Autore: Randy Alexander
Data Di Creazione: 26 Aprile 2021
Aghjurnamentu Di Data: 19 Nuvembre 2024
Anonim
10 Supplementi per Aiutu à Abbassà u Zuccaru in Sangue - Nourrisson
10 Supplementi per Aiutu à Abbassà u Zuccaru in Sangue - Nourrisson

Cuntenutu

Includemu prudutti chì pensemu utili per i nostri lettori. Se cumprate per mezu di ligami nantu à sta pagina, pudemu guadagnà una piccula cumissione. Eccu u nostru prucessu.

I scienziati testanu parechji supplementi diversi per determinà s'elli aiutanu à calà u zuccherinu in sangue.

Tali supplementi puderanu prufittà di e persone cun prediabetes o diabete - in particulare di tipu 2.

À u tempu, piglià un supplementu à fiancu à a medicazione per a diabete pò permette à u vostru duttore di diminuisce a vostra dosa di medicazione - ancu se i supplementi ùn ponu micca rimpiazzà interamente a medicazione.

Eccu 10 supplementi chì ponu aiutà à calà u zuccherinu in sangue.

1. Cannella

I supplementi di cannella sò fatti da cannella sana o da un estrattu. Parechji studii suggerenu chì aiuta à calà u zuccherinu in sangue è migliora u cuntrollu di a diabete (,).


Quandu e persone cun prediabetes - vale à dì un zuccherinu in sangue à digiunu di 100-125 mg / dl - anu pigliatu 250 mg di estratto di cannella prima di colazione è cena per trè mesi, anu sperimentatu una diminuzione di 8,4% di zuccaru in sangue à digiunu paragunatu à quelli in un placebo () .

In un altru studiu di trè mesi, e persone cun diabete di tipu 2 chì anu pigliatu 120 o 360 mg di estratto di cannella prima di colazione anu vistu una diminuzione di 11% o 14% di u zuccheru in sangue à digiunu, rispettivamente, paragunatu à quelli in un placebo ().

Inoltre, a so emoglobina A1C - una media di trè mesi di livelli di zuccheru in sangue - hè diminuita rispettivamente di 0,67% o 0,92%. Tutti i participanti anu pigliatu a stessa droga diabetica durante u studiu ().

Cumu funziona: A cannella pò aiutà e cellule di u vostru corpu à risponde megliu à l'insulina. A so volta, questu permette u zuccheru in e vostre cellule, abbassendu u zuccheru in sangue ().

Ripiglià: A dosa raccomandata di estratto di cannella hè di 250 mg duie volte à ghjornu prima di i pasti. Per un supplementu regulare (senza estrattu) di cannella, 500 mg duie volte à ghjornu pò esse u megliu (,).


Precauzioni: A varietà cumuna di cannella di cannella cuntene più cumarina, un cumpostu chì pò dannà u fegatu in quantità elevate. A cannella di Ceylon, invece, hè bassa in cumarina ().

Pudete truvà supplementi di cannella di Ceylon in ligna.

Riassuntu Cannella
pò aiutà à calà u zuccherinu in sangue fendu chì e vostre cellule sianu più reattive à l'insulina.

2. Ginseng americanu

U ginseng americanu, una varietà cultivata principalmente in l'America di u Nordu, hè statu dimustratu per diminuisce u zuccherinu in sangue dopu à u pastu di circa 20% in individui sani è in quelli chì anu diabete di tip 2 ().

Inoltre, quandu e persone cun diabete di tippu 2 piglianu 1 gramma di ginseng americanu 40 minuti prima di colazione, pranzu è cena per dui mesi mantenendu u so trattamentu regulare, u so zuccherinu in sangue à digiunu diminuì 10% paragunatu à quelli in un placebo ().

Cumu funziona: U ginseng americanu pò migliurà a risposta di e vostre cellule è aumentà a secrezione d'insulina di u vostru corpu (,).


Ripiglià: Pigliate 1 gramma finu à duie ore prima di ogni pastu principale - piglià più prestu pò causà chì u zuccherinu in sangue sia troppu bassu. Dosi cutidianu più alti di 3 grammi ùn parenu micca offre benefici supplementari ().

