Capite perchè l'ansietà pò ingrassà
Cuntenutu
- 1. L'ansietà provoca Cambiamenti Ormonali
- Cosa da fà:
- 2. L'ansietà provoca Cumpulsione Alimentaria
- Cosa da fà:
- 3. L'ansietà riduce a motivazione
- Cosa da fà:
L'ansietà pò ingrassà perchè causa cambiamenti in a produzzione di ormoni, diminuisce a motivazione per avè un stile di vita sanu è provoca episodi di manghjà in bocca, in cui l'individuu finisce per manghjà grandi quantità di alimenti in un tentativu di migliorà l'umore è riduce l'ansietà .
Cusì, hè impurtante identificà a prisenza di l'ansietà per pudè inizià u vostru trattamentu è permette a perdita di pesu. Eccu i 3 cambiamenti principali chì l'ansietà cagiuneghja in u corpu è chì fà per curalla.
1. L'ansietà provoca Cambiamenti Ormonali
L'ansietà provoca un aumentu di a produzzione di l'hormone cortisol, chì hè ancu cunnisciutu cum'è ormone di u stress, chì hà l'effettu di stimulà a produzzione di grassu in u corpu.
Questu hè chì, in situazioni stressanti, u corpu tende à pruduce più riserve energetiche in forma di grassu in modu chì u corpu abbia una bona riserva calurica chì pò esse aduprata in casi di crisi alimentaria o momenti di lotta.
Cosa da fà:
Per riduce l'ansietà, pudete aduprà strategie semplici cume camminà à l'usciu ogni ghjornu è fà attività di rilassamentu, cume praticà yoga è meditazione. Avè una bona notte di sonnu è impegnassi in attività fisica regulare aiuta ancu à alleviare u stress è à riduce a produzione eccessiva di cortisolu corporeu.
Tuttavia, hè impurtante ricurdà chì alcuni casi d'ansietà necessitanu un monitoru medicu è psiculogicu per u so trattamentu, è l'usu di medicazione pò ancu esse necessariu. Vede i sintomi è cumu trattà l'ansietà.
2. L'ansietà provoca Cumpulsione Alimentaria
L'ansietà provoca momenti di binge eating, cun un consumu aumentatu in particulare di dolci, pani, pasta è altri alimenti chì sò fonti di carboidrati semplici è di zuccheru. Questu naturalmente provoca un grande aumentu di u cunsumu di calorie, chì porta à l'aumento di pesu è a difficoltà à perdere peso.
Questi mumenti di compulsione accadenu perchè l'alimenti dolci o ricchi di carboidrati stimulanu a produzzione di serotonina, un ormone chì genera una sensazione di benessere in u corpu, allevendu temporaneamente l'obesità.
Cosa da fà:
Per cuntrullà l'episodi di manghjà binge, duvete avè una dieta equilibrata è manghjà per 3 o 4 ore, chì riduce a fame è aiuta à diminuisce u desideriu di manghjà. Inoltre, avè un seguitu cun un nutrizzionista aiuta à sceglie i pasti chì migliuranu l'umore è diminuinu u desideriu di manghjà dolci. Scuprite chì alimenti migliuranu u vostru umore.
3. L'ansietà riduce a motivazione
L'ansietà diminuisce ancu a motivazione di l'individuu per perseguite un stile di vita sanu, facendulu micca in umore per praticà attività fisica è manghjà bè. Questu hè principalmente dovutu à l'eccessu di cortisol, un ormone di u stress, chì lascia ancu una sensazione di corpu stancu è senza speranza.
Cosa da fà:
Per esse più motivatu, si pò aduprà strategie cum'è andà à praticà attività fisica à l'aria aperta o cù un amicu per avè cumpagnia, participà à gruppi nantu à e rete suciale chì sò furmati da persone chì passanu dinò u prucessu di perde pesu è chiede à l'amichi è a famiglia per pruvà ancu à avè una rutina sana per serve di stimulu.
U cunsumu regulare di cibi ricchi in omega-3, cume sardine, salmone, tonu è noci, è cibi ricchi in triptofanu, cume banane, avena è risu brunu, aiutanu ancu à migliurà l'umore è mantene una alta motivazione. Fissà obiettivi veri di perdita di pesu cù u nutrizziunistu aiuta ancu à mantene una percentuale sana di perdita di pesu è à riduce u pesu persunale per perde u pesu rapidamente. Vede cumu esse più motivatu à: 7 cunsiglii per ùn rinuncià à a palestra.
Fighjate u video sottu è amparate chì fà per cumbatte u stress è l'ansietà.