Perchè a palestra ùn hè micca solu per a ghjente magra
Cuntenutu
Pensemu spessu chì un eserciziu di qualità in a nostra sucietà si faci in una palestra, ma per mè, questa hè sempre stata una sperienza traumatizante. Zero gioia. Ogni volta chì sò andatu in palestra in a mo vita (ci sò stati punti quandu eru quì ogni ghjornu), hè stata una forma di punizione: un locu chì avia bisognu d'andà perchè l'attuale me ùn era micca abbastanza bonu, è Aviu bisognu à corre nantu à stu treadmill finu à ch'e sò diventatu d'accordu, DAMMIT! A palestra hè diventata una camera di tortura, ùn importa ciò chì aghju pruvatu (decine), cusì l'eserciziu di palestra ùn serà micca assai piacevule per mè.
Ma un ghjornu aghju trascendutu a mo relazione sordida / brutta / arrabbiata / punitiva cù l'eserciziu; era u ghjornu, un paiu d'anni fà, chì aghju avutu un colpu. Un tippu leggeru, singhjuzzante, incapace di capì pienamente ciò chì era in corso, di un tipu di colpu tremulu. . . è era in tuttu una classa di ballu. (Verificate questi suggerimenti per Banish Gym-timidation.)
Un amicu m'avia invitatu à a classa di ballu africanu di Jade Beall, è aghju accettatu di andà cun ella; nisun prublema! Ma un'ora prima, u mo sistema hà capitu di colpu ch'e aghju ghjustu firmatu per una classa d'eserciziu assai nova per mè è assai publica, è sò andatu in un scossa tutale. Ragazzi, aghju flipatu u cazzu. Mi sò parsu d'avè una pausa momentanea è persu u cuntrollu; hè stata cusì inaspettata, è à u mumentu ùn vi puderia mancu dì perchè. Aghju attaccatu in panicu in tutta a casella di messagiu di Facebook di u mo amicu, è i nostri messagi avanti è avanti sò andati qualcosa cusì:
Eiu, scrivendu, in casa in lacrime:
Innò. Ùn anderaghju micca.
Maladettu omu, aghju troppu cazzu di paura per andà.
Questa robba di corpu hè cusì DURU.
Nskjdgfsbhkassdfjwsbvgfudjsc.
È mi sentu tutalmente culpevule.
Sò a peghju persona grassa mai.
Aghju un attaccu di panicu. Cum'è pienghje è merda.
TUTTE E CRISE.
Amicu:
Va bè, allora chì si passa quì? Cù chì stai veramente luttendu?
Eiu:
Assai cose.
Ùn sò micca statu in una classe di ballu dapoi l'università è sò pusitivu chì serà più duru chè allora è sò digià un fallimentu fisicu
è sò pusitivu chì falleraghju in questa classe è ùn amu micca u mo corpu oghje
è mi sentu cum'è duverebbe andà è u mo cervellu mi dice sempre chì devu o altrimenti sò u peghju grassu di sempre
e quannu ti vecu, mi dispiaceraghju di ùn esse andatu
è tandu vi tocca à pusà nantu à u mo culo grassu tutta a notte sapendu chì ùn aghju micca fattu
quandu avissi avutu, ma ùn possu micca.
Ùn possu micca.
Amicu:
Eccu a cosa.
Ùn sarete micca l'unicu. L'ultima volta chì eru quì, a ghjente era tutta diversa. C'eranu zitelli è ancu un omu anzianu chì ùn si pudia move più prestu chè tutti l'altri.
Era sfida per tutti.
Ùn site micca solu per esse solu.
È era sfida ancu per mè! À un certu puntu aghju avutu a dicisioni chì eru o andavanu à passà per ellu o di scopà u cazzo. Ma aghju decisu di stà è hè statu stupendu è dopu avè finitu aghju avutu a sensazione di avè una dozzina di orgasmi.
Eiu:
Odiu esse grassu.
Odiò tuttu.
Odiu quantu dura rende a vita quotidiana
è quante barriere mentali devu luttà solu per fà ciò chì l'altri facenu.
È odiu avè da ghjustificà tuttu per mè perchè sentu chì devu à u mondu perde pesu o almenu pruvà è perde pesu
o manghja in modu diversu è perde u pesu. . . o qualcosa.
Hè propiu duru è sona pazzu ma hè cusì cumunu per mè.
Questu hè tuttu di i duri.
Amicu:
Aghju capitu.
L'aghju cumplettamente.
I prublemi di u corpu sò tutti di merda è HÈ TUTTI I DURI.
