U vestitu di l'artista mostra e cose crudeli (è pusitive) chì a ghjente dice nantu à l'imaghjini di u corpu
Cuntenutu
Un artista basatu in Londra pigghia l'Internet dopu avè creatu un vestitu di dichjarazione coperto in cumenti chì a ghjente hà fattu nantu à u so corpu.
"Stu pezzu ùn hè micca [...] un prughjettu di vanità, o una festa di pietà", JoJo Oldham scrive nantu à u so situ web. "Ùn cercu micca di fà chì a ghjente mi dispiace solu perchè qualcunu m'hà dettu una volta chì aghju e cosce di u tronu, e ghjinochje strane, e dita di salsiccia è i denti mischiati. Ci sò ancu assai cumplimenti nantu à u vestitu."
Questi cumenti negativi è pusitivi sò un modu per Oldham di riflette nantu à u so viaghju di autoaccettazione. Ancu s'ellu hà fattu una longa strada, sente chì ci hè definitivamente più prugressu da fà.
"L'amore chì aghju per u mo corpu in questi ghjorni hè qualcosa chì aghju avutu à amparà, è esige mantenimentu constantu", dice. "A maiò parte di i penseri chì mi striscianu in capu senza invitu sò negativi. Li battu subitu luntanu, ma fermanu sempre à vene."
Un saccu di ciò chì Oldham sente per u so corpu hà da fà cù a so percezione personale, ma Oldham hà creatu questu vestitu per mostrà u putere chì e parolle ponu avè nantu à l'immagine di u corpu persunale.
"Un grande cumplimentu hà u putere di fà u ghjornu di qualcunu. Ma perchè sentemu a necessità di sparte cumenti crudeli, indesevuli è micca dumandati nantu à l'apparenza di e persone?" ella dice. "E cose brutte chì a ghjente hà dettu nantu à a mo apparenza ùn mi dispiace più, ma sò stati cun mè, è anu definitu a manera di pensà à mè stessu".
L'obiettivu di Oldham hè di aiutà l'omi è e donne à truvà un modu per celebrà u so corpu. Mentre pò esse difficiule per evità cummenti negativi, ùn devenu micca fà vi sentu menu bellu.
"Andate faciule per voi stessu, è esse gentile cù u vostru corpu", Oldham hà dettu à More. "Forse hè un pocu più jiggly di ciò chì vulete, è forse ùn sembra micca cusì impressionante chì vulete in pantaloni caldi di denim, ma ùn passate micca tutta a vostra vita à luttà contr'à questu. Hè un gattivu è face solu sì disgraziatu ".
Ùn pudemu micca dì megliu noi stessu.