Alimentazione postpartum: chì manghjà è chì evità
Cuntenutu
- Cosa da manghjà per recuperassi da a cesarea
- Cume recuperà u pesu dopu à a nascita?
- Cosa da manghjà allattendu?
- Alimenti chì devenu esse evitati in u periodu postpartum
A dieta postpartum pò esse a stessa cosa chì a donna avia prima di stà incinta, ma deve esse sana è equilibrata. Tuttavia, se una donna vole allattà, hè impurtante di manghjà, in media, 500 calorie in più di a dieta abituale, per furnisce tutti i nutrienti chì sò essenziali durante l'allattamentu.
Se a donna ùn allatta micca, è hà avutu una consegna normale, l'alimentu pò esse uguale à quellu chì avia prima di stà incinta, è ùn hè micca necessariu piglià una cura specifica. Tuttavia, hè sempre raccomandatu chì a dieta sia variata è equilibrata perchè una dieta malsana pò causà prublemi di salute, cum'è un intestinu intrappulatu o una diabete, per esempiu.
Durante u periodu post-partum, ùn sò micca necessarie restrizioni alimentarie specifiche, eccettu s'ellu ci hè una raccomandazione medica o perchè a mamma, se allatta, nota chì alcuni alimenti ponu causà disagiu à u zitellu, cum'è e coliche.
Cosa da manghjà per recuperassi da a cesarea
Ancu s'ellu ùn sò micca cunsiglii specifici nantu à ciò chì manghjà in u periodu postpartum, avè attentu à ciò chì manghjà dopu una cesariana pò aiutà à assicurà una guarigione più curretta di a ferita chirurgica.
Cusì, si raccomanda chì a dieta sia ricca in alimenti curativi, cù proteine, ferru è vitamina E, per esempiu, chì aiutanu à a furmazione di collagene è facilitanu a guarigione di a pelle. Vede altri alimenti curativi chì pudete include in a vostra dieta.
L'idratazione hè un'altra cura assai impurtante in a recuperazione postpartum di a cesareu è pò esse fatta per mezu di l'acqua, succhi di frutta è tè.
Cume recuperà u pesu dopu à a nascita?
Durante a gravidanza hè nurmale chì una crescita di pesu accada è, dopu à a nascita, hè cumunu per e donne chì volenu tornà à u so pesu prima di stà incinta, però, hè impurtante ricurdà chì a perdita di pesu deve esse lenta è graduale, postu chì diete assai restrittive ponu compromettà a produzzione di latte è ancu lascià e donne malnutrite dopu una fase cusì impurtante.
Per questu, hè essenziale mantene una dieta sana è praticà attività fisica moderata, secondu e linee guida di u duttore. L'allattamentu maternu esclusivu pò esse un bonu alliatu in a perdita di pesu perchè a produzzione di latte consuma assai calorie.
U nostru nutrizziunistu spiega cumu perde u pesu in una manera sana in u periodu postpartum:
Cosa da manghjà allattendu?
In u casu di una donna chì allatta, hè impurtante ch'ella continui à manghjà in modu sanu è equilibratu, pudendu manghjà tutti l'alimenti ch'ella hà cunsumatu prima di stà incinta. Tuttavia, se a donna capisce chì ci hè qualchì alimentu chì provoca coliche in u zitellu, deve evità di cunsumallu.
À questu stadiu, hè di primura cunsumà cibi ricchi di ferru cum'è carni, ova, fasgioli o lenticchie, è ancu alimenti chì sò fonti di calciu, cum'è u latte è i prudutti lattichi, sardi, broccoli o cavuli. Una dieta ricca in ligumi è frutti hà ancu parechji vantaghji per u corpu di a donna, è dinò l'ingestione di granu, cum'è l'avena o i cereali, è u cunsumu di grassi sani, cum'è oliu d'oliva, oleaginosi, avocado o salmone.
Inoltre, hè impurtante di beie assai acqua per assicurà l'idratazione, postu chì l'acqua hè essenziale per a produzzione di latte maternu. Scuprite più infurmazioni nantu à ciò chì a dieta di a mamma deve esse durante l'allattamentu.
Alimenti chì devenu esse evitati in u periodu postpartum
Ancu s'ellu ùn sò micca alimenti chì devenu esse evitati isolati in u periodu postpartum, ci sò alcuni esempi di alimenti chì ponu causà coliche in u zitellu di a donna chì allatta, in quale casu questi alimenti devenu esse evitati.
Per esempiu, alcuni studii sustenenu chì hè impurtante moderà u cunsumu di caffeina, bevendu menu di 200mg di caffeina per ghjornu, vale à dì, à u più 1 tazza di caffè, postu chì una piccula parte di a caffeina pò passà in u latte maternu è causà agitazione è cambiamenti in u sonnu di u zitellu.
Inoltre, u cunsumu di bevande alcoliche deve esse evitatu, chì pò causà cambiamenti in a produzzione di latte maternu è in u sonnu di u zitellu, tuttavia, se a donna vole, pò beie 1 vetru di bevande alcoliche sporadicamente, tuttavia, ella deve aspittà trà 2 3 ore per ripiglià l'allattamentu. Capite ciò chì ùn duvete micca manghjà quandu allattate.