Viaghju in Maratona di Veronica Webb
Cuntenutu
Veronica Webb avia solu 12 settimane per preparà a Maratona di New York. Quandu hà cuminciatu à allenassi, ùn pudia micca corre più di 5 chilometri, ma una causa degna l'ha inspirata à andà luntanu. U mudellu parla di corsa in maratona, di u so prugramma di allenamentu è di a superazione di l'ostaculi.
Q: Chì t'hà inspiratu à furmà per a Maratona di New York City ?
A: Aghju ricevutu una chjama SOS da Harlem United chì avianu bisognu di aiutu per ghjunghje à u so scopu di raccolta di fondi. Stavanu riunendu una squadra di maratona è mi anu dumandatu di esse. Harlem United hè un fornitore di servizii AIDS. U so mudellu medico hè cusì eccezziunale è olisticu. Offrenu tuttu da a nutrizione è l'eserciziu à l'arteterapia è a cura in casa. Si specializanu in una pupulazione chì hè malata mentale, tossicodipendente o senza casa - persone chì ùn sò micca fora di a rete di sicurezza in termini di servizii HIV / AIDS.
Q: Chì era u vostru prugramma di furmazione in corsa?
A: Vuliu pruvà a maratona, ma hè sempre stata qualcosa: aghju avutu un zitellu è una sezione C o mi sò feritu o ùn aghju micca pensatu chì puderia curriri cusì luntanu. Aghju furmatu cù u metudu Jeff Galloway RUN-WALK-RUN. À l'iniziu d'aostu, ùn pudia micca curriri più di 5 chilometri - questu era u mo muru. Aghju gradualmente aumentatu u mo chilometru aduprendu u prugramma di furmazione in esecuzione Galloway. À a mità di settembre, puderia fà 18 miles. Esse una mamma impegnata, duvete furmà quandu puderete, a mane à mane o dopu chì i zitelli andinu à dorme.
Q: Cumu hè stata a vostra sperienza di u ghjornu di a corsa?
A: Era un mumentu di pizzicu. Per vede l'atleti d'elite, i paraplegici è l'atleti in sedia di rotelle, vi dà un veru sensu di camaraderia chì site fora cù e persone chì anu superatu tutte e so sfide per vive una vita senza limiti. L'amore era in ogni locu. Era ispiratore per esse circundatu da tante persone chì correvanu per una causa.
Q: Oltre à corre, chì tippu di prugramma di allenamentu seguitate?
A: I love kettlebells, yoga è Capoeira [un tipu di danza brasiliana è arti marziali].
Q: Cumu hè a vostra dieta tipica?
A: U mo manghjà hè abbastanza consistente. Mi piace u yogurt grecu per colazione. Manghju duie insalate giganti à u ghjornu, una carne o un pesce à a griglia, è una verdura verde scura à ogni pastu. Aghju manghjatu assai più patate, risu brunu, è lenticchie mentre eru in furmazione. Un weekend un mese mi indulgu in tuttu ciò chì vogliu. Avete bisognu di ghjorni di truffe altrimenti ùn puderete micca sopravvive à PMS!
Per amparà di più nantu à Harlem United o fà una cuntribuzione, visitate a pagina di donazione di Veronica Webb.