Kate Upton hà ghjustu pigliatu u Bootcamp Fitness à l'estremu cun un entrenamentu marinu struitu
Cuntenutu
Kate Upton ùn hè mai unu per evità un allenamentu duru. Hà guadagnatu una reputazione per spinghje intornu à e slitte caricate di 500 sterline è chì facenu i pesi morti di 200 libbre sembranu facili. (U mudellu ci hà dettu tuttu di cumu hà travagliatu per alzà pesanti in a so storia di copertina stu mese.) Per a so ultima sfida, hè partita da e so abituali sessioni di ginnastica, participendu à un allenamentu straziante guidatu da nimu altru chì i Marines.
U circuitu cardio senza sensu - chì Upton hà participatu per sustene a Marine Detroit Week è u so fidanzatu Justin Verlander Win for Warriors Foundation - includenu intervalli di burpees, push-ups di viaghju, corsa, jump squats è ghjinochji alti.
Upton pò esse un bravu tutale (cun cù cumpetenze seriamente impressiunanti), ma hà ancu trovu chì l'entrenamentu senza stop, super intensu era uh, solu un pocu pocu cumplicatu. "Nurmalmentu, mi piace à piglià un pocu di riposu trà l'insemi, ma di cuntinuà hè una cosa assai difficiule", hà dettu à u News di Detroit. (Parlà di un allenamentu di boot-camp!) "I Marines anu messu un ruck di 100 liri, è anderanu per 20 miles. Ùn si fermanu mai, allora mi hà mostratu chì aghju una longa strada da fà prima di mette mai un ruck à u mo spinu. "
Mentre era chjaramente un grande sportu per esse messu à a prova ("aghju pochi altri allenamenti da fà prima di esse pronta", hà scrittu annantu à Instagram cun una faccia di risa), devi dà à l'attrezzi di a zitella per sfidassi à un allenamentu pazzu-intensu. Dopu tuttu, ancu per qualcunu notoriamente adattatu, cambià a vostra rutina di fitness è pruvà qualcosa fora di a vostra zona di cunfortu pò esse paura, ma seriamente gratificante.