Precauzioni: U ginseng pò riduce l'efficacità di a warfarina, un diluente di sangue, allora evitate sta cumbinazione. Pò dinò stimulà u vostru sistema immunitariu, chì puderia interferisce cù i farmaci immunosoppressori ().

Pudete cumprà ginseng americanu in ligna.

Riassuntu Pighendu
finu à 3 grammi di ginseng americanu ogni ghjornu pò aiutà à calà u zuccherinu in sangue à digiunu è
zuccaru in sangue dopu i pranzi. Innota chì u ginseng pò interagisce cù warfarina è altri
droghe.

3. Probiotici

U dannu à i vostri batteri intestinali - cume da piglià antibiotici - hè assuciatu cù un risicu aumentatu di parechje malatie, cumprese a diabete (9).

I supplementi probiotici, chì cuntenenu batteri benifichi o altri microbi, offrenu numerosi benefici per a salute è ponu migliurà a gestione di i carboidrati da u vostru corpu ().

In una rivista di sette studii in persone cun diabete di tip 2, quelli chì anu pigliatu probiotici per almenu dui mesi anu avutu una diminuzione di 16-mg / dl di u zuccherinu in sangue à digiunu è una diminuzione di 0,53% in A1C paragunatu à quelli in un placebo ().

E persone chì anu pigliatu probiotici chì cuntenenu più di una spezia di batteri anu avutu una diminuzione ancu più grande di u zuccherinu in sangue à digiunu di 35 mg / dl ().

Cumu funziona: Studi annantu à l'animali suggerenu chì i probiotici ponu diminuì u zuccherinu in sangue riducendu l'infiammazione è prevenendu a distruzzione di cellule pancreatiche chì producenu insulina. Parechji altri meccanismi ponu esse implicati dinò (9,).

Ripiglià: Pruvate un pruibioticu cun più di una spezia benefica, cum'è una cumbinazione di L. acidophilus, B. bifidum è L. rhamnosus. Ùn si sà s'ellu ci hè un mischju ideale di microbi per a diabetes ().

Precauzioni: I probiotici sò improbabili di causà danni, ma in certe rare circostanze puderebbenu purtà à infezioni gravi in ​​e persone cù sistemi immunitarii significativamente compromessi (11).

Pudete cumprà supplementi probiotici in linea.

Riassuntu Prubioticu
supplementi - in particulare quelli chì cuntenenu più di una spezia di benefiziu
battìri - pò aiutà à calà u zuccherinu in sangue à digiunu è A1C.

4. Aloe Vera

L'Aloe vera pò aiutà ancu quelli chì cercanu di calà u zuccherinu in sangue.

I supplementi o u suchju fattu da e foglie di sta pianta cum'è cactus puderia aiutà à calà u zuccheru in sangue à digiunu è A1C in e persone cun prediabetes o diabete di tip 2 ()

In una rivista di nove studii nantu à e persone cun diabete di tipu 2, u supplementu cù aloe per 4-14 settimane hà diminuitu u zuccheru in sangue à digiunu da 46,6 mg / dl è A1C da 1,05% ().

E persone chì avianu u zuccherinu in sangue à digiunu sopra 200 mg / dl prima di piglià l'aloe anu avutu ancu benefici più forti ().

Cumu funziona: Studii di u topu indicanu chì l'aloe pò stimulà a produzzione d'insulina in e cellule pancreatiche, ma questu ùn hè micca statu cunfirmatu. Parechji altri meccanismi ponu esse implicati (,).

Ripiglià: A migliore dosa è forma sò scunnisciute. E dosi cumuni testate in studii includenu 1,000 mg ogni ghjornu in capsule o 2 cucchiai (30 ml) ogni ghjornu di suchju di aloe in dosi spartite (,).

Precauzioni: L'Aloe pò interagisce cù parechji medicazione, allora cunsultate cù u vostru duttore prima di aduprà. Ùn deve mai esse pigliatu cù a medicina di u core digoxina (15).

Aloe vera hè dispunibule in ligna.

