Dumandate à u Duttore Dieta: U Ritimu Alimentariu Ideale

Cuntenutu

Q: Sò chì hè megliu manghjà pianu pianu, ma ci hè una cosa cum'è manghjà troppu pianu pianu?
A: Hè probabilmente pussibule di manghjà troppu pianu, ma a durata di u tempu chì ci vuleria per fà un pastu assai di piacè ligeramente dannighjante seria in più di duie ore, è questu ùn hè micca un impegnu di tempu chì a maiò parte di a ghjente hè disposta à fà per un pastu .
U prublema più grande chì a maiò parte di a ghjente hà manghja troppu veloce. Ci hè una tendenza in crescita per manghjà più pasti fora di casa, è a maiò parte di sti pasti sò in fuga induve manghjà pianu pianu hè un passivu.
A rallentà a vostra freccia di muzzica hè una correzione simplice per migliurà a vostra dieta. L'alimentazione attenta hè attualmente un tema assai populari in l'alimentazione è hè carattarizatu da una dieta lenta è deliberata in quale pigliate u tempu è u focu per sperienze ogni muzzicu di u vostru manghjà. Praticà manghjendu cusì elimina l'esperienza à volte troppu familiare di manghjà cusì veloce chì ùn vi ricordate micca quantu avete manghjatu o ciò chì hà ancu gustatu - una ricetta infallibile per cunsumà troppu calorie. In fattu, un studiu appena publicatu in u Journal of the Academy of Nutrition and Diabetics hà trovu chì l'adulti di pesu sanu manghjavanu 88 calorie menu è si sentianu più pieni un'ora dopu quandu si stavanu passendu. [Tweet this fact!] Manghjà in mente o ancu manghjà più pianu hà un altru benefiziu pocu cunnisciutu: Ottimizza i vostri ormoni di perdita di grassu per a digestione.
L'ormone insulina hè più cunnisciutu per esse liberatu in risposta à l'aumentu di u zuccherinu in sangue. U ghjocu di zuccaru in sangue hè tuttu di cuntrollu: troppu altu hè male per voi, ma troppu bassu hè ancu male per voi. Manghjà pianu pianu aiuta u vostru corpu à vince stu ghjocu di cuntrollu di zuccheru in sangue.
E ricerche mostranu chì un pocu d'insulina hè in realtà pre-liberata mentre stai masticendu. Manghjendu lentamente u vostru cibu, date à u vostru corpu a pussibilità di pre-liberà quella insulina, chì darà un pocu di cuntrollu preventivu di u zuccherinu in sangue, aiutendu à assicurà chì pudete mantene u zuccherinu in sangue in a gamma chì u vostru corpu vole.
Un fattu pocu cunnisciutu annantu à l'insulina hè chì hè ancu un ormone di sazietà, in chì l'insulina signaleghja à u vostru corpu chì avete avutu abbastanza è chì site pienu. L'insulina funziona cusì quandu manghjate una quantità adatta di cibu. Quandu manghjate una quantità eccessiva di cibu, u zuccherinu in sangue cresce troppu altu troppu prestu è u vostru corpu rilascia troppu insulina, fendu chì vi sentiate pessimu - è affamatu ravenamente - per via di u zuccherinu in sangue troppu bassu.
A ghjente sà chì hè megliu manghjà più lente, ma a maiò parte ùn capisce micca cumpletamente i veri benefici espansivi di sta abitudine. Manghjà pianu hè a vostra arma secreta per cunsumà menu, gode di u vostru cibu di più, è creà l'ambiente ormonali digestivu ottimale. [Tweet this tip!] Ùn pigliate micca duie ore per manghjà, ma pigliate almenu 10 à 20 minuti è gode ogni buccata.