Autore: Louise Ward
Data Di Creazione: 6 Febbraiu 2021
Aghjurnamentu Di Data: 20 Nuvembre 2024
Anonim
Perchè aghju sceltu i mo capelli naturali sopra i standard di bellezza di a sucietà - Salute
Perchè aghju sceltu i mo capelli naturali sopra i standard di bellezza di a sucietà - Salute

Cuntenutu

Dicendumi chì i mo capelli eranu "pube-like", stavanu ancu pruvendu à dì chì i mo capelli naturali ùn devenu micca esiste.

Salute è benessere toccanu ognunu di noi in modu diversu. Questa hè a storia di una persona.

"Sò tantu malatu di vede e foto di i vostri capelli cum'è pube è di u rossu di labbra".

Da un cortu messagiu anonimu chì mi rimproverava per esse à tempu "male" feminista è ghjurnalista, era quella descrizzione specifica chì mi fece un sguardu.

U messagiu duvia esse intenzionalmente crudele è appuntu personale.

Sucialmente, i pubes sò indesiderati è indesiderabili. Cum'è donne, simu bombardati da a narrazione - da articuli di riviste à publicità - chì i nostri capelli pubici sò qualcosa da bandisce.

(Basta à fighjà e statistiche: Da 3.316 donne, 85 per centu anu cacciatu i so capelli pubichi in qualchì modu. Mentre u 59 per centu hà dettu di caccià i so capelli pubichi per scopi igienichi, 31.5 per centu anu dettu ch'elli anu cacciatu i so capelli pubichi perchè eranu "più attrattivi" ).


Dunque dicendu chì i mo capelli eranu cum'è i capelli pubici, facianu un puntu chì i mo capelli eranu ancu offensivi à guardà - chì mi devu vergugnà di u so statu naturale.

Cum'è a maggior parte di e donne chì anu qualchì apparenza di presenza in i media suciali a sanu, è ancu di più per quelli di noi in i media, esse sottumessi à u trolling ùn hè nunda di novu. Aghju certamente campatu a mo bella parte di l'odiu.

Più spessu ch'è no, però, a possu ridere cum'è e scruccunerie di qualchì sfortunatu.

Ma mentre sò tranquillu cù i mo riccioli à 32 anni, hè statu un longu viaghju per uttene stu livellu di accettazione persunale.

L'idea chì i mo capelli sò "indesiderabili" era una cridenza chì aghju cresciutu cun

I mo primi ricordi di i mo capelli includenu guasi sempre discomfort fisicu o emotivu in qualchì forma.

U cumpagnu maschile chì m'hà dumandatu se i mo capelli quassù currisponde à ciò chì era nantu à u mo capu. U parrucchiere chì m'hà rimpruveratu, mentre stavu à pusà nantu à a sedia di salone, per avè trascuratu a parte posteriore di a mo testa mentre taglianu pezzi chì eranu diventati temuti.


I numerosi scunnisciuti - cusì spessu donne - chì si sentianu ghjustificati di toccà i mo capelli perchè "vulianu solu vede se eranu veri".

È quelli tempi quandu i cumpagni di scola avianu letteralmente attaccatu cose à l'azardu in i mo riccioli mentre stava in classe.

Benchì i mo parenti insistessinu chì avessi amparatu à apprezzà ciò chì a genetica mi avia benedettu, ci era ancu una lacuna senza parlà trà me è e donne di a mo famiglia.

Mentre u mo babbu è eiu avemu spartutu i stessi riccioli stretti, ogni donna di a mo famiglia hà vistutu serrature scure è ondulate di l'Europa di l'Est. Ancu se e foto di famiglia anu fattu capisce a disparità trà mè è e mo parenti femine, era a so mancanza di capiscitura in quantu à curà i capelli cum'è i mei chì hà veramente purtatu a casa a differenza.

È cusì sò statu più o menu lasciatu à capì e cose da per contu meiu.


U risultatu era spessu frustrazione è lacrime. I mo capelli anu ancu ghjucatu un rolu impurtante per esacerbà e mo ansietà relative à u corpu, chì diventeranu peghju solu quandu aghju invechjatu.

