Questa Ballerina Badass Hè Stereotipi di Squash Dancer
Cuntenutu
Quandu imaginate una ballerina classica, e probabilità sò di pudè prevede una ghjovana donna dolce-manierata (quantunque fisicamente forte), elegante cù un paninu di capelli stretti à u capu è un tutu rosa. Mentre ùn ci hè nunda di male per adattà stu prufilu di ballerinu, Dusty Button di 28 anni hè una ballerina chì hè fora per pruvà chì ci hè assai più in questa forma d'arte chì paillettes è una postura perfetta.
In fondu, hè a ballerina di punk rock Black Swan chì sfraccia qualsiasi idee preconceived (è sbagliate) di ciò chì una prima ballerina hè "supposta" per vede. (Qualcosa chì a ballerina prufessiunale Misty Copeland sapi assai.)
È ùn pensate mancu à siconda induvinà u so talentu. Cù 21 anni di sperienza di ballu sottu à a so cintura-a so mamma hà scrittu à e classi quandu avia 7 anni perchè "vulia chì sviluppassi un interessu in attività chì eranu sane per a mo mente, u corpu è l'anima", dice Button-a South Carolina –Atleta nata era in furmazione à u prestigiosu American Ballet Theatre prima ch'ella fussi ancu abbastanza vechja da guidà. À 18 anni, hà ricivutu una borsa di studiu à a Royal Ballet School di Londra, è eventualmente hà diventatu ballerina principale in a cumpagnia di Boston Ballet. Da quì hà evolutu in un maestru di ballu rinumatu è coreografu è participa à avvenimenti educativi cum'è l'International Ballet Workshops.
In tutta sta evoluzione cum'è una ballerina hè una mansa di coreografie d'altu prufilu, televisione è travagliu di mudellu. U so aspettu è u stilu di u muvimentu hà ancu attiratu l'attenzione di e marche di sport d'azzione Red Bull è Volcom-cumpagnia chì tradiziunale sponsorizeghjanu atleti di X-Games, prufessiunali di sport d'avventura, è, bè, u cuntrariu di una ballerina. (Assuciatu: Stu mudellu Plus-Size hè di Rifinisce ciò chì significa avè un "Corpu di Corridore".)
Ma unu scorri per u so Instagram è vi rializzerete subitu duie cose: Sta zitella hè insanamente talentuosa (OMG, flessibilità), è hè un cambiamentu rinfrescante di stile è d'attitudine (T-shirt, pantaloncini, è panini à coda, sì). Se ùn erate micca cunvinta chì sta donna hè badass, verificate a so immagine di u prufilu d'Instagram, chì hè u so nome scrittu in u listessu fontu cum'è a banda di rock Iron Maiden, è ancu u so uniforme di ballu, chì hè custituitu da pantaloncini da running Nike, jet- trucco d'ochji neri, è iè, qualchì volta tutu ... hà fattu a so manera. Da l'incredibili estensioni di gambe à a so geniale mistura di coreografia cuntempuranea è tradiziunale, avemu avutu solu à amparà di più nantu à sta ballerina rock-star, è ciò ch'ella hà da dì di ballà à u ritmu di u so propiu tamburinu è di furmà una nova strada per i ghjovani ballarini. . (Ah, diavolo, per tutte e donne!)
"Sò sempre stata a pecura nera di u ballò", dice Button, cun orgogliu. "Vimu in un mondu induve e persone chì cunnosci u menu di noi in qualchì manera anu sempre u più da dì". E ancu dopu à dui decennii in l'industria di ballu prufessiunale, ùn lascia micca chì e norme di bellezza o di pesu l'affettanu. "Ci sò qualchi stereotipi forti in a mo industria, ma i cunsideru sfide è diventu più forte cù ogni sfida".
Ammette chì a pressione per esse magre hè una cosa assai reale in u so mondu, chì pò esse dannusu per i ballarini attuali è aspiranti. Ma l'affari fighjenu. "Ci hè una storia di disordini alimentari in a mo industria chì sò sia fisicamente sia mentalmente malsani, ma u mondu evolve è in l'ultima decada aghju vistu una diversificazione di ballerini assunti", dice ella nantu à una nova onda di ballerini prufessiunali chì rompenu u muffa in u stilu è u tipu di corpu. "Hè una vista rinfrescante, per dì u minimu."
Button dice chì lotta contr'à u stereotipu di ballerina restendu fedele à sè stessa è credendu chì u successu ùn hè micca definitu da l'apparenza. "U mo cunsigliu per mè stessu hè u listessu per tutte e donne: per scavà in fondu, preparate per u ghjudiziu, è dà un dito mediu à quellu chì vi dice chì ùn pudete micca fà qualcosa". (Related: Weightlifter Morgan King Defies Stereotypes.)
E sta attitudine "eff you" deve esse travagliatu, perchè hà aiutatu à Button à diventà micca solu una ballerina di successu, ma una donna chì sapi gode di una bona birra artigianale è di quant'è sushi ch'ella pò mette in manu. #Bilanciu. Hè stata cunnisciuta per ritruvà cù una birra dopu una intensa prestazione per qualchì rilassamentu mentale è fisicu tantu necessariu.
Ddu pour hè ben meritatu. A maiò parte di i ghjorni, Button passa da sei à ottu ore in classi è prove è face sempre u tempu di alzà pesi in palestra cù u so maritu. U paru hè tutale di l'affari-meets-love #relationshipgoals, cum'è Button dice chì u so maritu (chì viaghja cun ella in tour in u mondu) l'inspira à immersi veramente in a so passione per a balla è abbraccia u so stile unicu. Benintesu, anu ancu avutu una parolla per definisce: antistereotipistu.
Quandu Button ùn si alza, balla, o si stende, pudete truvalla chjappà in l'anellu. "Pensu chì u pugilatu hè u mo entrenamentu preferitu perchè hè cusì cuntrastu cù u ballet", dice. Allora a prossima volta chì qualcunu pensa à chjamà sta badass babe solu un'altra ballerina prissy, serà megliu preparatu per piglià un ganciu ghjustu feroce.