I 7 migliori alimenti per curà l'anemia

Cuntenutu
- 1. Carne
- 2. Rini, fegatu o core di pullastru
- 3. Orzu o pane integrale
- 4. Verdura scura
- 5. Barbabietola
- 6. Fagioli neri
- 7. Frutti cù vitamina C
L'anemia hè una malattia causata da una mancanza di sangue o da una diminuzione di i globuli rossi è di l'emoglobina, chì sò incaricati di trasportà l'ossigenu in vari organi è tessuti in u corpu. Sta malattia pò purtà à l'apparizione di parechji sintomi cum'è fatica, stanchezza, debolezza, pallore è nausea, è pò esse trattata cù alimenti è aggiustamenti dietetichi.
L'alimenti chì curanu l'anemia sò ricchi di ferru, cum'è u fegatu, a carne rossa o i fasgioli, ma cunsumà qualchì alimentu riccu in vitamina C, cum'è l'aranciu, u limone o a fragola, in u listessu pastu hè ancu impurtante perchè a vitamina C migliora l'assorbimentu di u ferru à u livellu intestinale.

1. Carne
E carni rosse cuntenenu una grande quantità di ferru è vitamina B12, ghjè per quessa chì devenu esse cunsumate circa 2 à 3 volte à settimana, per luttà contr'à l'anemia. E carni bianche cuntenenu ancu ferru, ma in una quantità minore, cusì pudete alternà trà un ghjornu di carne rossa è un altru ghjornu di carne bianca cum'è pollu o tacchinu.
2. Rini, fegatu o core di pullastru
Alcune parti specifiche di carne, cum'è i reni, u fegatu è u core di pollulu cuntenenu ancu assai ferru è vitamina B12 è devenu esse manghjati in modu sanu, à a griglia o cottu, ma micca tutti i ghjorni.
3. Orzu o pane integrale
L'orzu è u pane integrale sò ricchi di ferru, allora e persone chì anu l'anemia devenu rimpiazzà u pane biancu cù stu tippu di pane.
4. Verdura scura
I vegetali cum'è u prezzemulu, l'espinaca o a ruccula ùn sò micca solu ricchi di ferru, sò ancu una fonte di calciu, vitamine, beta-carotene è fibre, eccezziunali per mantene l'equilibriu di u corpu. Dunque, un bonu modu per aduprà li hè aghjunghjenduli à insalate o zuppe.
5. Barbabietola
Per via di u so altu cuntenutu di ferru, a barbabietola hè ancu ottima per luttà contr'à l'anemia. Un bonu modu per aduprà hè mischjendu sta verdura in insalate o preparendu suchji, chì devenu esse presi ogni ghjornu. Eccu cumu fà u suchju di a barbabietola.
6. Fagioli neri
I fasgioli neri sò ricchi di ferru, ma per migliurà a so assorbenza, hè impurtante d'accumpagnà u pastu di fasgioli neri, cun suchju d'agrumi per esempiu, perchè sti frutti sò ricchi di vitamina C chì migliurà l'assorbimentu di u ferru.
7. Frutti cù vitamina C
I frutti cù vitamina C, cum'è aranciu, limonu, mandarina, pompelmo, fragola, ananas, acerola, anacardiu, fruttu di a passione, melagrana o papaia, sò ricchi di vitamina C, chì hè assai impurtante per arricchisce l'assorbimentu di u ferru prisente in l'alimentu, dunque, hè cunsigliatu di manghjà alcuni di sti alimenti fonte di vitamina C. Vede un esempiu di menu in Cumu fà una dieta ricca di ferru per curà l'anemia.
Questi cambiamenti dietetichi guarantiscenu a quantità di ferru necessariu, aumentendu a quantità di emoglobina in u sangue. Tuttavia, cunnosce u tippu di anemia è a so causa hè fundamentale per u successu di u trattamentu.
Scuprite ciò chì manghjate per curà l'anemia più veloce in u video: