Ciò chì duvete sapè nantu à i Bioflavonoidi
Cuntenutu
- Chì sò i bioflavonoidi?
- Chì sò i benefici di i bioflavonoidi?
- Potenza antioxidante
- Potenziale di lotta allergica
- Prutezzione cardiovascolare
- Supportu di u sistema nervosu
- Altri usi
- Nota di ricerca
- Cumu pigliate i bioflavonoidi?
- I bioflavonoidi ponu causà effetti collaterali?
- U fondu
Includemu prudutti chì pensemu utili per i nostri lettori. Se cumprate per mezu di ligami nantu à sta pagina, pudemu guadagnà una piccula cumissione. Eccu u nostru prucessu.
Chì sò i bioflavonoidi?
I Bioflavonoidi sò un gruppu di ciò chì sò chjamati cumposti derivati da e piante "polifenolici". Sò chjamati ancu flavonoidi. Ci sò trà 4.000 è 6.000 varietà sfarenti cunnisciute. Alcuni sò aduprati in medicina, supplementi, o per altri scopi sanitari.
I bioflavonoidi si trovanu in certi frutti, ligumi è altri alimenti, cum'è u cicculata scura è u vinu. Hanu un putente potenza antioxidante.
Perchè hè cusì interessante? L'antioxidanti ponu luttà contru i danni radicali liberi. U danni radicali liberi hè pensatu per ghjucà un rolu in tuttu, da e malatie cardiache à u cancer. L'antioxidanti pò ancu aiutà u vostru corpu à trattà allergie è virus.
Chì sò i benefici di i bioflavonoidi?
I Bioflavonoidi sò antioxidanti. Puderete dighjà cunnosce l'antioxidanti, cume e vitamine C è E è i carotenoidi. Questi cumposti ponu prutege e vostre cellule da danni radicali liberi. I radicali liberi sò tossine in u corpu chì ponu dannà e cellule sane. Quandu succede questu, hè chjamatu stress oxidativu.
Altri antioxidanti, cum'è i flavonoidi, ùn si ponu truvà in alta concentrazione solu in u sangue. Ma ponu influenzà u trasportu o l'attività di antioxidanti più putenti, cum'è a vitamina C, in tuttu u corpu. In fattu, alcuni supplementi chì truverete in u magazinu cuntenenu sia vitamina C sia flavonoidi inseme per questa ragione.
Potenza antioxidante
I ricercatori spartenu chì i bioflavonoidi ponu aiutà cun una serie di prublemi di salute. Hanu u putenziale di esse aduprati terapeuticamente o prutettivamente. I flavonoidi ponu ancu influenzà a capacità di a vitamina C di esse assorbita è aduprata da u corpu.
A putenza antioxidante di i flavonoidi hè ben documentata in diversi studii. In una panoramica, i ricercatori spieganu chì l'antioxidanti cum'è i flavonoidi travaglianu in una varietà di modi. Puderanu:
- interferiscenu cù l'enzimi chì creanu radicali liberi, chì suprime a furmazione di e spezie reattive di ossigenu (ROS)
- scavenge i radicali liberi, significendu chì disattivanu queste molecule male prima di causà danni
- prutege è ancu cresce e difese antioxidanti in u corpu
Quandu l'antioxidanti fermanu i radicali liberi in e so tracce, u cancheru, l'anzianu, è altre malatie ponu esse rallentate o impedite.
Potenziale di lotta allergica
E malatie allergiche ponu risponde bè à piglià più bioflavonoidi. Questu include:
- dermatite atopica
- rinite allergica
- asma allergica
U sviluppu di e malatie allergiche hè spessu assuciatu cù un eccessu di stress ossidativu nantu à u corpu. I flavonoidi ponu aiutà à scavenge i radicali liberi è stabilizà e spezie reattive di ossigenu. Questu pò purtà à menu reazioni allergiche. Puderanu ancu riduce e risposte infiammatorie chì contribuiscenu à malatie cum'è l'asma.
Finu à avà, a ricerca hà suggeritu chì i flavonoidi - inseme cù abitudini di dieta migliorate - mostranu u putenziale per luttà contr'à e malatie allergiche.
I ricercatori cercanu sempre di determinà esattamente cumu funziona questi cumposti. Anu ancu bisognu di sapè quantu hè efficace per prevene o trattà queste malatie.
Prutezzione cardiovascolare
A malatia coronaria (malattia coronaria) hè un altru prublema di salute chì implica stress ossidativu è infiammazione. L'antioxidanti in i flavonoidi ponu prutege u vostru core è riduce u risicu di morte secondu unu. Ancu picculi quantità di flavonoidi dietetichi ponu calà u risicu di morte di malatie coronarie. Ma sta ricerca hè necessaria per determinà esattamente quantu di u cumpostu dà u più benefiziu.
Altre ricerche mostranu chì i bioflavonoidi ponu abbassà u risicu sia di malattie coronarie sia di ictu.
Supportu di u sistema nervosu
I flavonoidi ponu prutegge e cellule nervose da i danni.Puderanu ancu aiutà à a rigenerazione di e cellule nervose fora di u cervellu è di a medula spinale. A maiò parte di e ricerche anu focalizatu nantu à e malatie croniche pensate per esse causate da u stress ossidativu, cum'è a dimenza per via di a malattia di Alzheimer. In questi casi, i flavonoidi ponu aiutà à ritardà l'iniziu, soprattuttu quandu pigliatu à longu andà.