Riassuntu Capsule
o u suchju fattu da foglie d'aloe pò aiutà à calà u zuccherinu in sangue à digiunu è A1C in
e persone cun prediabetes o diabete di tip 2. Eppuru, l'aloe pò interagisce cù parechji
medicazione, in particulare a digossina.

5. Berberina

A Berberina ùn hè micca una erba specifica, ma piuttostu un cumpostu à gustu amaru pigliatu da e radiche è i steli di certe piante, cumpresi u goldenseal è u filodendron ().

Una rivista di 27 studii in persone cun diabete di tip 2 hà osservatu chì piglià berberina in cumbinazione cù cambiamenti di dieta è di vita riduce u zuccherinu in sangue à digiunu da 15,5 mg / dl è A1C da 0,71% paragunatu à i cambiamenti di dieta è di vita solu o un placebo ()

A rivista hà ancu nutatu chì i supplementi di berberina presi à fiancu à a medicazione per a diabete anu aiutatu à abbassà u zuccherinu in sangue più cà a medicazione sola ().

Cumu funziona: A Berberina pò migliurà a sensibilità à l'insulina è migliurà l'assorbimentu di zuccaru da u sangue in i musculi, ciò chì aiuta à calà u zuccherinu in sangue ().

Ripiglià: Una dosi tipica hè di 300-500 mg pigliata 2-3 volte à ghjornu cù i pasti maiò ().

Precauzioni: A berberina pò causà disturbi digestivi, cum'è stinzia, diarrea o gasu, chì ponu esse migliurati cù una dosi più bassa (300 mg). Berberine pò interagisce cù parechji medicazione, allora cunsultate cù u vostru duttore prima di piglià stu supplementu (,).

Pudete truvà berberina in ligna.

Riassuntu Berberine,
chì hè fattu da e radiche è steli di certe piante, pò aiutà à calà
u zuccherinu in sangue à digiunu è A1C. L'effetti secondari includenu disturbi digestivu, chì pò
migliurà cù una dosi più bassa.

6. Vitamina D

A carenza di vitamina D hè cunsiderata un fattore di risicu potenziale per a diabetes di tip 2 ().

In un studiu, 72% di i participanti cun diabete di tipu 2 eranu carenti di vitamina D à l'iniziu di u studiu ().

Dopu dui mesi di piglià un supplementu 4.500-IU di vitamina D ogni ghjornu, sia u zuccherinu in sangue à digiunu sia l'A1C si sò migliorati. In fattu, 48% di i participanti avianu un A1C chì mostrava un bon cuntrollu di zuccheru in sangue, paragunatu à solu 32% prima di u studiu ().

Cumu funziona: A vitamina D pò migliurà a funzione di e cellule pancreatiche chì facenu l'insulina è aumentanu a risposta di u vostru corpu à l'insulina (,).

Ripiglià: Chiede à u vostru duttore per un test di sangue di vitamina D per determinà a migliore dose per voi. A forma attiva hè D3, o cholecalciferol, allora cercate stu nome nantu à i buttigli di supplementu (23).

Precauzioni: A vitamina D pò pruvucà reazzioni lievi à moderate cù parechji tippi di medicazione, allora dumandate à u vostru duttore o farmacista una guida (23).

Cumprate supplementi di vitamina D in linea.

Supplementi 101: Vitamina D

Riassuntu Vitamina
A carenza di D hè cumuna in e persone cun diabetes di tip 2. Integrendu cù
A vitamina D pò migliurà u cuntrollu generale di zuccaru in sangue, cum'è riflittutu da A1C. Esse
cuscente chì a vitamina D pò interagisce cù certi medicamenti.

7. Gymnema

Gymnema sylvestre hè un'erba usata cum'è trattamentu di u diabete in a tradizione ayurvedica di l'India. U nome indù per a pianta - gurmar - significa "distruttore di zuccheru" ().

In un studiu, e persone cun diabete di tip 2 pigliendu 400 mg di estrattu di foglia gymnema ogni ghjornu per 18-20 mesi anu sperimentatu una diminuzione di 29% di u zuccheru in sangue à digiunu. A1C hè diminuitu da 11.9% à l'iniziu di u studiu à 8.48% ().

