L'arte di fà una bona siesta
Cuntenutu
Se ùn avete micca pigliatu una bona siesta da l'università (ah, ricordate di quelli ghjorni?), Hè u tempu di ritruvà in l'abitudine, soprattuttu s'è vo avete appena tiratu quasi tutta a notte o travaglià un turnu di notte.
Solu duie siesta di 30 minuti puderanu annullà l'effetti negativi per a salute di una notte estremamente privata di sonnu, secondu un novu studiu publicatu in U Journal of Clinical Endocrinology & Metabolism. I circadori francesi anu limitatu u tempu di dorme di e persone à solu duie ore (ouch!) In duie notte sfarente; dopu à una di e notte senza sonnu, i sughjetti anu pussutu piglià duie piccule sunnette (una a mane, una dopu meziornu).
Dopu una notte dormendu cusì pocu, i participanti à u studiu anu mustratu segni di salute prevedibilmente negativi: avianu livelli più alti di norepinefrina, un ormone induttu da u stress chì aumenta a frequenza cardiaca, a pressione sanguigna è u zuccherinu in sangue, è ancu livelli più bassi di a proteina immune IL-6, chì mostra chì a so resistenza à i virus hè stata suppressa. Ma quandu i participanti anu sappiutu sunnà, i so livelli di norepinefrina è IL-6 sò tornati à a normalità. (Queste 10 Celebrità chì Amanu Dorme vi mostreranu cumu si face a sunetta.)
Ricerche precedenti anu scupertu chì i naps aiutanu à rinfurzà a vostra vigilanza, à rinfurzà u rendiment, è ancu à riduce l'errori - tutti i motivi chì simu pronti à ritruvà nantu à u trenu di naptime. avà. Ma prima di scansà sottu à u vostru scrivania (o u sedile posteriore di a vostra vittura, o in u vostru lettu, o dirigesi versu una di e più fresche Camere di Nap Real World ...) ricordate questu: Mantene li corti (30 minuti, massimu), teneli relativamente prima (troppu vicinu à l'ora di dorme è arruvinà u sonnu di a notte dopu), è filtrà quant'è a luce è u rumore pussibule. Avà, vai avanti è dorme!