Eppuru guardendu in daretu, ùn hè mancu stupente l'effettu chì i mo capelli anu avutu nantu à u mo benessere mentale.

A ricerca hà dimustratu una è una volta chì l'imaghjini di u corpu è a salute mentale sò ligati. È aghju fattu assai sforzi per rende i mo capelli menu notevuli, per pruvà à cuntrastà i mo attacchi corporei.

Aghju sviatu buttiglie è buttiglie di Dep gel per tene i mo ricci u più piatti pussibule. A maiò parte di e mo fiure di u liceu tardu parenu d'avè solu surtitu da a duscia.

Ogni volta chì portu una coda di cavallu, appiatterebbe meticulosamente i peli di u criaturu chì bordavanu u bordu di u mo cuoiu. Puderanu guasi sempre pop up back per formà una linea di cavatappi croccanti.

Ci hè statu ancu un mumentu veramente addisperatu induve aghju giratu versu u ferru di i genitori di u mo amicu mentre mi preparava per una semi-formale. L'odore di i capelli brusgiati mi persegue ancu oghje.

Cresce "up" hà purtatu solu più opportunità per a vulnerabilità è u dolore

Quandu aghju cuminciatu à esce, u prucessu hà apertu un novu inseme di ansietà corporee.

Perchè sò propensu à aspettà u peghju, aghju passatu l'età à prevene tutte e situazioni sfarenti, mortificanti è assai plausibili chì puderianu accadere - assai di i quali eranu ligati à i mo capelli.

Avemu tutti letti i numerosi anecdoti nantu à e persone chì sò vergugnate da u so cumpagnu - l'unica persona chì, in teoria, si suppone chì vi tene caru, per voi.

In i mo anni di furmazione, prima di l'era d'oru di i social media è di i pezzi di penseru, ste storie sò state sparte trà l'amichi cum'è linee guida per cumu agisce è esse accettati. È eru assai cusciente di elli, chì ùn aiutavanu micca cù e mo proprie angosce.

Ùn mi pudia impedì di imaginà chì u mo cumpagnu avessi una reazione simile à vede i mo capelli scrupolosi, fora di cuntrollu, prima cosa in a mattina di tippu capelli per a prima volta.

Aghju imaginatu una scena induve aghju dumandatu à qualchissia fora, solu per falla ride in faccia perchè ... quale puderebbe datà una donna chì mi paria? O un'altra scena, induve u tippu hà pruvatu à passà e so dita per i mo capelli, solu per fallu intricciate in i mo riccioli, ghjucatu cum'è una routine di schiaffu di cumedia.

U pensamentu di esse ghjudicatu cusì mi hà spaventu. Ancu se questu ùn m'hà mai impeditu di appuntamentu, hà fattu un rolu impurtante per esacerbà quantu mi era insicura acuta di u mo corpu mentre era in e mo relazioni più serie.

L'ingressu à a forza di travagliu mi hà ancu datu più ragioni per stressà. I soli stili di capelli chì avia vistu chì eranu etichettati "prufessiunali" ùn parianu nunda cum'è ciò chì i mo capelli pudianu riplicà.

Mi preoccupava chì i mo capelli naturali sianu cunsiderati inappropriati in un ambiente prufessiunale.

Finu à a data, questu ùn hè mai statu u casu - ma so chì questu hè probabilmente finu à u mo privilegiu cum'è donna bianca.

(Sò altrettantu cuscente chì parechje persone di culore in l'ambienti prufessiunali anu avutu sperienze assai diverse è sò più propensi à esse di i so omologhi bianchi.)

Piegà per a bellezza ùn hè micca dulore. Hè infernu.

Ci vulerà quattru anni di stirà pianu prima d'entra in u mondu duru di i rilassanti chimichi.


Mi ricordu sempre di a mo prima permissione: fighjendu u mo riflessu, stupita, mentre passava e mo dite per mezu di i mo fili senza un sbagliu. Eranu andati i sorgenti salvatichi chì sparavanu da u mo scalpiu è à u so postu, fili perfettamente eleganti.

À 25 anni, aghju finalmente rializatu u sguardu chì bramava cusì disperatamente: ordinariu.

