 mesi, sò di solitu capaci di cunsumà i stessi alimenti cum'è u restu di a famiglia, è ponu esse inclusi in u tavulinu di a famiglia.

U zitellu hà bisognu di 6 pranzi ogni ghjornu: colazione, spuntinu à meziornu, pranzu, spuntinu dopu meziornu, cena è cena. Inoltre, certi criaturi sentenu sempre u bisognu di allattà di notte, avendu un pastu in più. Quandu u zitellu ghjunghje à 1 annu, solu a colazione è a cena devenu cuntene latte è tutti l'altri pasti devenu esse manghjati cun alimenti solidi, manghjati cù una cucchiaia.

Hè impurtante di verificà chì ùn ci sia micca pezzi di alimenti chì ponu causà soffocamentu.6-7Yogurt naturale senza zuccheru è furmagliu grattatu. Cookie di tippu Maria, per chì u zitellu possi tene cù e so mani. U porridge pò esse inclusu: risu, granu, avena, orzu, granu è segale.U porridge pò esse preparatu cù latte maternu o latte adattatu.7-8Cuminciate à offre carne di pollo disossata.Evite di dà carni rosse. L'alimentu deve avè una cunsistenza dolce o semi-solida.9-12Cumincià à offre u pesciu è l'ovu sanu. Da quì si pò digià manghjà risu cù fasgioli è carne rossa in picculi pezzi disossati.Seguitate una dieta sana è equilibrata, cù pochi grassi è zucaroli

Questu hè solu un schema generale di alimentazione infantile, è u pediatra puderà adattallu secondu e necessità di ogni zitellu.


* * * L'introduzione di alimenti allergenici cum'è ova, arachidi o pesci duveria accade trà 4 è 6 mesi d'età, secondu a Società Americana di Pediatria, chì alcuni suggerenu chì pò diminuisce u risicu di u zitellu chì sviluppi alimenti allergii. Questa guida pò esse seguitata ancu per i zitelli cù una storia familiare di allergie è / o cun eczema severu, tuttavia, deve esse fattu sottu a supervisione di un pediatra.

Hè impurtante per evità certi alimenti durante u primu annu di vita chì pò causà risicu di soffocamentu cum'è popcorn, uva passa, uva, carne dura, chewing gum, caramelle, salsicce, arachidi o noci, per esempiu.

Quandu si principia l'introduzione di l'alimentu

Di solitu, trà 4 è 6 mesi di età, u criaturu mostra i primi segni di esse prontu à cumincià à manghjà, cum'è osservà è interessassi à l'alimentu, pruvendu à piglià l'alimentu o ancu purtallu in bocca. Inoltre, hè impurtante di cumincià à manghjà solu quandu u zitellu hè capace di pusà solu, per ch'ellu ùn ci sia risicu di soffocà.


Per intruduce l'alimentu, un alimentu deve esse datu à a volta, cun un intervallu di pochi ghjorni, affinchì si possa osservà a tolleranza è l'accettazione, verificendu s'ellu ci sò allergie, vomitu o diarrea.

In e prime settimane, si raccomanda chì l'alimentu sia bè schiacciatu è tinsu, è a consistenza di l'alimentu deve progressà gradualmente, quandu u zitellu sia capace di manghjà a consistenza attuale senza soffocà.

Quantu duverebbe manghjà u zitellu

L'introduzione di l'alimentu deve cumincià cù 2 cucchiai di cibo è, dopu avè abituatu, u zitellu pò manghjà 3 cucchiai. Se accettate i 3 cucchiai, pudete aumentà lentamente a quantità, se ùn accettate micca, quellu ammontu deve esse divisu per tutta a ghjurnata. Da 6 à 8 mesi, duvete offre 2 à 3 pasti à u ghjornu, è ancu 1 à 2 spuntini. Da 8 mesi in poi, duvete avè 2 à 3 pasti è 2 à 3 spuntini.