Ma fate un favore, d'accordu? Ùn fate micca per a perdita di pesu. Basta à andà per l'orgasmi.
Allora, "per l'orgasmi" sò andatu. A notte si hè trasfurmata in una sperienza spirituale, chì hà veramente cambiatu a mo perspettiva. Jade hè incredibile in persona. A so energia infettiva mi hà ricurdatu chì hè impurtante amà l'altri, è ancu più impurtante, amà ti. È duvete vedela scuzzulà quellu bottinu incredibile nantu à a pista di ballu. Diu. Dannà. È aghju stimatu chì aghju radduppiatu u record di u mo amicu di dodici orgasmi in una notte. Hè statu. Incredibile. (PS Ci hè un ligame trà a felicità è a perdita di pisu.)
Aviu avutu à furzà à mette in i pantaloni di ballu mentre parlava cù u mo amicu, per ùn vultà micca à l'ultimu secondu. Dopu aghju giratu u mo cervellu è mi sò focalizatu solu nantu à a mo prumessa di presentà mi solu per u scaldamentu, ma aghju naturalmente restatu per tuttu u fattu. Mi sò permessu di fà sbagli, amichi, è un scemu fora di mè. Ùn era micca preoccupatu per i passi, per a maiò parte, perchè avia triunfatu nantu à a mo più grande insicurezza solu essendu quì.
Avà, oghje, pensu à quelli messaghji Facebook senza traccia di quella emozione. Hè difficiuli per mè di capisce cumu qualcosa di simplice quant'è andà in una classa di muvimentu puderia scuzzulà u mo mondu tantu chì perderaghju a mo capacità di funziunà. Ma hà fattu. È era vera. È stu tipu di freakout hè cusì cumunu.
Cusì spessu, e donne grasse sentimu a prissioni suciale per "migliu noi stessi" perdendu pisu, ma poi sentimu ostracizzati in un ambiente di allenamentu. Ci sentimu ubligatu di unì a The Perfect Body Factory (va bè, forse u chjamerai una palestra), ma una volta culà, ci sentimu fora di locu è imbuttati in una cumpetizione chì avemu fiascatu prima ancu di mette u pede in noi. Hè un penseru, è spaventa assai di noi senza merda. L'attu di cumminà un corpu grassu è l'eserciziu pò risuscitarà una vita di vergogna. Unu di i più putenti tipi di vergogna in u mondu. (Scuprite Cumu Vergogna Grassa Puderia Distrughje u vostru Corpu.)
Eru cunvinta ch'e avissi fallutu quella notte. Avissi scumessu tuttu ciò chì avia in u mo contu bancariu annantu. Ma ùn aghju micca fiascatu! Aghju finitu tutta a classe è aghju amatu ogni minutu di questu. Ci hè stata una mossa di bracciu chì mi hà cunfusu a merda chì ùn aghju pussutu calà, ma chì ùn era micca per via di u mo pesu. Hè stata perchè u mo cervellu era cum'è, "WHATTHEFUCK, CUNTA DI CUNZUNANTI DI FU-BATTE hè DURU". U sudore ùn hè mai statu cusì gratificante, è aghju avutu assai. Ebbè, avemu fattu tutti. Sò furtunatu di pudè vede e mo emozioni "prima" è "dopu" è capiscu chì nunda di què ùn si tratta d'ubligazioni, di perdita di pesu o di cumpetenze.
Si tratta di sentesi bè.
È u sensu bonu hè micca esclusivu. L'endorfine ùn sò micca solu per quelli chì anu un corpu perfettamente tonificatu. Mi hè permessu di move u mo corpu in ogni modu chì mi piace è ùn scusassi per u so aspettu mentre u facciu. Ùn aghju micca esse perfettu, è ùn aghju micca da andà per u scopu di cambià u mo corpu. Puderaghju andà perchè vogliu. Perchè mi piace à travaglià a macchina ch'e aghju campatu. Perchè vogliu sentu stupente. Perchè mi meritu di sentu stupente.
U mo cunsigliu à ogni donna chì vole participà à una classa di ciclismo, aerobica, yoga, Jazzercise, Pilates, natation, ballu, o Zumba, ma hè paura di pruvà?
Ùn andate micca per a perdita di pesu. Andate per l'orgasmi.
Estratto da Cose chì nimu ùn dicerà à Fat Girls: Un Manuale per una Vita Unapologetic di Jes Baker. Publicatu da Seal Press, membri di u Perseus Books Group. Copyright © 2015.