Autore: Mark Sanchez
Data Di Creazione: 6 Ghjinnaghju 2021
Aghjurnamentu Di Data: 27 Ghjugnu 2024
Anonim
Barbie mostra u so sustegnu à i diritti LGBTQ+ è a ghjente li piace - Vita Di Vita
Barbie mostra u so sustegnu à i diritti LGBTQ+ è a ghjente li piace - Vita Di Vita

Cuntenutu

L'ultimi dui anni, Mattel, u creatore di Barbie, hà intensificatu u so ghjocu di pusitività di u corpu in un sforzu per fà chì a pupa emblematica sia più grande. Ma avà, Barbie piglia una altra pusizione suciale impurtante: sustene i diritti LGBTQ +.

A settimana passata, u contu Instagram ufficiale di a marca hà spartutu una foto di Barbie seduta cù un amicu bambola chì rapprisenta a blogger di stile Aimee Song. Tramindui portanu magliette chì dicenu "l'amore vince" in lettere di culore arcubalenu.

Sicondu a legenda, e magliette sò state ispirate da Song, chì hà liberatu magliette simili durante u Pride Month, donendu a metà di u guadagnu à u Prughjettu Trevor, un prufittu senza scopu di lucro chì hà per scopu di prevene u suicidiu trà i ghjovani LGBTQ +.

L'idea di Song hà pigliatu l'attenzione di Mattel, chì hà decisu di creà una bambola chì s'assumigliava à ella perchè era sicuramente qualcuna Barbie vuleria appiccicà cun IRL.


Mentre chì Barbies porti maglie "amori vince" puderia sembrà un picculu passu in u grande schema di e cose, parechje persone anu pensatu chì era abbastanza incredibile di vede una marca cusì impurtante cù una storia di longa durata chì sustene i diritti LGBTQ + in un modu cusì audace.

"A figliola di a mo fidanzata è questa fiera matrigna sò tramindui OBSESSATI da Barbie - grazie per avè mostratu cumu per vince cù amore è accettazione", una persona hà cummentatu nantu à a foto.

"Sò cresciutu à ghjucà cù e bambole Barbie è cum'è membru di a cumunità LGBT + u mo core hè pienu di stu stupendosu passu versu l'ugualità in i media", hà dettu un altru. "U prossimu passu per Barbie hè di espansione i so tonalità di pelle è i tipi di capelli dispunibuli! Assicuratevi chì ogni zitella è zitellu pò piglià una bambola Barbie chì li rapprisenta!"

Parlendu di què, Mattel hà lanciatu pocu fà a so cullezzione Sheroes chì include bambole modellate dopu à persone veri chì sò "eroi femine ... rumpendu e fruntiere è espandendu e pussibilità per e donne in ogni locu". Alcune di e pupe recenti includenu l'esgrimista olimpico Ibtihaj Muhammad, u mudellu Ashley Graham è a ballerina prufessiunale Misty Copeland. Dunque, ùn hè micca dettu chì a marca face un sforzu per inspirà e ragazze à esse i so più autentichi è sognu in grande.


Mentre a maggior parte di queste bambole "donne veri" sò uniche in u so cusì ùn pudete micca cumprà, u solu fattu ch'elli esiste hè a speranza chì più unicamente "voi" Barbies sò destinati à vene.

Rivista per

Publicità

Cunsigliatu Da Noi

Camila Mendes applaude e Voci All'aperto per Rapprisintà Veri Corpi In i so Annunci

Camila Mendes applaude e Voci All'aperto per Rapprisintà Veri Corpi In i so Annunci

Probabilmente cunno ci è amerai Outdoor Voice per i o legging colorati di marca è l'attrezzatura di cor a eriamente comoda. Ma a ghjente face dinò ca u à i corpi reali ti è...
5 modi di rinunzià à i latticini hà cambiatu a mo vita

5 modi di rinunzià à i latticini hà cambiatu a mo vita

Qualchì annu fà quandu ò andatu in ca a per e vacanze, aghju dumandatu à a mo mamma e Babbu Natale mi puderia purtà qualchì TUM . Ella alzò un opracciglia. Aghju pie...