È per un pezzu, eru veramente felice. Felice perchè sapia chì avia riesciutu à piegà una parte di a mo fisicità per adattassi à e norme di a sucietà stabilite cum'è "esteticamente belle".

Felice perchè puderia infine fà sessu senza strapazzà per tirà i mo capelli ind'i so ùn mi sentu micca attrattivu. Felice perchè, per a prima volta in a mo vita, i stranieri ùn vulianu micca toccà i mo capelli - Puderaghju esce in publicu è semplicemente mischjà mi.

Per dui anni è mezu, valia a pena di mette i mo capelli in traumi estremi è di sente chì u mo scalp si brusgia è prurice da i chimichi. Ma a felicità quandu si ottiene cù tale superficialità hà spessu i so limiti.

Fighjendu in daretu, possu avà solu qualificà quella sperienza cum'è infernu.


Aghju toccu u mo limitu mentre travagliavu in Abu Dhabi. Aviu appena principiatu un novu rolu in u grande giurnale regiunale in lingua inglese è era in i bagni di e donne quandu aghju intesu parlà dui culleghi. Unu avia esattamente i stessi capelli naturali cum'è una volta l'aghju fattu è l'altru li hà rimarcatu quant'era stupente i so capelli.

È avia ragiò.

I so capelli sembravanu incredibili. Era una maghjina specchiu di i mo anziani capelli: bobine strette salvatiche chì cascavanu nantu à e so spalle. Solu paria interamente à gustu cù a soia.

Sentiu chì una onda di rimpianti mi schjoppassi mentre mi raccontava u tempu è l'energia chì avia passatu à detestà ciò chì stavu avà ammirendu. Per a prima volta in a mo vita, mi mancavanu i mo riccioli.

Da quellu mumentu, anderaghju à passà i prossimi dui anni è mezu crescendu i mo capelli. Hè certu chì ci sò stati momenti in cui eru tentatu di ritornà à u raddrizzamentu chimicu perchè i mo capelli sembravanu veramente orribili.

Ma sta crescita era tantu di più cà fisica. Allora aghju resistutu.

Aghju decisu ancu di fà i mo duveri lighjendu nantu à i blog di capelli naturali. Aghju parechje di ste belle donne da ringrazià, inseme à e innumerevule donne chì aghju avutu conversazioni in publicu, chì tutti m'anu aiutatu à amparà à curà i mo capelli.


Pensendu à u mo anzianu stessu è cumu averia reagitu à un cummentariu chì hà paragunatu i mo riccioli à i "capelli pubici", so chì sarei statu distruttu.

Ma una piccula parte di mè averia ancu sentutu chì u cummentariu era meritatu - chì in un certu modu, perchè ùn eru micca capace di cunformità à e norme di bellezza prescritte, mi meritava sta terribilità.

Questa hè una realizazione devastante.

Avà, però, ancu se i cumenti ùn eranu micca menu dannosi, sò à un puntu induve possu vede chjaramente chì a so scelta di parolle mi stavanu pinzendu contr'à e aspettative di bellezza sucietale.

Amparendu à ignurà sti standard tossichi, sò capace di sintonizà cummenti cum'è questi - sia da l'altri sia da u mo dubbitu - è invece, possu avà esse tranquillu cù tuttu ciò chì mi face, eiu, da u mo sh * rossettu tty à capelli naturali.

Ashley Bess Lane hè un editore diventatu freelance diventatu editore. Hè corta, opiniunata, un amante di u gin, è hà una testa piena di testi di canzoni inutili è di citazioni di film. Idda hè nantu Twitter.

A Più Lettura

Tè di camomilla per u diabete

Tè di camomilla per u diabete

U tè di camomilla cù cannella hè un bon rimediu ca anu per prevene cumplicazioni di u tippu 2 di diabete, cume a cecità è i danni à i nervi è à i reni, perch...
Chì hè u cisti uniloculare è cumu si tratta

Chì hè u cisti uniloculare è cumu si tratta

U ci tu uniloculare hè un tipu di ci ti in l'ovariu chì di olitu ùn cau a intomi è ùn hè micca eriu, è u trattamentu ùn hè micca nece ariu, olu eguitu ...