I flavonoidi ponu ancu aiutà cù u flussu di sangue à u cervellu. Questu pò aiutà à prevene l'ictus. Un migliore flussu di sangue pò ancu significà una migliore funzione cerebrale o ancu una funzione cognitiva migliorata.
Altri usi
In un altru studiu, i ricercatori anu esploratu cume i flavonoidi orientina è vicenina ponu aiutà u corpu à riparà dopu a ferita da radiazioni. I sughjetti in stu studiu eranu topi. I topi sò stati esposti à a radiazione è più tardi anu datu un mischju chì cuntene i bioflavonoidi. À a fine, i bioflavonoidi si sò rivelati efficienti per scavà i radicali liberi prudutti da e radiazioni. Ancu eranu associati à una riparazione di DNA più veloce in e cellule chì eranu state danneggiate.
I flavonoidi è a disintossicazione sò un altru sughjettu esploratu in a cumunità di ricerca. Alcuni credenu ancu chì i flavonoidi ponu aiutà à liberà u corpu di tossine chì portanu à u cancheru. Studii nantu à l'animali è e cellule isolate sustenenu queste affermazioni. Sfortunatamente, quelli di l'omu ùn anu micca dimustratu di manera consistente chì i flavonoidi facenu assai per riduce u risicu di cancheru. I flavonoidi anu potenzialmente un rolu in a diminuzione di u risicu per u cancheru, cumpresi i tumori di senu è di pulmone.
Infine, i bioflavonoidi ponu avè ancu proprietà antimicrobiche. In e piante, sò state dimustrate per aiutà à luttà contr'à l'infezioni microbiche contr'à diversi microorganismi. In particulare, i bioflavonoidi cum'è apigenina, flavone è isoflavoni anu dimustratu chì anu pruprietà antibatteriche potenti.
Nota di ricerca
Hè impurtante di nutà chì parechji studii nantu à i bioflavonoidi finu à a data sò stati in vitro. Questu significa chì sò realizati fora di qualsiasi organisimu vivu. Meno studii sò stati fatti in vivo in sughjetti umani o animali. Hè necessaria più ricerca nantu à l'umani per sustene qualsiasi dichjarazione di salute assuciata.
Cumu pigliate i bioflavonoidi?
U Dipartimentu di l'Agricultura di i Stati Uniti hà stimatu chì in i Stati Uniti, l'adulti cunsumanu generalmente 200-250 mg di bioflavonoidi ogni ghjornu. Mentre pudete acquistà supplementi in a vostra buttrega di salute o farmacia lucale, pudete vulè circà prima in u vostru frigorifero è a dispensa.
Per esempiu, trà alcune di e più grandi fonti di flavonoidi in i Stati Uniti sò u tè verde è neru.
Altre fonti alimentari includenu:
- amanduli
- mele
- banane
- mirtilli
- ciliegie
- mirtilli
- pompelmo
- limoni
- cipolle
- aranci
- pesche
- pere
- prugne
- quinoa
- lamponi
- fragole
- patate dolce
- pumati
- turnip greens
- anguria
Quandu si leghje etichette, hè utile sapè chì i bioflavonoidi sò divisi in cinque sottucategorie.
- flavonoli (quercetin, kaempferol, myricetin è fisetin)
- flavan-3-ols (catechina, epicatechina gallato, gallocatechina e theaflavina)
- flavoni (apigenina è luteolina)
- flavononi (hesperetin, naringenin è eriodictyol)
- antocianidine (cianidina, delfinidina, malvidina, pelargonidina, peonidina e petunidina)
Attualmente, ùn ci hè suggerimentu di Riferimentu Dieteticu (DRI) per i flavonoidi da l'Accademia Naziunale di Scienze. Similmente, ùn ci hè suggerimentu di u Valore Quotidianu (DV) da a Food and Drug Administration (FDA). Invece, parechji esperti suggerenu di manghjà una dieta ricca in alimenti sani è integrali.
I supplementi sò un'altra opzione se site interessatu à cunsumà più bioflavonoidi, ancu se parechje persone sò capaci di ottene abbastanza di sti antiossidanti cù una dieta ricca di frutti è ligumi sani.
I bioflavonoidi ponu causà effetti collaterali?
I frutti è ligumi anu una alta concentrazione di flavonoidi è relativamente bassu risicu di effetti collaterali. Se site interessatu à piglià supplementi à base di erbe, hè impurtante ricurdà chì sti cumposti ùn sò micca regulati da a FDA. Assicuratevi di cumprà questi articuli da fonti reputabili, chì alcuni ponu esse contaminati da materiali tossici o altre droghe.
Hè sempre una bona idea di chjamà u vostru duttore o spiegatoriu prima di inizià qualsiasi supplementi novi. Qualchidunu pò interagisce cù certi medicazione. E donne incinte o chì allattanu devenu ancu esse sicuri di verificà cun un prufessiunale medicu prima di inizià qualchì novu supplementu.
U fondu
I bioflavonoidi ponu avè u putenziale di aiutà cù a salute di u core, a prevenzione di u cancheru, è altri prublemi relativi à u stress ossidativu è l'infiammazione, cum'è allergie è asma. Sò ancu dispunibili in una dieta sana.
I frutti, ligumi è altri alimenti ricchi di flavonoidi sò ricchi di fibre è di vitamine è minerali. Sò ancu bassi in grassi saturati è colesterolu, chì li rendenu boni scelte alimentari per a vostra salute generale.