Una mossa perfetta: a serie di supereroi di Bethany C. Meyers
Cuntenutu
Questa sequenza di muvimentu hè custruita per elevà.
Trainer Bethany C. Meyers (fundatore di u prugettu be.come, campione di a cumunità LGBTQ, è capimachja di a neutralità di u corpu) hà creatu quì a serie di supereroi per ghjustapposizione di e sfide di equilibriu - principia cù una squat à una sola gamba in un ghjinochju - alzà si è include una lunge inversa-cun una putenza apposta pusata in mezzu per lasciarti cun un sensu di fiducia in u vostru corpu. (Meyers hà ancu alcune cose stupefacenti da dì di sfidà a nuzione chì esse "chjucu" hè in qualche modu putente.)
"Si passa da u sintimu sbilanciatu à u sensu veramente forte", dice Meyers. "Pruvate à ripetiri a parolla "orgogliu" mentre entra è fora di e pusizioni di equilibriu - hè una parolla putente chì spessu aiuta a forma curretta".
L'allenamenti populari di u prugettu be.come sò una furmazione Pilates-incontra a forza, è questu campionu face dinò assai travagliu per u core è per e gambe-soprattuttu induve u glute si ritrova cù i musculi. U squat di una sola gamba super sculpterà questa zona se a vostra forma hè puntuale: "Preoccupate menu per esse bassu, è invece fucalizza nantu à ottene u ghjinochju allinatu cù l'ankle", dicenu. Dopu quattru minuti di sta serie di supereroi, pudete truvà alluntanendu un pocu più altu. "Solu abitare una forte postura pò alzà a vostra mentalità", dice Meyers. (Leghjite tuttu nantu à u viaghju non binariu di Meyers quì.)
Fighjate u video sopra per vede Meyers guidà à traversu l'esercitu. Poi accende a to canzone preferita per l'allenamentu, è muviti.
"Questa seria riflette e sfide chì sperimentemu in a nostra vita d'ogni ghjornu", dice Meyers. Ace ste modalità di equilibriu in a mattina, è sarete mentalmente prontu à piglià a ghjurnata.
Be.come Project Superhero Series
A. Accuminciate à pusà nantu à u pede dirittu versu a parte anteriore di una stuoia. Equilibru nantu à i pedi manca ghjustu accantu à u pede dirittu, è a cerniera fianchi indietro, pieghendu entrambi i ghjinochji è entrendu in un quartu di squat cù pesu in a gamba destra.
B. Arrìzzati nantu à u pede dirittu, alzendu i bracci sopra è alzendu u ghjinochju sinu finu à l'altezza di l'anca.
C. Pone u pede manca nantu à u pianu per stà cù i pedi più largu di l'ampiezza di u griddu, e mani nantu à i fianchi. Abbassate in una squat, ghjunghjendu i braccia in avanti. Stand, spostendu u pesu in u pede drittu, appughjendu i dita manca à fiancu à a diritta in un quartu squat (cum'è a pusizione di partenza), è ghjunghje l'arme à una T.
D. Fate un passu cù cura cù u pede sinistro in una lunge inversa cù a perna manca diritta ma micca piegata. Mantene u torsu incernieratu à circa 45 gradi in avanti cù i braccia chì ghjunghjenu in daretu versu u pede manca. Spazzate i bracci in avanti è in alto, bicipiti accantu à l'arechje, poi circondateli indietro per ghjunghje versu u pede sinistro.
E. Fate u pede sinistro in avanti per tornà à principià, stringhjendu e mani davanti à u pettu.
Repetite per 2 minuti nantu à a perna ghjusta. Cambia i lati; ripeti.