Ulteriori ricerche suggerenu chì questu erbe pò aiutà à abbassà u zuccheru in sangue à digiunu è A1C in diabete di tip 1 (insulinodipendente) è pò riduce a brama di dolci sopprimendu a sensazione di gustu dolce in bocca (,).

Cumu funziona: Gymnema sylvestre pò riduce l'assorbimentu di zuccheru in u vostru intestinu è prumove l'assorbimentu di zuccheru da e cellule da u sangue. A causa di u so impattu annantu à u diabete di tip 1, hè suspettatu chì Gymnema sylvestre pò in qualche modu aiutà e cellule chì producenu insulina in u vostru pancreas (,).

Ripiglià: A dosa suggerita hè 200 mg di Gymnema sylvestre strattu di foglia duie volte à ghjornu cù pranzi ().

Precauzioni: Gymnema sylvestre pò migliurà l'effetti di u zuccherinu in sangue in l'insulina, allora adupratelu solu cù a guida di un duttore se fate iniezioni di insulina. Pò ancu influenzà i livelli sanguini di alcune droghe, è hè statu ripurtatu un casu di danni à u fegatu ().

Pudete truvà supplementi gymnema sylvestre in linea.

RiassuntuGymnema
sylvestre
pò abbassà u zuccheru in sangue à digiunu è A1C in u tippu 1 è in u tippu 2
diabetes, ancu se più ricerca hè necessaria. Se avete bisognu di iniezioni di insulina,
hè di primura cunsultà u vostru duttore prima di pruvà stu supplementu.

8. Magnesiu

Bassi livelli sanguini di magnesiu sò stati osservati in 25-38% di e persone cun diabete di tippu 2 è sò più cumuni in quelli chì ùn anu micca u so zuccherinu in sangue sottu un bon cuntrollu ().

In una rivista sistematica, ottu di 12 studii anu indicatu chì dà supplementi di magnesiu per 6-24 settimane à persone sane o à quelli chì anu diabete di tip 2 o prediabetes anu aiutatu à riduce i livelli di zuccheru in sangue à digiunu, paragunatu à un placebo.

Inoltre, ogni aumentu di 50-mg in assunzione di magnesiu hà pruduttu una diminuzione di 3% in u zuccheru in sangue in digiunu in quelli chì sò entrati in i studii cun livelli bassi di magnesiu in sangue ().

Cumu funziona: U magnesiu hè implicatu in a secrezione normale di insulina è in l'azione di l'insulina in i tessuti di u vostru corpu ()

Ripiglià: E dosi furnite à e persone cun diabete sò tipicamente 250-350 mg à ghjornu. Assicuratevi di piglià magnesiu cù un pastu per migliurà l'assorbimentu (,).

Precauzioni: Evite l'ossidu di magnesiu, chì pò aumentà u risicu di diarrea. I supplementi di magnesiu ponu interagisce cù parechji medicazione, cum'è alcuni diuretici è antibiotici, allora cunsultate cù u vostru duttore o farmacista prima di piglià (31).

I supplementi di magnesiu sò dispunibili in ligna.

Riassuntu Magnesiu
a carenza hè cumuna in e persone cun diabete di tip 2. I studii suggerenu chì
i supplementi di magnesiu ponu aiutà à riduce u zuccherinu in sangue à digiunu.

9. Acidu Alfa-Lipoicu

L'acidu alfa-lipoicu, o ALA, hè un cumpostu simile à a vitamina è un putente antioxidante pruduttu in u vostru fegatu è truvatu in certi alimenti, cum'è spinach, broccoli è carne rossa ().

Quandu e persone cun diabete di tippu 2 piglianu 300, 600, 900 o 1.200 mg di ALA accantu à u so trattamentu abituale di diabete per sei mesi, u zuccherinu in sangue à digiunu è A1C diminuiscenu di più quandu a dosa aumentava ().

Cumu funziona: ALA pò migliurà a sensibilità à l'insulina è l'assorbimentu di zuccaru da e vostre cellule da u sangue, ancu se pò piglià uni pochi di mesi per sperimentà questi effetti. Pò ancu prutege contra i danni ossidativi causati da u zuccherinu in sangue ().

