Andy Murray chjude l'ultimu Cumentu Sexista fora di Rio
Cuntenutu
Più di a mità di i Ghjochi Olimpichi di Rio è simu virtualmente di nuà in storie nantu à atleti femine cattivi chì battenu record è chì portanu in casa hardware seriu. Ma purtroppu, ancu l'incredibile prestazione di e femine atleti - chì oramai custituiscenu u 45 per centu di tutti l'Olimpi, a più grande di a storia, à propositu - ùn basta micca à chjude a cultura di u sessismu in u sport à i Ghjochi. (Relativu: A faccia di l'atleta mudernu d'oghje hè cambiatu)
Dighjà, avemu vistu parechji casi quandu l'omi arrubbanu i riflettori di e donne ben meritate in Rio (cum'è quandu a natatrice Katinka Hosszú hà sfrattutu u record precedente in u medley individuale di 400 metri è i cummentatori anu datu u meritu à u so maritu / coach o quandu A tiratrice di trappula femina Corey Cogdell-Unrein hè stata ricunnisciuta micca per i so rializazioni, ma cum'è a "moglia di un lineman di Bears"). Ma micca tutti l'avete. (Eccu più nantu à Cumu a copertura mediatica olimpica minaccia l'atleti femminili.)
U medagliatu d'oru di tennis è u campionu regnante di Wimbledon, Andy Murray, hà prestu à curregà l'ultimu cummentariu sessista in una entrevista post-win. Dumenica, Murray hà vintu u so secondu oru olimpicu consecutivu in tennis singles maschile è hè statu subitu dumandatu da un ghjurnalistu cumu si sentia d'esse a prima persona à vince parechji ori à i ghjochi. In risposta, Murray hà trasmessu una rapida dosi di verificazione di fatti. Ancu s'ellu hè u primu à guadagnà più di un oru in un tìtulu singulu, Venus è Serena Williams anu sfracicatu longu u doppiu standard d'oru.
In risposta à esse elogiatu cum'è a "prima persona mai" à uttene u fattu, Murray hà dettu: "Beh, per difende u titulu di single, pensu chì Venus è Serena [Williams] anu vintu circa quattru ognuna". Hè un grand slam in u nostru libru.