A cosa serve Aroeira è cumu preparà u tè
Cuntenutu
L'aroeira hè una pianta medicinali, cunnisciuta ancu cum'è aroeira rossa, aroeira-da-praia, aroeira mansa o corneíba, chì pò esse aduprata cum'è rimediu casanu per trattà malatie di trasmissione sessuale è infezioni urinarie in e donne.
U so nome scientificu hè Schinus terebinthifolius è pò esse acquistatu in alcuni negozi di alimenti sanitari è farmacie.
A chì serve Aroeira?
L'aroeira hà proprietà astringenti, balsamiche, diuretiche, antiinfiammatorie, antimicrobiche, toniche è curative, è pò esse aduprata per aiutà à u trattamentu di:
- Reumatismu;
- Sifilide;
- Ulceri;
- Bruciore di stomacu;
- Gastrite;
- Bronchite;
- Lingua;
- Diarrea;
- Cistite;
- Mal di denti;
- Artrite;
- Distensione tendinosa;
- Infezzioni di a regione intima.
Inoltre, u mastice pò esse adupratu per riduce a frebba è l'occurrence di tosse, per esempiu.
Tè aromaticu
Per scopi terapeutici, e bucce sò aduprate, soprattuttu per fà u tè, è l'altre parte di a pianta, per preparà bagni.
Ingredienti
- 100 g di polvere da a corteccia di aroeira;
- 1 litru d'acqua bullente.
Modu di preparazione
U tè fattu da e bucce hè adattatu per quelli chì anu prublemi di stomacu è, per quessa, basta à aghjunghje a polvere di a buccia in l'acqua bollente è poi piglià circa 3 cucchiai à ghjornu.
Se u mastice hè adupratu per aiutà à trattà e malatie di a pelle, basta mette 20 g di bucce di mastice in 1 litru d'acqua è bollisce per 5 minuti. Poi filtrà è passà in a regione da trattà.
Contraindicazioni è effetti pussibuli
L'usu di u mastice ùn hè micca indicatu per quelli chì anu una pelle assai sensibile o chì anu prublemi gastrointestinali, chì u cunsumu eccessivu di sta pianta pò avè un effettu purgativu è lassativu è scatenà reazioni allergiche in a pelle è e mucose, essendu impurtante in questi casi solu per aduprà Aroeira dopu indicazione da u duttore o erborista.
Inoltre, u cunsumu da e donne incinte ùn hè micca indicatu, postu chì i cambiamenti ossi sò stati nutati in un studiu realizatu cù i topi.