E Donne Americane anu vintu più Medaglie à l'Olimpiadi chè a Maghjorità di i Paesi
Cuntenutu
In l'ultime settimane, e donne di talentu di u Team USA anu dimustratu esse reine di tutte e cose atletiche, purtendu a casa più medaglie à l'Olimpiadi di Rio 2016. Malgradu e sfide chì anu avutu in tuttu i ghjochi - da a copertura mediatica sessista à l'intimidazioni in i media suciali - ste signore ùn anu lasciatu chì nunda li caccessi u so successu duramente guadagnatu.
A Squadra USA hà duminatu cumpletamente l'Olimpiadi in puntuazione generale, cù omi è donne chì vincenu 121 midaglie cumbinate. In casu chì cuntate (perchè a dicemu bè, simu tutti) hè più cà qualsiasi altru paese. Di u numeru tutale di medaglie, 61 sò stati vintu da e donne, mentre chì l'omi anu pigliatu 55. È ùn hè micca.
Vintisette di e 46 medaglie d'oru americane sò stati ancu accreditati à e donne - in cullaburazione dendu à e donne più medaglie d'oru cà qualsiasi altru paese fora di a Gran Bretagna. Avà hè impressiunanti.
Puderete esse più sorpresu d'amparà chì questa ùn hè micca a prima volta chì e donne americane anu superatu i so membri di a squadra maschile à l'Olimpiadi. Anu fattu un dannu seriu à i Ghjochi di Londra di u 2012, cumparendu 58 medaglie in generale, paragunatu à 45 vinte da i so omologhi maschili.
Quantu vulemu chì u successu di quist'annu sia interamente per via di #GirlPower, ci sò uni pochi d'altri motivi per chì e donne americane anu fattu bè in Rio. Per principianti, questa hè a prima volta in a storia chì Team USA hà avutu più donne in cumpetizione chè omi. Stu rapportu stessu hà datu à e donne più colpi à u podium.
Un altru hè chì i novi sporti di e donne sò stati aghjuntu à a lista 2016. U rugby di e donne hà finalmente fattu u so debut à l'Olimpiadi quist'annu, è ancu u golf di e donne. NPR hà ancu dichjaratu chì e donne di u Team USA anu avutu u vantaghju di atleti individuali standout cum'è Simone Biles, Katie Ledecky è Allyson Felix chì anu guadagnatu 13 medaglie cumminate. Senza cuntà chì e squadre americane di pista è campu di basket anu stabilitu ancu record di soiu.
In generale, ùn si pò negà chì e donne di u Team USA l'anu tombu assolutamente in Rio, è semplicemente spiegà e so realizzazioni ùn li face micca ghjustizia. Hè stupendu di vede ste donne ispiratrici infine uttene a ricunniscenza chì meritanu.