Cumu Kelly Clarkson hà amparatu chì Esse Sottile ùn hè micca listessu chì Esse in bona salute
Cuntenutu
Kelly Clarkson hè una cantante di talentu, un mudellu pusitivu per u corpu, fiera mamma di dui figlioli, è una donna goffa di tuttu u circondu - ma a strada di u successu ùn hè stata liscia. In una nova entrevista sorprendente cù Attitudine magazine, l'annu 35 hà apertu nantu à a salute mentale.
"Quandu eru veramente magra, vulia tumbà me stessu", hà dettu. "Sò statu disgraziatu, cum'è, da dentro è fora, per quattru anni di a mo vita. Ma à nimu li importava, perchè esteticamente avete un sensu."
Dopu avè vintu American Idol's prima stagione in 2002, Clarkson hè diventatu un nome casanu, chì hà purtatu anni di scrutiny indesideratu, soprattuttu quandu si tratta di u so pesu. "Hè stata un mumentu assai bughju per mè", hà dettu. "Pensu chì l'unicu modu d'uscita era di rinuncià. Eiu, cum'è, m'aghju arruinatu i ghjinochji è i pedi perchè tuttu ciò chì faraghju hè di mette in cuffie è di corre. Eru sempre in palestra."
Hà aduttatu un approcciu più sanu quandu hà liberatu U mo Dicembre in u 2007. "Ci hè una canzona U mo Dicembre chjamatu "Sober", disse Clarkson. "Ci hè sta linea, "cogliu l'erbaccia, ma manteneva i fiori", è aghju campatu a mo vita per quessa perchè sì quellu chì vi circundava".
"Eru in giru à certe persone veramente negative, è ne sò surtita perchè aghju avutu assai ghjente tamanta quì," hà ricurdatu. "Hè statu un casu di vultà, di fronte à elli, è di marchjà versu a luce".
À u filu di l'anni, Clarkson hà dettu assai chjaru ch'ella hè felice è fiera di u so corpu è hà amparatu à smette di curà si di a scala. "Ùn aghju micca obsessionatu per u mo pesu, chì hè probabilmente unu di i motivi per chì l'altri persone anu un prublema cusì cun ellu", dice. "Ci hè solu qualchi persone chì sò nati magre cù un grande metabolismu - chì ùn sò micca mè. Vulariu avè un metabolismu megliu, ma qualchissia altru prubabilmente vulete chì puderianu andà in una stanza è fà amici cù tutti cum'è possu. Sempre. vogliu ciò chì un altru hà ".