Autore: Carl Weaver
Data Di Creazione: 26 Febbraiu 2021
Aghjurnamentu Di Data: 17 Aostu 2025
Anonim
PROCESSO AL CAMPIONATO LIVE: SFOGHI E DEVASTANZE SULLA SERIE A IL GIORNO DOPO NAPOLI - FIORENTINA!
Video: PROCESSO AL CAMPIONATO LIVE: SFOGHI E DEVASTANZE SULLA SERIE A IL GIORNO DOPO NAPOLI - FIORENTINA!

Cuntenutu

Alcune persone sò nate per corre. Altri sò nati cù grandi fianchi. Aghju sempre cridutu chì a larghezza di u mo corpu latinu curvatu hè a ragione per chì e mo ghjinochje tombanu sempre dopu à una corta o longa corsa (da trè chilometri à sei). Quandu i vostri ossi ùn si impilanu in u modu u più alliniatu, generalmente rende più difficiule per u vostru corpu di suppurtà à batte u pavimentu (o tapis roulant) ripetutamente. O almenu hè ciò chì aghju raziunalisatu cum'è una bona scusa per appiccà i mo sneakers dopu uni pochi di triatloni dolorosi, 5K è 10K circa cinque anni fà.

Avanzate veloci versu vortici polari invernu 2014. U clima fretu m'avia ufficialmente rassicuratu, allora aghju decisu di fà un capricciu di farraghju per iscrive mi à a mezza maratona femminile di DC D.C. cum'è motivatore per appughjà mi è perde u puddu pulare. Aghju travagliatu strettu cù un allenatore di corsa brillante per appruntà pianu pianu per a sfida fisica è mentale. Aghju furmatu per dui mesi in i mo scarpi preferiti à un ritmu lento chì puderia mantene senza dolore per 13.1 miles (circa un 10: 45-minute mille). In u ghjornu di a corsa, aghju sguassatu orgogliu a distanza di a mezza maratona senza prublemi è un grande sorrisu nantu à a mo faccia. À a linea d'arrivu, duve stavu senza dulore mentre aghju ricevutu a mo collana di Tiffany invece di una medaglia, aghju pensatu: "Iè, eiu avia rinunciatu prematuramente à a corsa ".


Un ghjornu dopu, cantava una melodia diversa chì andava cusì: "Eeeyouch!" I dolori post-adrenaline s'erano messi in scena, rendendo la discesa delle scale o l'accoppiamento assolutamente insopportabile su i mo poveri ghjinochje. A mo mamma di 74 anni era in muvimentu è tremulava più veloce di mè, dunque sò vultata à a mo cunclusione iniziale: "Innò, micca un corridore!"

Quandu Asics hè vinutu prestu à pichjà à a mo porta, dumandenduli se vulessi furmà cun elli per a Maratona di New York dopu, aghju ricusatu cun u più politicu "Infernu micca" pussibule. Ancu s'ellu passava a prestigiosa corsa di 26,2 chilometri in strada era una scusa, ùn aghju micca scontru, hà sfracicatu u mo ego. Una cosa hè di rifiutà una opportunità perchè ùn site micca interessatu. Hè un altru perchè tù ùn pò micca fa la.

O forse micca. Quandu aghju visitatu u Centru di Rendimentu di l'Atleta di NY SportsMed per pruvà u so novu prugramma di analisi di tuttu u corpu di 60 minuti chjamatu RunLab, l'aghju dettu à Francis Diano, fisioterapeuta, allenatore di triathlon, allenatore di corsa è cunsultante di ferita per u centru, u mo persunale è fisicu a storia cum'è cumu aghju recentemente esclusu a maratona di New York. Una volta avè u fondu verbale, hà iniziatu a parte di valutazione fisica, chì includia classificà è classificà u mo corpu per sbilancii, punti debuli, punti di forza, limitazioni funzionali è asimmetrie.


Era evidenti subitu chì mi mancava sia di flessibilità è di forza. U mo equilibriu era bè, ma nunda per woot-woot circa. A più grande preoccupazione di Diano era chì e mo caviglie piglianu troppu travagliu perchè i mo altri musculi (apparentemente più lazi) - in particulare u mo core - ùn eranu micca impegnanti quand'elli duveranu.

Da quì, m'hà fattu passà nantu à l'Optogait, un sistema super high-tech, high-touch chì hè più spessu usatu da Nike è u Cumitatu Olimpicu di i Stati Uniti. Custituitu da duie barre cù luci LED visibili integrate à ogni latu di un tapis roulant per detectà otticamente è seguità a so andatura, stu dispusitivu unicu hè cuncepitu per offre à i pazienti un rapportu di corridore qualitativo è quantitativo cun un focusu nantu à a prevenzione di ferite.

Diano m'hà fattu marchjà rapidamente per circa un minutu prima ch'ellu m'hà dumandatu di curriri à u mo ritmu di 5K (10 minuti di milla) à una inclinazione di livellu unu per circa un chilometru. Utilizendu e dati chì hà cullucatu durante l'esercitazioni di u pavimentu è di u treadmill, si cuncintrau nantu à ciò chì hà cunghjuntatu chì puderia esse qualchì inefficienze meccaniche o asimmetrie. Dopu m'hà fattu scambià i mo sneaks ben purtati per una nova coppia è m'hà fattu corre per un terzu di un chilometru o cusì. Dopu, hà pigliatu un mumentu per riviseghjà l'infurmazioni di l'Optogait è paragunà cù e so propiu osservazioni prima ch'ellu mi pusò per dà a nutizia.


