Dacrioostenosi: chì hè, sintomi è cumu si face u trattamentu
Cuntenutu
Dacryostenosis hè l'ostruzzione totale o parziale di u canali chì porta à e lacrime, u canale lacrimale. U bloccu di stu canale pò esse congenitale, per via di u sviluppu inadegwatu di u sistema lacrimonasale o di u sviluppu anormale di a faccia, o acquistatu, chì pò esse u risultatu di colpi à u nasu o à l'osse di a faccia, per esempiu.
L'ostruzzione di u canale ùn hè di solitu micca seria, tuttavia deve esse informata à u duttore per chì qualchì trattamentu possa esse fattu, se necessariu, postu chì ci pò esse infiammazione è infezioni successive di u canale ostruitu, sta situazione essendu cunnisciuta cum'è dacryocystitis.
Sintomi di dacryostenosi
I principali segni è sintomi di dacryostenosi sò:
- Ochji strappanti;
- Rossu di a parte bianca di l'ochju;
- Presenza di scarica oculare;
- Croste nantu à a palpebra;
- Gonfiore di u cantonu internu di l'ochju;
- Visione sfocata.
Ancu se a maiò parte di i casi di dacryostenosi sò congenite, hè pussibule chì u conduttu lacrime blocchi in età adulta, chì pò esse dovutu à colpi à a faccia, infezioni è infiammazioni in a regione, a presenza di tumori o per via di malatie infiammatorie cum'è sarcoidosis, per esempiu. Inoltre, a dacryostenosi acquistata pò esse strettamente ligata à l'invichimentu in u quale u canale diventa più strettu cù u tempu.
Blocu di canali lacrimali in un criaturu
U bloccu di u canali lacrime in i zitelli hè chjamatu dacryostenosi congenita, chì pò esse vistu in i zitelli trà 3 è 12 settimane di nascita, è si verifica per via di a furmazione errata di u sistema lacrimonasale, di a prematurità di u zitellu o di a malformazione di u craniu o testa. faccia.
A dacryostenosi Congenita pò esse facilmente identificata è pò sparisce spontaneamente trà l'età di 6 è 9 mesi o dopu secondu a maturazione di u sistema lacrimonasale. Tuttavia, quandu u bloccu di i condotti lacrimogeni interferisce cù u benessere di u zitellu, hè impurtante di piglià u zitellu à u pediatra in modu chì u trattamentu adattatu pò esse iniziatu.
Cumu hè fattu u trattamentu
Hè ricumandatu da u duttore chì i zitelli chì anu un bloccu di canali lacrimali ricevenu un massaggio da i so genitori o tutori in a regione di u angulu internu di l'ochju 4 à 5 volte à ghjornu per diminuisce u bloccu. Tuttavia, se si osservanu segni infiammatori, l'usu di gocce d'ochji antibiotici pò esse indicatu da u pediatra. I massaggi devenu esse in u canale per esse senza ostaculi finu à u primu annu di vita di u zitellu, altrimenti, pò esse necessariu di fà una piccula procedura chirurgica per apre u canna lacrimale.
L'otorinolaringoiatra è l'oftalmologu sò i duttori i più adatti per fà a chirurgia per sbloccà u canna lacrimale. Questa prucedura chirurgica hè fatta cù l'aiutu di un picculu tubu è l'adultu deve esse sottumessu à anestesia lucale è u zitellu à generale.