Autore: Sara Rhodes
Data Di Creazione: 12 Febbraiu 2021
Aghjurnamentu Di Data: 1 Febbraiu 2025
Anonim
Aly Raisman dice chì u so 'Corpu ùn hà mai avutu u listessu' Dapoi l'Olimpiadi di u 2016 - Vita Di Vita
Aly Raisman dice chì u so 'Corpu ùn hà mai avutu u listessu' Dapoi l'Olimpiadi di u 2016 - Vita Di Vita

Cuntenutu

In l'anni precedenti à l'Olimpiadi di Estate 2012 è 2016 - è durante i Ghjochi stessi - a ginnasta Aly Raisman si ricorda di passà e so ghjurnate fendu solu trè cose: manghjà, dorme è allenassi. "Era veramente esausante, è era cum'è chì tuttu hè circundatu intornu à a ginnastica", dice Forma. "Ci hè assai pressione, è mi ricordu solu di avè ansietà tuttu u tempu".

U rigurosu regimenu era basicamente privo di ghjorni di riposu, ancu. Durante i Ghjochi, Raisman dice chì ella è i so cumpagni di squadra si esercitaranu tipicamente duie volte à u ghjornu, è à l'occasione, avianu solu una pratica - chì era cunsiderata un "ghjornu di ghjornu". I pisci di gatti eranu u principale strumentu di recuperu di Raisman, ma dà si tuttu u R&R di cui avia bisognu trà cumpetizioni back-to-back è pratiche ùn era micca faciule. "Quandu sì [fisicamente] stancu, certe volte si stanca mentalmente ancu", dice ella. "Ùn site micca cusì cunfidente, è ùn site micca veramente sensu cum'è sè stessu. Pensu chì una di e cose chì ùn si parlanu micca assai hè chì una di e parte più difficiuli hè solu sensu ripusatu è preparatu per a cumpetizione".


Cumplicendu u prublema era chì Raisman ùn avia micca risorse adeguate per piglià cura di a so salute mentale, è ùn hà micca capitu quantu stava luttendu cun ella, spiega. "Avissi trattamenti diversi dopu l'allenamentu, ma ùn capia micca chì avessi bisognu di curà a parte mentale - micca solu di ghiaccià u mo pede se avessi una ferita à a caviglia", dice u sei volte medaglia olimpica. "Pensu chì mentre più atleti parlanu, più creerà opportunità per altri atleti per esse supportati [mentalmente], ma ùn ci era veramente assai per noi ... Mi piacerebbe avè più di l'utili chì aghju avà. " (Un atleta chì esprime oghje e so preoccupazioni: Naomi Osaka.)

Ancu se a fine di i Ghjochi hè sempre venuta cun un grande suspiru di sollievu è qualchì tempu di fermu, Raisman, chì si hè ufficialmente ritiratu da a ginnastica in u 2020, dice chì u so burnout ùn hè ancu sparitu cumpletamente. "Mi sentu sempre cum'è da quandu aghju cuminciatu à allenarme di novu per l'Olimpiadi di u 2016, u mo corpu ùn hà mai avutu u listessu sensu", dice."Pensu chì eru cusì impegnatu - è ci eranu tanti altri fattori in più di a quantità di furmazione chì aghju fattu - è cusì avà cercu solu di dà mi tempu per ricuperà è riposu. Hè definitivamente un prucessu". (In u 2017, Raisman è altri ginnasti si sò presentati rivelendu chì eranu stati abusati sessualmente da l'anzianu duttore di a squadra di Ginnastica USA Larry Nassar.)


Oghje, Raisman si piglia tranquillamente in u fronte di fitness, cuncintrali in stretching, passeggiate à u tramontu, è in e rare occasioni chì ellasceglie di allenassi, fendu Pilates - un giratu di 180 gradi da a rutina straziante di a so carriera di ginnastica. "Ùn sò micca capaci di fà [Pilates] ogni ghjornu, quantu mi piacerebbe, solu perchè ùn aghju micca fisicamente a resistenza per fà", dice ella. "Ma Pilates m'hà veramente aiutatu cù i mo allenamenti è ancu mentalmente, ancu perchè mi piace cumu possu fighjà nantu à e diverse parti di u mo corpu, è mi aiuta à sentimi più forte è fiducia".

Ancu se Raisman ùn hà micca ottenutu tuttu u sustegnu chì avia bisognu per tutta a so carriera di ginnastica, si assicura chì a prossima generazione ne fessi. St'estate, serve cum'è Prughjettatrice di prugramma di ginnastica in Woodward Camp, induve allena ghjovani atleti è aiuta à reinventà u prugramma di ginnastica. "Hè statu veramente divertente è fantasticu di pudè interagisce cù i zitelli - alcuni di elli mi ricordanu di mè quandu era più chjucu", dice Raisman. Fora di u sport, Raisman hè ancu in squadra cù Olay, chì ispira 1,000 ragazze per esplorà carriere STEM cù Million Women Mentors, per diffusà a parolla nantu à l'importanza di u tutoriu. "Sò assai ispirata da e persone chì circanu di cambià u mondu, è pensu chì avè l'occasione di lascià participà più donne in quellu mondu sia cusì cruciale", aghjusta.


Ancu nantu à l'agenda di Raisman: Scuprite quale hè fora di a ginnastica, cumu pò diventà a migliore versione di sè stessa, è e pratiche esatte chì li daranu l'energia è u stress chì hà bisognu, spiega. L'Olimpiu hè sempre travagliatu nantu à e prime duie dumande esistenziali, ma finu à avà, spegne a TV è leghje in u bagnu prima di dorme invece, tagliendu u zuccheru da a so dieta, è passà u tempu cù u so cucciolo Mylo anu fattu u truccu per l'ultimi. . "Pensu chì quandu mi sentu più rilassatu, sò più me stessu, allora cercu solu di capì cumu ghjunghje nantu à una basa più consistente".

Rivista per

Publicità

Interessante Nantu À U Situ

Radiografia manuale

Radiografia manuale

Que ta prova hè una radiografia di una o di e duie mani.Una radiografia à manu hè pigliata in un dipartimentu di radiulugia di l'u pidale o in l'uffiziu di u vo tru duttore di a...
Sindrome Respiratoriu di u Mediu Oriente (MERS)

Sindrome Respiratoriu di u Mediu Oriente (MERS)

A indrome Re piratoriu di u Mediu Oriente (MER ) hè una malatia re piratoria grave chì implica principalmente e vie re piratorie uperiori. Provoca febbre, to e è mancanza di re piru. Ci...