I mo fianchi ùn mentinu micca

Sicondu l'Optogait, u mo tempu di volu (quantu sò in l'aria à mezza andatura) era assai simmetricu in e mo vechje scarpe da corsa - c'era solu una differenza di 2 per centu trà a mo gamba sinistra è a destra. In a coppia fora di scatula, tuttavia, a differenza di tempu di u volu era circa 18 per centu trà e gambe, segnalendu una asimmetria. Questu m'hà fattu pensà immediatamente chì i mo go-to kicks eranu solu più adattati per u mo stile. Ma Diano hà spressu subitu chì, nutendu a discrepanzia ùn puderebbe micca vene da i scarpi ma in altrò. Per capisce megliu ciò chì causa u deficit, avemu guardatu a video nantu à u so iPad.

Diano hà cuminciatu à disegnà linee virtuali nantu à a mo mità inferiore - da u mo talone à u mo ghjinochju à a mo anca - per mustrà ciò chì pensa chì pò esse u prublema. "A prima cosa chì vedemu hè una ligera overpronation in u to caviglia. Per qualchissia chì porta Newtons, chì anu una barra integrata chì sbocca in u frontu di u pede, questu ùn hè micca qualcosa chì vulete vede. U puntu di u scarpa. hè di correggerle per voi. Sì avete un overpronate chì li porta, puderia aumentà u risicu di una ferita à a caviglia ", hà avvertitu.

Cuntinuò à dì chì i mo altri musculi lascianu i mo poveri caviglie per fà tuttu u travagliu. "U to fiancu hè cascatu è u to ghjinochju hè in rotazione interna nantu à a perna ghjusta d'atterra. Questu face chì a vostra banda IT si stringe per cumpensà a mancanza di stabilità è di ingaghjamentu musculare, chì in ultima istanza provoca tensione nantu à u ghjinochju". U stessu passa nantu à a mo gamba manca, è in più di tuttu questu, aghju prestu à sparà i mo musculi di a spalle è ignurà u mo core.

Ùn avia micca idea chì a maiò parte di u mo corpu li piaci à piglià vacanze ogni volta chì corgu - chì spiega in tuttu u dolore di u ghjinochju post-corsa. Hè un miraculu chì ùn sò ancu statu feritu. "In pratica avete troppu tensione è forza in a linea media è ùn avete micca abbastanza forza per aiutavvi à girà fora. Avemu bisognu di insegnavvi attività chì facenu u cuntrariu di ciò chì avete fattu", hà dettu.

Vermentu Finale: Ié, Puderaghju Corre!

"Curriri ùn hè micca fora di quistione", disse Diano rassicurante. Ho solu bisognu à amparà à risolve questi prublemi è scappà u putenziale usura labrale di l'anca, lesioni meniscali, disordini di a banda IT è disordini di traccia di rotula. Ancu se ùn sò micca un corridore senza speranza, aghju assai travagliu davanti à mè secondu u mo scorsu finale di u bilanciu di 47 nantu à 100. Sapiu chì ùn eru micca un corridore forte, ma ùn pensu micca chì era sottu mediu.

"A raghjoni chì u vostru spartitu hè cusì bassu hè perchè ci sò e cose strutturali chì avemu bisognu di curà. Se vi focalizate nantu à vultà à e basi di amparà cumu cuntrollà a vostra attivazione core, limitate l'impegnu di a vostra parte bassa, è uttene i vostri fianchi stabile, puderete aumentà automaticamente u vostru puntuu di almenu 20 punti ", hà spiegatu Diano, chì m'hà cunsigliatu di vultà in un mese o più per esse ripresentatu.

"Allora dici, possu curre una maratona, à un certu puntu, senza fà male?" Aghju dumandatu un pocu scetticu.

"Assolutamente. U periodu di custruzzione per una maratona hè almenu un annu", hà dettu Diano, sottolineanu chì, se vogliu veramente gestisce a maratona di New York in nuvembre di u 2015, a possu sicuramente fà se cumminciu à allenà mi pianu è prestu.

Mentre hà cunsigliatu di scuntrà cù i fisioterapisti di NY SportsMed per amparà alcuni esercizii in casa per travaglià nantu à a mo flessibilità, forza di core è stabilità, hà dettu ancu chì piglià Pilates è / o classi di yoga puderia aiutà à affruntà a maiò parte di queste preoccupazioni. Intantu, dice di rompe in u mo novu Asics un pocu di più è di mantene e mo corse brevi è di qualità, micca quantità o velocità. Cù u tempu, a pazienza, a mente, uni pochi cambiamenti è una guida adatta, possu attraversà a linea d'arrivu dopu à 26,2 chilometri cù un surrisu in faccia è senza preoccupassi chì mi sò distruttu dopu per un solu avvenimentu.

Rivista per

Publicità

Fascinante

Lena Dunham Instagrams un putente Sports Bra Selfie

Lena Dunham Instagrams un putente Sports Bra Selfie

emu empre i pirati da celebrità chì pubblicanu elfie mentre udanu, ma Lena Dunham hà purtatu a o #fit piration à u pro imu livellu, utilizendu a o influenza per tra mette un mi ag...
Eccu ciò chì avete veramente bisognu di sapè nantu à a tendenza di Faux Meat Burger, secondu i Dietisti

Eccu ciò chì avete veramente bisognu di sapè nantu à a tendenza di Faux Meat Burger, secondu i Dietisti

A burla carne diventa veramente pupulari. À a fine di l'annu cor u, Whole Food Market hà previ tu que tu cum'è una di e più grandi tendenze alimentarie di u 2019, è er...