Ripiglià: E dosi sò generalmente 600-1.200 mg à ghjornu, presi in dosi divise prima di pranzi ().

Precauzioni: ALA pò interferisce cù e terapie per a malattia ipertiroidea o ipotiroidea. Evite dosi assai alti di ALA se avete carenza di vitamina B1 (tiamina) o avete a lotta cù l'alcolismu (,).

Pudete cumprà ALA in linea.

Riassuntu ALA pò
à pocu à pocu aiuta à diminuisce u zuccherinu in sangue à digiunu è A1C, cù effetti più grandi à
dosi à ghjornu finu à 1200 mg. Esibisce ancu effetti antioxidanti chì ponu
riduce i danni da u zuccherinu in sangue Eppuru, pò interferisce cù e terapie per
cundizione di tiroide.

10. Cromu

A carenza di cromu riduce a capacità di u vostru corpu à aduprà carboidrati - cunvertiti in zuccheru - per l'energia è face cresce i vostri bisogni di insulina (35).

In una rivista di 25 studii, i supplementi di cromu anu riduttu A1C da circa 0,6% in e persone cun diabete di tip 2, è a diminuzione media di u zuccherinu in sangue à digiunu era intornu à 21 mg / dl, paragunatu à un placebo (,).

Una piccula quantità di evidenze suggerisce chì u cromu pò ancu aiutà à abbassà u zuccherinu in sangue in e persone cun diabete di tip 1 ().

Cumu funziona: U cromu pò rinfurzà l'effetti di l'insulina o sustene l'attività di e cellule pancreatiche chì producenu insulina ().

Ripiglià: Una dosa tipica hè 200 mcg per ghjornu, ma dosi finu à 1,000 mcg per ghjornu sò state testate in persone cun diabete è ponu esse più efficaci. A forma di picolinatu di cromu hè probabilmente assorbita megliu (,,).

Precauzioni: Certi farmaci - cum'è antiacidi è altri prescritti per l'ardori di stomacu - ponu riduce l'assorbimentu di cromu (35).

Truvate supplementi di cromu in ligna.

Riassuntu Cromu
pò migliurà l'azione di l'insulina in u vostru corpu è riduce u zuccherinu in sangue in e persone cun
diabete di tippu 2 - è possibbilmente quelli cun tippu 1 - ma ùn guariscerà micca
malatia.

U Bottom Line

Parechji supplementi - cum'è cannella, ginseng, altre erbe, vitamina D, magnesiu, probiotici è cumposti vegetali cum'è berberina - ponu aiutà à calà u zuccherinu in sangue.

Tenite à mente chì pudete sperimentà risultati diversi da quelli studii chì anu trovu, basatu nantu à fattori cum'è durata, qualità di supplementu è u vostru statutu di diabete individuale.

Discutite i supplementi cù u vostru duttore, soprattuttu se pigliate medicina o insulina per u diabete, chì alcuni di i supplementi sopra pò interagisce cù i farmaci è aumentà u risicu di calà u zuccherinu in sangue troppu basso.

In certi casi, u vostru duttore pò avè bisognu di diminuisce a vostra dosa di medicazione per u diabete à un certu puntu.

Pruvate solu un novu supplementu à a volta è verificate u zuccherinu in sangue regolarmente per seguità qualsiasi cambiamenti per parechji mesi. Fate cusì vi aiuterà voi è u vostru duttore à determinà l'impattu.

Avemu Cunsigliatu

Segni è sintomi di melanoma nantu à a pelle (metudu ABCD)

Segni è sintomi di melanoma nantu à a pelle (metudu ABCD)

apere cumu identificà u melanoma prima in a pelle hè u megliu modu per garanti ce u ucce u di u trattamentu, chì pò prevene u viluppu di u cancheru di a pelle è rie ce à...
4 Grandi Ragioni per Manghjà Sushi

4 Grandi Ragioni per Manghjà Sushi

U u hi hè un tippu di preparazione a ai anu perchè tradiziunalmente ùn implica micca frittura è aumenta l'inge tione di pe ci, e endu u modu più pupulare di manghjà a...