A quantità di alimentu è u numeru di volte chì u zitellu dependerà di a quantità di calorie da ogni alimentu, dunque hè megliu riceve una guida da un pediatra o nutrizionista.


Per scopre se a quantità di alimentu era sufficiente, hè assai impurtante chì i genitori sappianu identificà i segni di fame, stanchezza, sazietà o fastidiu, postu chì influenzanu u prucessu di introduzione di alimenti. I segni principali sò:

  • Fame: pruvate à mette l'alimentariu in bocca cù e mani nude o sia irritatu s'ellu ùn ci hè più alimentu;
  • Sazietà: cumincià à ghjucà cù l'alimentu o una cucchiaia;
  • Stanchezza o disconfort: diminuite a velocità à a quale masticate u vostru cibu o pruvate à tene u cibu luntanu.

U zitellu ùn hà micca un stomacu assai grande è hè vera chì l'alimenti solidi occupanu più spaziu di a stessa versione liquida. Dunque, i genitori ùn anu micca bisognu di disperà se u zitellu sembra manghjà pocu à a volta. L'impurtante ùn hè micca di rinuncià troppu prestu, è ancu di ùn furzà u zitellu à manghjà, s'ellu mostra resistenza. A variazione di sapori hè assai impurtante per u zitellu per amparà à manghjà tuttu.

Cumu preparà i pasti

Hè cunsigliatu di preparà i pasti di u zitellu separatamente da a famiglia. L'ideale hè di saltà a cipolla cù un pocu d'oliu d'oliva vergine extra è dopu aghjunghje l'acqua è e verdure (2 o 3 sfarenti per ogni suppa o purè). Tandu duverebbe impastà tuttu cù una forchetta è lasciallu in una cunsistenza micca troppu liquida, per impedisce à u zitellu di soffocà. Questu pò esse un esempiu di pranzu è cena.

Per e merendelle pudete offre iogurt naturale, senza zuccheru, è cumplementallu cù frutta macinata, cum'è a banana o a mela rasata. U porridge o porridge deve esse preparatu secondu l'istruzzioni nantu à u pacchettu, perchè alcuni devenu esse preparati cun acqua, è altri cun latte, chì pò esse latte maternu o latte adattatu, secondu l'età di u zitellu.

Scuprite u metudu BLW per lascià u vostru zitellu manghjà solu

Cosa da fà quandu u zitellu ùn vole micca manghjà

A volte u zitellu ùn vole micca manghjà, purtendu angoscia è preoccupazione per i genitori è i caregivers, ma ci sò alcune strategie chì ponu aiutà à mantene una dieta sana è diversa da a zitiddina. Fighjate i cunsiglii in u video seguente:

Chì zitellu ùn deve manghjà

U zitellu ùn deve manghjà dolci, cibi zuccherati, cibi fritti, soda è salse assai piccanti prima di 1 annu, postu chì ponu esse dannosi per u so sviluppu. Dunque, alcuni esempi di alimenti chì u zitellu ùn deve manghjà sò u latte di cicculata, u cicculata, u brigadeiro, a coxinha, u pasticcellu cù u ghjacciu o u riempimentu, a bibita dolce è u suchju industrializatu o in polvere. Vede più esempi di alimenti chì u zitellu ùn pò manghjà finu à 3 anni.

Posti Interessanti

: chì hè, chì pò causà è cumu evità lu

: chì hè, chì pò causà è cumu evità lu

U Enterobacter gergoviae, cunni ciutu ancu cum'è E. gergoviae o Pluralibacter gergoviae, hè un batteriu gram-negativu chì appartene à a famiglia di enterobatterie è ch...
Cumu si face u trattamentu di a scarlatina

Cumu si face u trattamentu di a scarlatina

A forma principale di trattamentu per a carlatina in i zitelli hè cu tituita da una ola do i di iniezione di Penicillina, ma a o pen ione orale ( ciroppu) pò ancu e e aduprata per 10 ghjorni...